Seksilelu joululahjaksi
Hei.
Onko muita naisia jotka odottavat saavansa jonkun seksiin liittyvän lahjan? Itse ainakin odotan lähes malttamattomana, mitä mies on keksinyt täksi jouluksi. Viime vuonna sain sormivibran ja sitä ennen pienen sauvan jota kuljetan mukanani työreissuilla
Kommentit (5)
Itse sain vibramunan lahjaksi mutta oli todella pettymys. Pitää kyllä ääntä mutta ei värise kunnolla. Ja sisällä ollessa on kuin ääniefektori soisi tai olisi kovaääninen vatsassa. Ei vaan tunnu värinä missään.
En ymmärrä miksi antaa Joululahjaksi jokin seksilelu? Aivan sama kuin antaisi hääparille erokirjan. Kummatkin on jokaisen oma henkilökohtainen asia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi antaa Joululahjaksi jokin seksilelu? Aivan sama kuin antaisi hääparille erokirjan. Kummatkin on jokaisen oma henkilökohtainen asia.
Ei väliä vaikka et ymmärrä lahjaksi seksilelua. Hääpareista yli puolet päätyy eroon joten erokirjakin voi osua hyvin kohdalleen. Mutta ei sun tarvi ymmärtää elämän realiteetteja.
Hei
Itse tiedän saavani jonkinmoisen hieroma sauvan. Vähän alapäässä jo sykkii jännityksestä millainen mahtaa olla. Tämä on elämäni toinen seksilelu. Ensimmäinen oli yli kymmenen vuotta sitten mutta siitä hajosi paristokotelo.