Kiitos keskustelupalstalle pääsystä
Olen ihan uusi täällä vauva aiheisella keskustelupalstalla. 1/18 poikavauva tulossa. Kiitos tänne pääsystä, täytyypä lukea kirjoituksia.
Mies 39
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan uusi täällä vauva aiheisella keskustelupalstalla. 1/18 poikavauva tulossa. Kiitos tänne pääsystä, täytyypä lukea kirjoituksia.
Mies 39
Onko hän 1/18 natiivisaamelainen vai natiiviamerikkalainen?
Varaudu siihen, että täällä käy 1% kävijöistä keskustelemassa vauvoista ja 90% etsii trollattavaa. 10% on poliittista sodankäyntiä.
Ehkä olit trolli, olit niin kummallinen tapaus vauva-foorumilla. Täällä alinta pohjasakkaa on ne jätka hankkivat vauvan ja kehtaavat siitä vielä kirjoittaa vauva-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Varaudu siihen, että täällä käy 1% kävijöistä keskustelemassa vauvoista ja 90% etsii trollattavaa. 10% on poliittista sodankäyntiä.
Ehkä olit trolli, olit niin kummallinen tapaus vauva-foorumilla. Täällä alinta pohjasakkaa on ne jätka hankkivat vauvan ja kehtaavat siitä vielä kirjoittaa vauva-palstalla.
Synnytyksille on oma palsta. Ihan turha mussuttaA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olit trolli, olit niin kummallinen tapaus vauva-foorumilla. Täällä alinta pohjasakkaa on ne jätka hankkivat vauvan ja kehtaavat siitä vielä kirjoittaa vauva-palstalla.Synnytyksille on oma palsta. Ihan turha mussuttaA.
Tulihan se sieltÄ.
mulla on kakkahätä, vietkö mut kakalle?
Pelasta itsesi ja laita sivu kiinni. Muista että varoitin.