Haastan kaikki palstalaiset sulkemaan AV:n ja somen joulunpyhien ajaksi - alkaen nyt
Olkaa läsnä läheisillenne. Nauttikaa joulunajasta. Hyvästä ruoasta, rauhasta, yhdessä olemisesta. Jouluohjelmista, hyvistä kirjoista.
Haastan meidät kaikki pysähtymään ja olemaan tässä ja nyt.
Kuka on mukana?
Kommentit (26)
NYT ei ole joulunpyhät. Maanantaina on joulu.
Miksi en voisi antaa taaperoille lelut, nauttia sohvalla hyvästä viinistä ja av-palstan lukemisen ohella katsoa jälkikasvun leikkimistä? Siinähän ne ovat ihan lähellä eli yhdessä ollaan.
Kenelle läheisille minun pitää olla läsnä? Menenkö exäni luo, kun lapsetkin ovat tällä hetkellä siellä vai menenkö iltapäivälöä kaverini luo, joka todennäköisesti tekee joulusiivoja työpäivänsä jälkeen.
Mä olen yksin ja haluankin olla. AV on mulle mukavaa viihdykettä.
Hauskaa, että AV:lla ollaan aina huolissaan lasten ja nuorten digiaddiktiosta, mutta omalla kohdalla mitään ongelmaa ei vissiin ole.
Joo AV-lakon voisin pitää vaikka huomisesta uuden vuoden jälkeen. Somea en hirveästi käytä kuin yhteydenpitoon ja uutisia haluan joulunakin lukea!
Ap ja av olette mun läheisiä! Tahdon jakaa aikaani teille. Miksi hylkäät mut?
Ei vielä ole joulunpyhät, mulla on huomennakin täysi työpäivä vielä, joten en sulje av:takaan :) Läheisteni kanssa olen huomenna illalla ja aattona, silloin en pieraisekkaan tännepäin.
Koita nyt ap ymmärtää että nyt eletään 24/7 yhteiskunnassa eikä millään pyhäpäivillä ole mitään merkitystä.
Huomenna vielä työpäivä. Ajattelin sulkea somekanavat vasta aattona, kun junamatka on ohi. :)
Tosi kiva lukea tällaista yksinäisenä sinkkuna jolla ei ole yhtäkään läheistä joiden kanssa viettää joulua...
Tästä se joulumieli vasta lähtee nousuun, kiitos ap.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva lukea tällaista yksinäisenä sinkkuna jolla ei ole yhtäkään läheistä joiden kanssa viettää joulua...
No mutta missä ovat nyt ne velat, joiden joulunvietto on upeaa brunssien, herkuttelun, aikuisten ystävien, Euroopan-matkojen, rauhallisen oleskelun, pitkien yöunien ja shampanjan täyttämää ilotulitusta?
Mielestäni AV:llä pitäisi tehdä tänä jouluna jotain ennenkuulumatonta ja täyttää se rakkaudella.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen täällä sun kanssas. On noita läheisiä, mutta lahjojen jaon jälkeen ne painuvat omiin juttuihinsa. Mä glögittelen sitten palstalla ja kuuntelen joululauluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta missä ovat nyt ne velat, joiden joulunvietto on upeaa brunssien, herkuttelun, aikuisten ystävien, Euroopan-matkojen, rauhallisen oleskelun, pitkien yöunien ja shampanjan täyttämää ilotulitusta?
Ne on palstalla aattona glögipäissään hehkuttamassa lapsetonta elämäänsä samalla kun muut viettää aikaa perheidensä kanssa.
Olen ehdottomasti mukana ja tämä oli suunnitelmissa. Suljen myös kännykkäni ja läppärini, enkä aio avata niitä ennen uuttavuotta.
Mutta en aloita vielä, koska olen töissä klo 16 asti. Sen jälkeen alkaa hiljaisuus.
Tänään vielä palstalla, huomisesta alkaen tauko, ensin rivakka joulun valmistelu ja sitten sunnuntaina toivottavasti on valmista rauhoittumiseen.
En.