Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä olet ollut mielestäsi kauneimmillasi/komeimmillasi?

Vierailija
22.12.2017 |

Naisille ja miehille siis omat vastaukset.

Kommenttikenttään voit kertoa vastauksesi lisäksi sen, minkä ikäinen tällä hetkellä olet :)

Minkä ikäisenä olet ollut mielestäsi kauneimmillasi/komeimmillasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä aloin olla kauneimmillani 22-vuotiaana, olin laihtunut n. 10 kiloa siitä, mitä olin 20-21-vuotiaana, lapsuuden pyöreät posket olivat sulaneet pois ja bmi:ni oli jotain 22-23.

Vierailija
2/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti vasta täytettyäni 30. Minulla on aina ollut hyvin pyöreät kasvot, joten nyt kun olen vanhentunut, on kasvoistani lähtenyt liika pyöreys. Pidän siitä. Aiemmin inhosin omia kasvojani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita Tuomola oli nuorena suloinen pyöreäkasvoinen tyttö. Nyt, treenattuna, hänen kasvot ovat luihut kuin vanhalla akalla.

Vierailija
4/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta vastata. Olen koko ajan kauneimmillani. Luulen sen olevan mahdotonta, mutta niin vain aina käy.

Vierailija
5/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karita Tuomola oli nuorena suloinen pyöreäkasvoinen tyttö. Nyt, treenattuna, hänen kasvot ovat luihut kuin vanhalla akalla.

Hmm, kannattaa muistaa, että hän on jo vanha akka.

Vierailija
6/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vauvana näytin vähiten rumalta. Vauvasöpöys antaa kai vähän anteeksi, vaikkei mikään nätti vauva olekaan.

N 26

7/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen kauniimpi kuin muina vuosina. Itsetunto tekee varmaan ison osan, ja olen jotenkin sielukkaamman näköinen. Jätän tarkoituksella silmänalusetkin osittain meikkaamatta jos lähden ulos, että niissä on sitä sellaista syvyyttä vähän enemmän. :D

Kroppa oli parhaimmillaan varmaan muutama vuosi sitten, nyt olen huomannut, että tarvitsen pientä lisätreeniä enemmän kuin aikaisemmin. Kun vaan jaksaisi... :D Lihonut en siis ole, mutta kropan ryhdikkyys ei ole ihan yhtä timmi.

Tuntuu, että vastaan joka vuosi ”tämä vuosi”, paitsi raskauksien aikana. Silloin olen ollut kyllä karmean näköinen lihapulla.

Olen 29v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi