Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tällaista naista oikeasti olla? Ei muka pidä huomiosta ym.

Vierailija
21.12.2017 |

Tunnen erään kauniin sporttisen 25v naisen, joka kiusaantuu tai jopa ahdistuu jos saa huomiota miehiltä. Ei enää meikkaa ja kulkee aika säkkivaatteissa, vaikka hänellä on upea kroppa. Miksi kaunis nuori ihminen peittelee itseään tai ahdistuu kehuista?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se muuttuu tympeäksi. Jossakin kohtaa ei halua huomiota enää lainkaan, ellei se kohdistu kuin ulkonäköön. Jokainen haluaa olla enemmän kuin vain nätti naama tai upea kroppa.

Tämä. Kehut liittyvät aina siihen ulkonäköön.. Muut ihmiset ovat hauskoja tai fiksuja, minä olen kaunis. Aina vaan kaunis, enkä mitään muuta. Ehkä jos en ole kaunis ihmiset näkevät että olenkin aika hauska myös.

Nuo muut vaativat sitä, että tutustutaan kunnolla. Itse lähestyin naista lähes pelkästään ulkonäön takia, ja ensikeskustelussa sen kyllä mainitsin, en enää toista kertaa. Yritin muistaa kehua häntä jatkossa hänen muista ominaisuuksistaan esim. kuinka hyvää seuraa hän on ja kuinka kivasti laittaa hiuksensa.

Vierailija
42/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus aloittanut keskustelun tyyliin: " Kiva huomata, että et hae hyväksyntää ulkonäköön panostamalla"

Ei välttämättä toiminut...

No, en vaiskaan, mutta olisin voinut.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itsellä ainakin kävi niin, että se nuorena saatu huomio ei ollut mitään kaunista kuultavaa. Kukaan ei sanonut "oletpa kaunis" vaan tyyliin "tuota olisi kiva kiksauttaa", " mennäänkö teille vai meille" ja "hyvän näköinen perse".

Ei kauheasti innostanut se. Toivoin, että huomio olisi kiinnittynyt muihin asioihin.

Vierailija
44/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-ahdistelija se vain jatkaa ja jatkaa runkutteluaan ja kuvittelee, että naiset jotekin pelkää ja ahdistuu alustan incel-miehistä. Kohta tulee taas ap:lle henkisesti kuonoon.

Vierailija
45/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se muuttuu tympeäksi. Jossakin kohtaa ei halua huomiota enää lainkaan, ellei se kohdistu kuin ulkonäköön. Jokainen haluaa olla enemmän kuin vain nätti naama tai upea kroppa.

Tämä. Kehut liittyvät aina siihen ulkonäköön.. Muut ihmiset ovat hauskoja tai fiksuja, minä olen kaunis. Aina vaan kaunis, enkä mitään muuta. Ehkä jos en ole kaunis ihmiset näkevät että olenkin aika hauska myös.

Osa taas ei ole ikinä kuullut olevansa kaunis. Silloinkin, kun oli nuori ja hoikka, niin eipä kukaan sanonut kauniiksi. Ei ollut myöskään "muodollisesti pätevä" , kun ei ollut riittävän isoa rintavarustusta. 😄

Vierailija
46/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ärsyttävää ja ahdistavaa.

Vierailija
47/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mies viehättyy ulkonäöstäni ja kiinnostuu ja lähestyy minua siksi, en koe että saisin siitä jotain koska tuntuu että ei se mies ikinä pystyisi minussa kovin paljon muuta näkemäänkään. Haluan että joku kiinnostuu ajatuksistani ja sielustani, ulkonäköön huomionsa kiinnittävät ovat tylsiä tapauksia.

No sehän tässä onkin, kun miehethän nimenomaan lähestyvät ulkonäön houkuttelemina ja ''rakastuvat'' ulkonäköön, tai eivät sitten lähesty tai kiinnostu ollenkaan. Eli naisen sielu ja ajatukset ovat vähän sivuseikka, oli sitten kaunis tai ruma nainen kyseessä.

Mistä voi tietää, että miehen kiinnostus perustuu ulkonäön sijaan sieluun, ellei sitten ole jossain kasvottomassa chatissä tutustunut. Joku kaveri-ihastujakin on voinut olla salaa pinnallinen kuolaaja.

Vierailija
48/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa olla esim. etumuksestaan vähäinen. Olen ehkä välttänyt pahimmat ahdistelijat ihan sillä. Olisi kauheaa olla tosi hehkeä, jos on luonteeltaan äärimmäinen introvertti. Saisi epätoivottua huomiota koko ajan. Vaatimattoman näköisenä saa olla rauhassa.

Vierailija
49/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina itse valinnut seurani. Olen kokenut loukkauksena vanhemman sukupolven miehen  iskuyritykset. Uskon, että miehistäkin tuntuu samalta, jos äidin ikäinen tulee iskemään. Naisille roskaromaanit ovat tuputtaneet tuota luonnollisena, mitä se minusta ei ole. Se on inhottavaa.

Vierailija
50/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäukko josku aikanaan opetti, että " muista poika, että naiset valehtelee aina. Jos meinaat naisrintamalla menestyä, pidä tämä mielessä".

Äijä oli oikeassa. Vuosikymmenet ovat tämän vahvistaneet.

Ei niin, että tämä mikään salaisuus olisi  vaan pidä se aina mielessä.

Vierailija
51/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä ventovieraan ulkonäköarviolla tekee? Epämukavaa ainoastaan, en minä halua vastaanottaa kenenkään tuntemattoman arvioita siitä miltä näytän, oli se sitten positiivista tai negatiivista. 

Vierailija
52/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

''Tämä. Kehut liittyvät aina siihen ulkonäköön.. Muut ihmiset ovat hauskoja tai fiksuja, minä olen kaunis. Aina vaan kaunis, enkä mitään muuta. Ehkä jos en ole kaunis ihmiset näkevät että olenkin aika hauska myös.''

Minä olen saanut kehuja fiksuudesta ja hauskuudesta vain muilta naisilta, miehiltä en ole koskaan kuullut minkäänlaisia kehuja.

T: vähemmän kaunis nainen

Vierailija
53/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittelee itseään kun ei meikkaa.. Öö sitäkö miehetkin tekee kun ei meikkaa? Ennemmin voisit kysyä miksi jotkut naiset peittelevät luonnollista kauneuttaan meikkaamalla. Kuulostat aika inhottavalta tyypiltä, toivottavasti sulla ei koskaan tule olemaan tytärtä. 

Vierailija
54/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut tuollainen. Lahjakas ja kaunis mutta ei mitään mielenkiintoa olla huomion kohteena. En käsitä mitä siitä voi saada.

Siksi onkin kurjaa kun olen koko elämäni saanut kaikissa yhteyksissä paljon huomiota ja ylistystä ja silloin haluaisin vain kadota maan alle.

Koulussa opettaja aina luki aineeni ja sanoi numeroni ensimmäisenä malliksi muille. Tanssitunnilla minun piti näyttää muille liikkeet malliksi. Vihasin tuota yli kaiken.

Miesten katseet tai kommentit hämmentävät minua niin että punastun ja alan änkyttää. Minulle on kehittynyt ehkä juuri tuosta ahdistuksesta sokeus muiden ihmisten katseille esim kadulla tai väkijoukossa. En tajua jos joku katsoo minua ja usein ystäväni huomauttaa että joku mies katsoo minua. En älyä sellaista lainkaan.

Että todella eivät kaikki nauti huomiosta!

Vierailija
55/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen kyllästyy. Haluaisin olla näkymätön.

Ei kai. 

Vierailija
56/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ärsyttävää ja ahdistavaa.

Imartelevaa, siksi tissini ovat tyrkyllä vakoa myöden. Miehet ovat niin yksinkertaisia ja saan suurta nautintoa tästä valta-asetelmasta.

Vierailija
57/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan täysin siittä keneltä huomio tulee. Vaikka kuinka sanoisi että ei halua huomiota niin jos tarpeeksi komea, pitkä ja rikas mies antaisi huomiota niin sitä huomiota halutaan lisää

Vierailija
58/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö naisten siis vihdoin ALOITTAA olemasta muuta kuin nätti naama ja upea kroppa tyhjällä sisällöllä? Naisten koko elämä tuntuu pyörivän pelkän ulkonäön ympärillä kun ei mihinkään muuhun panosta kun siihen ulkonäköön. Harva nainen haluaa nähdä mitään vaivaa minkään eteen kun saa kaiken haluamansa pelkällä ulkonäöllä. 

Ei kaikki naiset ole pelkästään ulkonäkö keskisiä mutta suurin osa on ja sen takia suurin osa naisista valittaa myöhemmällä iällä yksinäisyyttään kun mies on jättänyt sen takia kun nainen on menettänyt ulkonäkönsä. Kannattaisi hankkia taitoja mistä voi olla hyötyjä sen jälkeen kun ulkonäkö menee niin sinusta saattaa olla jotain hyötyä

On kyllä ristiriitainen juttu tämä ulkonäköasia. En voi muuta kuin päätellä tämän ketjun naisten edustavan pientä vähemmistöä kaikista naisista. Sen verran miljardeja taotaan erilaisilla kauneudenhoitotuotteilla ja  -operaatioilla.

Toki sen ymmärrän, että moni ulkonäköä kehuva kommentti on asiaton ja tungettelevakin, mutta minkä ihmeen takia naisten sitten pitää kulkea julkisilla paikoilla täydessä tällingissä? Jos et kaipaa huomiota ja sitä kuitenkin meikattuna saat, miksi ihmeessä sitten meikkaat? Vai onko niin, kuten joku täällä ilmaisikin, että naiset nauttivat siitä, että huomaavat miesten päiden kääntyvän ja katseen hienovaraisesti seuraavan, mutta liian selvä reaktio onkin jo vastenmielinen?

Vierailija
59/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset kaunistautuvat "itseään varten"? Eiväthän he kadulla kulkiessaan näe kasvojaan.

Vierailija
60/61 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sen ymmärrän, että moni ulkonäköä kehuva kommentti on asiaton ja tungettelevakin, mutta minkä ihmeen takia naisten sitten pitää kulkea julkisilla paikoilla täydessä tällingissä? Jos et kaipaa huomiota ja sitä kuitenkin meikattuna saat, miksi ihmeessä sitten meikkaat? Vai onko niin, kuten joku täällä ilmaisikin, että naiset nauttivat siitä, että huomaavat miesten päiden kääntyvän ja katseen hienovaraisesti seuraavan, mutta liian selvä reaktio onkin jo vastenmielinen

Naiset kokevat, että kohtuullinen meikkaaminen on tietynlainen perusoletus naisille yhteiskunnassamme. Miehellä pitää olla siistitty parta ja puhtaat kainalot, naisella asiallinen meikki esim työelämässä. Se ei ole kutsu mihinkään, eikä sitä ole suunnattu yhtään enempää miehille kuin naisille. Päin vastoin, moni nainen kokee, että toiset naiset ymmärtävät naisen pukeutumisen ja meikkaamisen päälle enemmän. 

Fiksu mies ei kommentoi naisten ulkonäköä. Vakituisessa parisuhteessa toki saa myös kehua, mutta vieraampien naisten kohdalla kannattaa kehua älyä, huumoria jne. Sellainen tekee varmasti naisiin paremman vaikutuksen kuin ulkonäön kehuminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi