Hakkaraistyyppisiä ihmisiä on paljon, mutta harva läheinenkään myöntää, että ongelma on!
Eikö edes eduskunnassa yritetä ohjata hoitoon? Aika outoa jos näinkin räikeä tapaus. Kukaan ei sielläkään uskalla toimia asiallisesti.
Kommentit (5)
No onhan sitä yritetty useastikin hoitoon ohjata. Vaan pakkohoitoa ei juopoille ole. Eduskunta ei pysty erottamaan koska kansa valinnut. Jospa ne seuraavissa vaaleissa vaihtaisi ehdokasta. Tuommoisia tuurijuoppoja on Suomi täynnänsä. Äänestävätkin kaltaisiaan.
Ja kun se hoitoon ohjauskaan ei mitään auta, itsestä sen raitistumisen on lähdettävä. Jospa Teuvoa olis nyt tarpeeksi häpäisty että vihdoin ottaa ongelmansa vakavasti. Jos juoppo ajattelee että kai minä nyt kerran vuodessa voin pikkujouluissa vähän ottaa, ei hän ota hommaansa tosissaan. Kuningas Alkoholin alamaisia.
Siinähän on ihan perussuomalainen perusalkoholisti. Edustanee kaltaisiaan.
Vaaleilla valitun kansanedustajan asema on pyhä, eikä hoitokaan onnistu ennen kuin henkilö itse tunnistaa tilansa ja myöntää olevansa alkoholisti. Hyvää tässä toivottavasti on se, että Teuvon toiminta avaa muidenkin silmiä ja edistää asiasta puhumista.
Apua Teuvolle kirjoitti:
Siinähän on ihan perussuomalainen perusalkoholisti. Edustanee kaltaisiaan.
Vaaleilla valitun kansanedustajan asema on pyhä, eikä hoitokaan onnistu ennen kuin henkilö itse tunnistaa tilansa ja myöntää olevansa alkoholisti. Hyvää tässä toivottavasti on se, että Teuvon toiminta avaa muidenkin silmiä ja edistää asiasta puhumista.
No mut sit on myös syvällä asenteet, että kännissä törttöily on "hauskaa" ja Teuvokin vain tosimies, joka vähän törttöilee, sehän kuuluu asiaan. Puolustajia löytyy.
On se tosiaan jännä kun työpaikoilla on jo hoitoon ohjaus alkoholisteille, mutta eduskunnassa tapellaan ja kontataan pitkin käytäviä...