Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haastan kaikki palstalaiset sulkemaan AV:n ja somen joulunpyhien ajaksi - alkaen nyt

Vierailija
22.12.2017 |

Olkaa läsnä läheisillenne. Nauttikaa joulunajasta. Hyvästä ruoasta, rauhasta, yhdessä olemisesta. Jouluohjelmista, hyvistä kirjoista.
Haastan meidät kaikki pysähtymään ja olemaan tässä ja nyt.

Kuka on mukana?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT ei ole joulunpyhät. Maanantaina on joulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän meni hyvin

Vierailija
4/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en voisi antaa taaperoille lelut, nauttia sohvalla hyvästä viinistä ja av-palstan lukemisen ohella katsoa jälkikasvun leikkimistä? Siinähän ne ovat ihan lähellä eli yhdessä ollaan.

Vierailija
5/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle läheisille minun pitää olla läsnä? Menenkö exäni luo, kun lapsetkin ovat tällä hetkellä siellä vai menenkö iltapäivälöä kaverini luo, joka todennäköisesti tekee joulusiivoja työpäivänsä jälkeen.

Vierailija
6/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yksin ja haluankin olla. AV on mulle mukavaa viihdykettä.

Vierailija
7/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että AV:lla ollaan aina huolissaan lasten ja nuorten digiaddiktiosta, mutta omalla kohdalla mitään ongelmaa ei vissiin ole.

Vierailija
8/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista ite!

Vierailija
9/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo AV-lakon voisin pitää vaikka huomisesta uuden vuoden jälkeen. Somea en hirveästi käytä kuin yhteydenpitoon ja uutisia haluan joulunakin lukea!

Vierailija
10/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja av olette mun läheisiä! Tahdon jakaa aikaani teille. Miksi hylkäät mut?

Vierailija
11/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä ole joulunpyhät, mulla on huomennakin täysi työpäivä vielä, joten en sulje av:takaan :) Läheisteni kanssa olen huomenna illalla ja aattona, silloin en pieraisekkaan tännepäin.

Vierailija
12/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt ap ymmärtää että nyt eletään 24/7 yhteiskunnassa eikä millään pyhäpäivillä ole mitään merkitystä.

Vierailija
13/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna vielä työpäivä. Ajattelin sulkea somekanavat vasta aattona, kun junamatka on ohi. :)

Vierailija
14/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva lukea tällaista yksinäisenä sinkkuna jolla ei ole yhtäkään läheistä joiden kanssa viettää joulua...

Tästä se joulumieli vasta lähtee nousuun, kiitos ap.

Vierailija
15/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva lukea tällaista yksinäisenä sinkkuna jolla ei ole yhtäkään läheistä joiden kanssa viettää joulua...

No mutta missä ovat nyt ne velat, joiden joulunvietto on upeaa brunssien, herkuttelun, aikuisten ystävien, Euroopan-matkojen, rauhallisen oleskelun, pitkien yöunien ja shampanjan täyttämää ilotulitusta?

Vierailija
16/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni AV:llä pitäisi tehdä tänä jouluna jotain ennenkuulumatonta ja täyttää se rakkaudella.

Vierailija
17/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen täällä sun kanssas. On noita läheisiä, mutta lahjojen jaon jälkeen ne painuvat omiin juttuihinsa. Mä glögittelen sitten palstalla ja kuuntelen joululauluja.

Vierailija
18/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta missä ovat nyt ne velat, joiden joulunvietto on upeaa brunssien, herkuttelun, aikuisten ystävien, Euroopan-matkojen, rauhallisen oleskelun, pitkien yöunien ja shampanjan täyttämää ilotulitusta?

Ne on palstalla aattona glögipäissään hehkuttamassa lapsetonta elämäänsä samalla kun muut viettää aikaa perheidensä kanssa.

Vierailija
19/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti mukana ja tämä oli suunnitelmissa. Suljen myös kännykkäni ja läppärini, enkä aio avata niitä ennen uuttavuotta. 

Mutta en aloita vielä, koska olen töissä klo 16 asti. Sen jälkeen alkaa hiljaisuus.

Vierailija
20/26 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vielä palstalla, huomisesta alkaen tauko, ensin rivakka joulun valmistelu ja sitten sunnuntaina toivottavasti on valmista rauhoittumiseen.