Mitä olette ostaneet miehellenne joululahjaksi?
Kommentit (225)
Pyjamahousut toiveesta ja itse tehdyn valokuva-albumin vuodelta 2016. Teen vielä ns. tyttökalenterin bikinikuvistani, koska toivoi uutta (3v sitten tein viimeksi).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies varmasti keksii kompressorillekin käyttöä. Ei mitään hätää :)
Mutta mökille sitä ei kannata viedä, kun se ei toimi ilman sähköä:)
Hierontaistuimen, pleikkaohjaimen ja viskipullon.
Kaulaliina
Kuulokkeet
Kalsareita ja sukkia Dressmanista
Joo vähän tylsällä mennään tänä vuonna.
Paineilmasarjan, kosmetiikkapaketin, arpapaketin ja matkalaukun.
Mies korjailee historiikkiautoa.
Hankin tähän uudet peilit. Osasin kyllä hankkia oikeat.
ostin lahjakortin Flemmarille Happy Sue Thai Massage
on varma valinta eikä mies narise käynnin jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kompressorin. Mökillä ei ole sähköä.
Sorry nyt vaan, mutta ei teillä edelleenkään ole mökillä sähköä.
Sun olisi pitänyt ostaa agrigaatti.
Buahahahahaa tuo on sama kuin olisit lähettänyt eukon ostamaan rautakaupasta jiirejä!!!!
Kitarahihnan, kirjan ja hajuveden. Kaikista on puhunut pitkin vuotta että pitäisi ostaa, laitoin muistiin ja ostin nyt. Hajuveden tosin ostin jo syksyllä kun oli tarjouksessa.
Kattilan (toivoi itse), hajuveden ja ihohoitotuotteita.
collegepaidan, sähkövatkaimen, 4 alushousut. Tänään vielä menossa kauppaan, voin keksiä lisää.
(hän itse aloitti, sain viime jouluna moottorisahan ja pörrösukat)
Aku Ankka pokkareita, ifk takakuoruja ifk hologrammi panssarilasija kaulakoru
Arkkitehtilegoja, uusia pelejä pleikkaan, pelikuulokkeet, uusi pelinäppis ja lupauksen runsaasta vapaa-ajasta. Hän kun on valittanut, että vauva vie häneltä liikaa aikaa. Ehkä kaupan päälle tämä muori keksii vielä illaksi jotain kivaa:)
Treenikassin, treenipaidan ja kirjan.
Aarnion Myrkky kirjan, tuoksulahjapakkauksen, nahkahansikkaat ja kaulaliinan
Ostin treenikassin ja täytin sen urheiluaiheisella krääsällä kuten hikipanta, pyyhe, treenipatukoita jne. Oli todella vaikea keksiä mitään..
Vierailija kirjoitti:
Mutteripannun, maidonvaahdottimen ja espressokahvia
Tätä mä odotan mieheltä lahjaksi... olis toivottu.
Hierontalahjakortin. Ei ole koskaan käynyt hieronnassa ja aina välillä siitä haaveilee.
Kudoin villasukat ja kaulaliinan (näitä toivoi <3), saan häneltä suurella todennäköisyydellä englanninkielisen kirjan, että hänkin voi lukea sen minun jälkeeni :D
Ihan mielenkiinnosta, olisikohan kuinkakin moni 20-vuotias mies tyytyväinen "pelkkiin" itsekudottuihin joululahjoihin, vai onko mulla tässä mielessä "outo" mies? :)