Yritän tässä saada yökkien alas leipää, mies katsoo huolissaan vierestä.
En ole kahteen viikkoon pystynyt syömään oikein mitään muuta kuin popcornia, se jostain syystä menee alas! Kokeilin jugurttijuomia mutta parin huikan jälkeen olin oksentaa . En pysty juomaan edes kahvia, pieniä energiajuomia kyllä. Mies on huolissaan, koska olen niin kalpea ja kuihtunut. Pitkään mulla siis oli heikko ruokahalu ja yhtäkkiä tuli täysi stoppi! Ja en siis ole raskaana, olisinkin niin tätä voisi pitää normaalina...
Kävin ma yksityisellä lääkäriasemalla, otatti verikokeita ja pisti vastaamaan johonkin masennuskyselyyn. Verikokeissa oli kaikki hyvin ja testin mukaan en ole masentunut! Eli tämä on täysi mysteeri.
Elänkö mä nyt sitten loppelämäni popcornilla ja energiajuomilla?
Kommentit (6)
Mahan limakalvo ärtynyt? Ruokatorven tulehdus? Refluksi? Mene seuraavaksi gastroenterologille, jos kerran on varaa yksityisellä käydä.
Koeta juoda vaikka 1 dl kevytmaitoa joka toinen tunti. Tai puolikas banaani joka toinen tunti. Tarvitset energiaa: mitä vähemmän syöt sitä enemmän alkaa oksettaa. Sitten on niitä Nutridrink-juomia apteekista. Pointti siis: vähän ja useasti syömistä ja juomista.
Keitä hyvä marjakiisseli. Sen luulisi menevän liukkaasti alas. Kannattaa kokeilla.
Kaikki on hyvin niin kauan kun jaksat palstailla.
Kiva ajatella, että ap yökkiin siellä läppärin ääressä ja mies tuijottaa huolissaan, ettei vai osu oksu laitteelle.
Tuskin elät.