Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voimat loppu parisuhteen kanssa

Vierailija
22.12.2017 |

Olen nuori nainen, ollut yhdessä noin vuoden poikaystäväni kanssa. Parisuhteessamme ei ole mitään varsinaista ongelmaa ja silti pyörittelen mielessäni eroa päivittäin. Luulen sen kumpuavan mielenterveys- ja itsetunto-ongelmaisesta taustastani, jota poikaystäväni ruokkii puhumalla avoimesti siitä millaisia asioita tai naisia pitää seksikkäinä ja millaisia vaatteita hän minun tahtoisi käyttävän.
Olemme tasan kerran käyneet aiheesta keskustelun, joka päättyi siihen, että pyysin anteeksi esiintuomastani aiheesta. Koen huonoa omatuntoa koko asiasta nykyään, että ihan syyttä loukkaannun ja kukkahattukin on liian kireällä, vaikka osa minusta käskeekin laittamaan hanttiin edes hiukan enemmän.
Lähiaikoina olen alkanut tuntemaan hänen käyttäytyvän ehkä tahallaankin melko kylmästi minua kohtaan. En uskalla sanoa tästä mitään, koska saatan vain masennuksissani kuvitella ja suurennella koko asian.
Olen hukassa koko parisuhteeni tulevaisuuden suhteen. Välitän hänestä todella paljon ja tunnen, että välillämme on jotain vahvaa ja todella rakastavaa, tai no ainakin minun osaltani. Olen varma, että jos itse käyttäytyisin noin, ei poikaystävä katselisi hetkeäkään.
Mitä sanotte mammat, onko tämä jo tuhoon tuomittu juttu? Pahoitteluni mahdollisesti puuttuvista kappalejaoista ja kirjoitusvirheistä, palstailen puhelimella.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme