Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisten elämä oikeasti tällaista?

Vierailija
22.12.2017 |

Kuulin esimerkin:

Kaksi kaverusta aloittivat salilla käymisen ja painon pudottamisen, joista toinen aloitti myös noudattamaan jotain dieettiä ja laadittua treeniohjelmaa. Tämä nainen ei kuitenkaan saanut tuloksia riittävästi, mutta toinen sai, joten tämä joka ei onnistunut laihduttamaan suuttui eikä puhu enää kaverilleen. Yhteinen laihdutusoperaatio siis pilasikin kaverisuhteen.

Näin miehenä tämä kuulostaa aivan uskomattoman naurettavalta ja absurdilta. Onko tämä naisten keskuudessa poikkeuksellista vai tyypillistä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kuntosalivimpaimia voi muuten hankkia kotiinkin,jos on helpompaa.

Vierailija
42/45 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä kuntosalivimpaimia voi muuten hankkia kotiinkin,jos on helpompaa.

Itsellä on muutama, mutta ne on hyvin rajalliset painot. Välillä tekee hyvää mennä ulos ettei tule mökkihöperöksi. Enemmään mietin miksi ihmisten pitää salilla muuttua niin ikäväksi ja toisia arvostelevaksi. Ovatko he siellä statuksen takia " heh mie pystyn parempaan ku tuo onneton tossa minun vierellä". Miksi salilla käymisestä ei tehdä mukavaa? Miksi siellä pitää olla lihaskimppuinen toisten klooni? Luulisi että jos ihmisellä on pokkaa marttailla toisista salilla niin on pokkaa kuluttaa se marttailu toisen auttamiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset viihtyvät parhaiten sellaisten naisten kanssa, joita he pitävät itseänsä harmaampana tai rumempana. Naiset tykkäävät siitä, että miesten katseet kohdistuvat heihin itseensä, eikä parhaaseen kaveriin joka kulkee vieressä. Kaverin on siis oltava rumempi aina.

Selitä minulle miten tuo on mahdollista. Miten voi olla kaksi naista kavereina niin, että molemmille se kaveri on itseä rumempi.

Molemmilla on liian hyvä itsetunto

Vierailija
44/45 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kalik äläht johon kolaht :D kjeh kjeh

Tän takii mulla on vaan miespuolisia kavereita. Miehet on reiluja ja sanoo suoraan eikä puhu selän takana.

Vierailija
45/45 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on niin huono itsetunto. Kun kaveri pääsee yliopistoon ja itse ei ees yritä, aletaan ajattelemaan että en ole tarpeeksi hyvä ja fiksu sen toisen kaveriksi. Kuitenkin se löytää parempia ja fiksumpia kavereita sieltä. Parempi hylätä ensin kuin tulla hylätyksi.