Mistä löytää kiva ja rakastava mies?
Kommentit (64)
Sulta unohtui nyt ne sun tärkeimmät kriteerit eli pituus, ulkonäkö ja paino.
Vierailija kirjoitti:
Kiva ja rakastava? Voiko olla molempia?
Meinaatko, ettei voisi?
Täällä ois heti yksi kappale:) Mahottoman kiva, rakastava ja keskeltä Suomea
-ukkeli 35
Vierailija kirjoitti:
Jos on vapaa-aikaa, olen yleensä kesäisin vuoksen vesistöalueella klo 20-04 uistelemassa kuhia.
Saatan olla myös lopputalvesta auringon nousunaikaan onkimassa ahvenia keskellä järven selkää.
Tällaisen miehen kun ottaa, sitä ei näe kuin vilaukselta. Aina töissä tai kalastamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä esimerkiksi
M35
Otatko myös kakkoseen?
En valitettavasti
M35
Itä-Suomesta olen kuullutkin. Pidän hieman epäsovinnaisista miehistä, todella sovinnaisen kanssa en tiedä miten tultaisiin keskenämme toimeen mutta joku toinenkin ääripää ahdistaisi :D Kalastaja kuulostat romanttiselta!
Sama kysymys toisinpäin, mistä löytää se rakastava ja kiva nainen?
Vaikka periaatteessa täyttän (ja hänkin täyttäisi) kaikki kriteerit, niin eihän ne unelmien rakkaudet kävele vastaan, jos ei aktiivisesti itse hae.
Ja ensitreffeille ei kannata lähteä paremmalla autolla, ettei nainen tartu muista syistä kainaloon.
Tuntuu, että parhaat on jo varattu tai jos on muuten fiksun oloinen, niin kohta löytyy jokin vanha suhde, josta ei ole vielä päässyt irti!
Onhan tää deittailu hankalaa, mutta onneksi lopussa kiitos seisoo! :)
Sellaiset ovat satuolentoja jotka ovat olemassa vain saduissa.
Vierailija kirjoitti:
No olen ihan normaalipainoinen. Ajattelin että jos löydän sen miehen jota rakastan niin voin sekä hänen että omaksikin iloksi esim. treenata pyllyä pyöreämmäksi eikä se ole minusta paha asia :D siis toisen ilahduttaminen kun tietää että tykkää.
Hetkinen!
Tuo on ainutlaatuinen viesti vauva-palstalla. Täällä minkäänlainen miesten miellyttäminen on ankarasti kiellettyä. Pukeutuminen, laittautuminen, tehdään vain ja ainoastaan oman itsensä takia.
Koska poikkeat vauva-palstan linjasta, tuhat miestä kiinnostui sinusta, tuon viestin takia. Tai ainakin minä kiinnostuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vapaa-aikaa, olen yleensä kesäisin vuoksen vesistöalueella klo 20-04 uistelemassa kuhia.
Saatan olla myös lopputalvesta auringon nousunaikaan onkimassa ahvenia keskellä järven selkää.
Tällaisen miehen kun ottaa, sitä ei näe kuin vilaukselta. Aina töissä tai kalastamassa.
No eihän teille naisille tunnu enää mikään kelpaavan, en olisi uskonut, että työnteko ja omavaraistaloutta tukeva harrastuskin nähdään jo teidän saatanan pissisten mielestä negatiivisena asiana.
Ja taitaa se vaan olla parempi nauttia yksin luonnonrauhasta, kuin kuunnella "puolison" vittuilua ja nalkutusta töiden teosta ja harrastuksista. Lokkien rääkyminenkin vituttaa vähemmän.
Mikä teitä ämmiä oikeen vaivaa, kun ei kelpaa mikään, pitäkää tunkkinne.
Onneksi olen ihastunut vain kaks kertaa elämäni aikana! Suomalaiset naiset ovat ihan naurettavia. Parempi vaan dokailla ja käydä töissä kun nöyryyttää itseään naisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän teille naisille tunnu enää mikään kelpaavan, en olisi uskonut, että työnteko ja omavaraistaloutta tukeva harrastuskin nähdään jo teidän saatanan pissisten mielestä negatiivisena asiana.
Ja taitaa se vaan olla parempi nauttia yksin luonnonrauhasta, kuin kuunnella "puolison" vittuilua ja nalkutusta töiden teosta ja harrastuksista. Lokkien rääkyminenkin vituttaa vähemmän.
Sä et vaikuta oikein kivalta ja rakastavalta tuolla kielenkäytöllä.
Mullakin on kalastava mies, pilkillä käydään yhdessäkin, ja kesäisin Jäämerellä nyppimässä turskaa ja seitä. Samanhenkisen se vaatii, ja sen, ettei puolisosta puhuta rumasti, kumminkaan päin.
Unohdit mainita sen tärkeimmän eli kuinka korkea pitää olla sosioekonominen asema?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä esimerkiksi
M35
Otatko myös kakkoseen?
En valitettavasti
M35
Otan sut silti väkisin. Vikiset kuin koira mun alla.
Ei mistään. Tuntuu, että kaikki on nykyään ihmeellisä katkeria tai jotain sarjadeittailijoita (varmasti myös naisetkin). Mikään ei riitä ja aina on jossain muka parempaa. Kukaan ei etsi mitään vakavaa, mutta panoseuraa kylläkin ja sitäkin saa, kun valehtelee sujuvasti ummet ja lammet, kuinka toinen on niin upea ja special.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on kalastava mies, pilkillä käydään yhdessäkin, ja kesäisin Jäämerellä nyppimässä turskaa ja seitä. Samanhenkisen se vaatii, ja sen, ettei puolisosta puhuta rumasti, kumminkaan päin.
"Tällaisen miehen kun ottaa, sitä ei näe kuin vilaukselta. Aina töissä tai kalastamassa."
Vastasin tälle "itkijälle"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, ei kannata huutaa, jos ei halua itse kuunnella huutoa jne..
Kohtele toista niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.
Mitä muuten ajattelet instagramin persetyrkyistä?
Kiva ja rakastava? Voiko olla molempia?