Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikeutettua laittaa välit poikki miehen sukuun?

Foreveralone
22.12.2017 |

Olen yleensä todella kaikkien kanssa toimeentuleva ja aiempien kumppanien vanhempien ja sisarusten kanssa ollaan oltu kuin yhtä perhettä. Ystäväni kuvailevat minua jopa liian kiltiksi yms ja KOSKAAN aiemmin ei oo ollut tommosta tilannetta että minusta ei olisi tuollalailla tykätty kuin nykyliitossani. Käyn töissä, tienaan itse oman elantoni joten en myöskään ole mikään miehen siivellä eläjä, ei siis mitään hajua mistä kiikastaa mutta miehen perhe ei minusta pidä.

Häissämme esimerkiksi miehen puoli sukua ei edes tullut paikalle ja ne jotka tulivat eivät sanoneet minulle sanaakaan ja kävelivät kylmästi ohitseni sen jälkeen, kun olivat onnitelleet miestäni. Lastamme ja lemmikkejämme miehen sisarukset haukkuvat pitkin kyliä yhteisille tutuillemme ja mustamaalaavat minua kaikille: ennen häitä sain esimerkiksi kuulla pitkin kyliä, että mieheni ei edes halua olla kanssani ja minä pakotan hänet naimisiin. Onneksi kaikki meidät tuntevat tietävät, että mies oli häistä ehkä jopa enemmän innoissaan kuin minä, mutta muutama vieras jätti tulematta koska ei halunnut tukea tämmöistä "naisen järjestämää pakkoavioliittoa".

Avoimenkin vihan jälkeen aina oletetaan että tulen kuitenkin kaikkiin illanistujaisiin yms ja siellä saan aina kuulla joko piilovittuilua tai avointa vittuilua, jonka kuittaan olemalla hiljaa vaivaantuneena koska en osaa pitää puoliani isoa perhettä vastaan yksin. Mieheni poistuttua esim vessaan/kantohommiin tms olen mm saanut kuulla että minun kanssaan alettuaan miehestä on tullut huonompi ja että lapsemme kuolaa ällöttävästi tai että miehen exästä puhutaan äärimmäisen lämpimään sävyyn ja hänen kanssaan koko perhe onkin aktiivisesti tekemisissä.

Perheen sisäisiin watsap-ryhmiin on aina kutsuttu kaikkien muiden sisarusten puolisot paitsi minut... Olen alusta asti ollut oma kohtelias itseni enkä hakemallakaan ymmärrä miksi kaikki näkevät minut niin vastenmielisenä kun en ole koskaan mitään pahaa kenellekään tehnyt tai sanonut eikä semmoinen perusluonteeseeni sovi. Nyt jouluna pitäisi mennä miehen suvun luo käymään, mutta kaiken tämän jälkeen päätin, etten tahdo enää olla tekemisissä ja mies saa mennä yksin jos haluaa. Pitää siis kuitenkin aina puoliani mutta ei välttämättä näe asioita minun kannalta koska ne usein tehdään miehen katseen alta pois. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Voinko kylmänviileästi jättää väliin joulut, häät ja hautajaiset?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla