Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paketti ollut 20päivä lähtien kaupungissani ”toimitusautossa”, onko normaalia, että sitä ei ole vieläkään toimitettu minulle?

Vierailija
22.12.2017 |

Eli tosiaan, pitäisikö toimituksen olla jo minulla eli kannattaako ottaa kuljetusyhtiöön yhteyttä, vai kulkevatko nuo paketit usein monta päivää kuljetusautossa samassa kaupungissa? Aina ennen olen lähetykseni saanut samana päivänä, kuin se on kuljetusautoon paikannettu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkaa kuriirilla? Mulle tuli samana päivänä, kun mitä näkyi olevan kuljetuksessa. Arvioitu toimituspäivä piti paikkansa.

Vierailija
2/2 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin nykytoiminnassa ihan normaali. Itsellä oli paketti neljä päivää "toimituksessa", kunnes aloin chatin välityksellä kysellä, että missä hitossa se oikeasti luuraa. Vastus oli ensin, että "paketti on Postissa". Kun sitten totesin, että nyt ei ollut ihan riittävän tarkka määritelmä, että edes kaupungin tarkkuudella ois kiva tietää, niin tarkensi sitten, että paketti on siellä meidän R-kioskilla hyllypaikalla XYZ ollut jo kolme päivää. Kun kysyin, etteikö näistä enää tulee mitään saapumisilmoitusta ja miten saan noudettua paketin, kun ei ole viestiä tai lappua, niin asiakaspalvelija totesi vain, että henkkarilla ja lähetysnumerolla saat. Kun kysyin uudestaan, miksei saapumisilmoitusta tullut, seurasi vain syvä hiljaisuus. En jaksanut jankata, vaan lähdin hakemaan pakettia "toimituksesta"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi