Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheltä rahat loppu - mitä tekisitte?

Vierailija
22.12.2017 |

Mies ei ole töissä ja sillä loppuu rahat säästöstä tammikuussa. Mulla on ylimäärästä rahaa jota käytän luksusjuttuihin. Pitääkö lopettaa pröystäily ja alkaa kustantaa miehen elämää?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen että parisuhteessa olemme yksikkö, tiimi. Tukisin kyllä miestäni, ideana että sama peruselintaso molemmilla. Syödään samaa ruokaa, sama arki, mies maksaa minkä pystyy ja tuun vastaan. Tarvittaessa tinkisin luksusjutuistani, joku manikyyri tai laukku versus rakas läheinen ja mulle tärkeä parisuhde?

En luopuisi kaikesta kuitenkaan,vaan ne turhimmat ensin pois. Ei niin että mies on elätti, joka käyttää työttömyyskorvauksensa harrastuksiinsa ja minä maksan arjen. Varmaan hakisi töitä, tuskin hänkään ahdingostaan nauttii? Maksetaan arki yhdessä, ja se riittää mihin riittää. Lomalle jos haluaisin, maksaisin hänet joko mukaan, tai sitten ei matkusteta.

Vierailija
22/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa työttömyystukea eli pitäisi pystyä maksaan laskut. Ylimääräiset ns. hömpötykset pois siihen saakka kunnes työ löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ainakin puolisoni kanssa ollaan aina maksettu enemmän sen rahoista, joka on ollut töissä, kun toinen on ollut työtön/opiskelia/hoitovapaalla. Tämhän on itsestäänselvyys, jos asutaan yhdessä, ollaan vakiintuneesti yhdessän Kuin myös sekin, että jos olette vasta tapailuvaiheessa, kumpikin maksaa omista menoistaan oman maksukykynsä mukaan.

Vierailija
24/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me ainakin puolisoni kanssa ollaan aina maksettu enemmän sen rahoista, joka on ollut töissä, kun toinen on ollut työtön/opiskelia/hoitovapaalla. Tämhän on itsestäänselvyys, jos asutaan yhdessä, ollaan vakiintuneesti yhdessän Kuin myös sekin, että jos olette vasta tapailuvaiheessa, kumpikin maksaa omista menoistaan oman maksukykynsä mukaan.

Ei tästä puhelimella kirjoittamisesta näköjään tule mitään, mutta ymmärtänette kirjoitusvirheistä huolimatta.

Vierailija
25/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika karua, kun porukka on täällä oikeasti sitä mieltä, että jos toinen esim. jää työttömäksi, jätetään hänet oman onnensa nojaan, laitetaan vaikka roskakatokseen asumaan, jos ei enää ole varaa maksaa puolta asuntolainasta tai vuokrasta. Ja ostakoon kaurapuuronsa itse, niin minä vedän kaviaaria pöydän toisella puolella. Parisuhde kunnossa jos tällaista pitää harrastaa.

Vierailija
26/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et vaihda töissäolevaan?