Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkänäköiseksi kuvittelette miehen, joka ei saa naisseuraa alastonsuomesta vaikka miten yrittäisi?

Vierailija
22.12.2017 |

Niih...?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna..,

Vierailija
2/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni muna..,

Kuin piäni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voip olla komeakin sillä kukaan ei saa seuraa sieltä AlastonSuomesta.

Vierailija
4/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus jantteri jopa hyvännäköinen. Eikös sielläkin ole pieni piiri top 10% hormoonilihas miehiä ketkä pyörittävät palstaa panoringissä? Ei siellä tavallinen/komea mies saa muuta kuin miehen karvaista persettä.

Vierailija
5/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisella ylipainottomalla normikropalla (ei lihaksikas muttei lättänörttikään) sain yhdeltä lihavalta naiselta kehut.

Vierailija
6/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä muka muitakin kuin mielenvikaisia ja ylipainoisia naisia tarjolla pantavaksia?

Vierailija
7/7 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja ollut käyttäjänä sivustolla jo n. kahden vuoden ajan. Heti ensimmäisellä hetkellä, kun olin luonut käyttäjäprofiilin ja ladannut ensimmäisen profiilikuvan, joku 21v pojannulikka tuli ja kommentoi minulle: "Mikäs pikku patukka se siinä oikein jöpöttää? Odottaa karvaisen karvaista, maskuliinista perärööriä".

Sitten menikin kuukausia, että oli täysin hiljaista. Eräänä päivänä huomasin minulle tulleen uuden kommentin. Mielialani kohosi heti toiveikkaaksi, aloin kuumottelemaan ja ajattelemaan tuhmia ja alapääni alkoi jo vähän kovettua. En tullut edes ajatelleeksi, että tämän kommentin olisi saattanut kirjoittaa jokin muukin kuin nainen.

No niin siinä sitten kävi, että kun avasin oman profiilini, niin kommentissa luki: "Nussitaanko nyt vai heti?". Kun avasin tämän kommentin kirjoittajan profiilin, niin sieltä paljastui raskaasti ylipainoinen yli 30v homomies revittelemässä karvaista anusaukkoaan kameralle. 

Että tällaiset ovat kokemukseni kyseisestä sivustosta. Mielestäni en tuonne rekisteröityessäni odottanut mitenkään mahdottomia koska oletin, että kyllä minullekin sieltä joku pillureikä löytyy, mutta kuinkas kävikään?

Terveisin pettynyt AS:n mieskäyttäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan