Parikymppiset pojat syö siis aina lippis päässä ja suu auki
Varmaan maiskuttaa vielä. Hyvin opetettu mammat!
Kommentit (15)
Nyt ei oo kyse miehistä vaan klopeista.
En ole suu kiinni vielä syönyt yhtään suupalaa. Näyttää kyllä siltä, että muutkaan ei tee niin.
Syöminen on myös järjetöntä sotkemista,ei osata käyttää veistä ja haarukkaa,haarukalla vaan survotaan ja soosataan.
NÄÄ KLOPIT MAKSAA TEIDÄNKIN ELÄKKEENNE TULEVAISUUDESSA OOTTE ITSEKIN OLLEET MÄSSYTTÄVIÄ PARIKYMPPISIÄ KYLLÄ TÄÄ NUORUKAISVIHA ON SUAMESSA NIIN SELKIÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Syöminen on myös järjetöntä sotkemista,ei osata käyttää veistä ja haarukkaa,haarukalla vaan survotaan ja soosataan.
Veistä ei tarvitse käyttää, mikäli ruokaa ei tarvitse pienennellä.
Ei olis paljoa kultamussukoilta pyydetty, että voisitko syödä suu kiinni?
Tai vaihtoehtoisesti sanoa:
ÄLÄ MAISKUTA!!!
No mun 19-vuotias poika ei edes omista lippistä, syö aina veitsellä ja haarukalla, ei maiskuta. Mut se kävikin eliittilukion :)
Vierailija kirjoitti:
No mun 19-vuotias poika ei edes omista lippistä, syö aina veitsellä ja haarukalla, ei maiskuta. Mut se kävikin eliittilukion :)
Hienoa, kun pääsi sellaiseen jossa opetettiin tavoille. Normaalit ihmiset opettavat ne itse lapsilleen.
Sori nyt mammat mutta se että syö orjallisesti haarukalla ja veitsellä on suurin junttiuden merkki.
Ei ne miehet ole juuri sen parempia. Liikun aika paljon tien päällä ja käyn syömässä tienvarren ruokapaikoissa. Jos tuo ruokapaikka sattuu olemaan taajaman kupeessa, niin siellä käy aika paljon lähellä olevien työpaikkojen porukkaa syömässä. Jos haluaa, että ruoka maistuu ja menee vaivatta kurkusta alas, on parasta supistaa näkökenttänsä vain lautasen kokoiseksi. Nämä työ raskaan raatajat ovat usein niin likaisia ja siivottomia ja lakki päässä ja pomppa päällä syödä mössääviä. Hakematta tulee usein mieleen, miten nuo miehet käyttäytyvät kotona ruokapöydässä. Kotoahan se malli tulee näille parikymppisille klopeillekin.
Ap on siis nähnyt tyypillisiä lätkäjuntteja. Niitä on vain Suomessa ja Ruotsissa. Tavat ne tosin ottaa Jenkeistä.
Miten miehet pystyykin syömään suu auki.