Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selvittämätön asia/tapahtuma joka on jäänyt vaivaamaan?

Vierailija
21.12.2017 |

Itsellä on useampia, mutta laitan tähän yhden noin niinkuin esimerkin vuoksi.

Olin n. 15-vuotias kun aloin saada kännykkääni soittoja joltain naiselta joka syytteli minua siitä että olen hänen miehensä panopuu. Olin ujo ja hiljainen enkä tiennyt miten reagoida, joten ilmoitin vain että naisella taitaa nyt olla väärä henkilö kyseessä. Nainen raivostui tästä ja aloitti "niin varmaan" -raivoamisen ja että tietenkin kiellän tekoseni, kuinkas muutenkaan!
Mitä tuohon voi sanoa?

Tämä nainen soitti aina silloin tällöin ja kysyi jotain tyyliin "Niin voisiks kertoa missä mun mies oli tiistaina?". Oli sellainen poissaoleva häiriintyneisyys aina äänessä joka jotenkin kylmäs. Tuli mieleen oma äitini joka oli todella epävakaa.

Viimeisen kerran kuulin tästä naisesta kun olin perheeni kanssa lomalla Espanjassa. Nainen sanoi että on nyt tulossa minua vähän moikkaamaan. Sanoin että tulee pitkä matka (ja kallis puhelu) kun ollaan ulkomailla. Kerroin vielä viimeisen kerran olevani teinityttö jolla ei ole ollut suhdetta kehenkään vastakkaisen sukupuolen edustajaan, ja että isäni sattuu olemaan tässä vieressä jos hän haluaa rupatella. Puhelu katkesi enkä kuullut hänestä enää toiste.

Tässä jäi vaivaamaan kaksi asiaa:

1) Numeroni oli salainen. Sitä ei löytyisi kenenkään kaiman nimellä numeropalvelusta. Kuka antoi numeroni?
2) Nainen tiesi etunimeni, eli soitti minulle nimen perusteella. Onko liian uskomaton sattuma että nainen oli näppäillyt numeron väärin mutta jahtasi samannimistä tyyppiä?
3) Jos olisikin käynyt niin ettei numero jostain syystä olisikaan salainen, liittymä oli isäni nimissä, ei minun.

Tästä kohta 20 vuotta aikaa mutta joskus tulee mieleen mitä häirikölleni kävi. Mistä hän tuli ja minne hän meni? Oliko nörtin näköinen teinityttö hänestä oikeasti uhka, vai olinko väärä henkilö? En edes tuntenut ketään aikuista miestä joka ei olisi ollut minulle sukua. Ja tämä nainen oli selvästi vanhempi, ja naimisissa.

Millaisia mysteerejä ja selvittämättömiä teillä on?

Kommentit (7965)

Vierailija
1341/7965 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kone hieman muokkasi 😲

*Vitut sanat suustani. Samaa mieltä*

VEIT sanat suustani. Samaa mieltä 👍

Vierailija
1342/7965 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kirjoittaja, jonka ovi aina aukeaa öisin...

Kerroit, että ovi on auennut nyt 2 kuukautta. Minusta kissa ei noilla edellisissä viesteissäsi antamillasi tiedoilla sitä autkaise vaan ovi aukeaa jollakin muulla tavalla.

Minua häiritsee enemmän miehesi suhtautuminen sinuun.

Jos hän olisi huolissaan sinusta tai välittäisi sinun pelostasi niin miksi hän ei selvittänyt ovi-tapausta jo heti alussa eli 2 kk sitten.

Toisin kuin nyt eli hän ei välittänyt vähääkään ja antoi sinun pelätä koko 2 kuukautta. Nyt kun hänelle on tulossa matka niin yhtäkkiä häntä rupesikin kiinnostamaan oven aukeaminen ja hätäpäissään keksii selityksen, vielä valheellisen sellaisen, että muka kissa aukaisisi oven. Kaikki tämä välinpitämättömyys ja valheet, jotta sinä jäisit yksin kotiin ja hän pääsisi matkalle!

Kuulostaa välinpitämättömältä.

Ymmärrät itsekin kissaselityksen valheeksi - ei kuulu alastulotömähdystä, kuten aina ennen eikä kahvan aukaisussa kissalle normaalia "klonksetta", kissa ei todellakaan paina kahvaa, kuten öisin itse kuulet kahvan aukeavan.

Saman suuntasia ajatuksia. Kerroit pelkääväs peiton alla tutisten, kun ovi aukeilee öisin. Eikä mies tee mitään kahteen kuukauteen. Kun vasta sitten että ite pääsis reissuun.

Vois olla pian entinen isäntä miulla.

Onko se 2kk kääntänyt vaan kylkee, kun sä väriset peiton alla? Aika arre mieheksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/7965 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaverini vielä asui porukoillaan hän soitti hätääntyneenä ja kysyi olinko käynyt koputtelemassa hänen ikkunaansa. No, en ollut. Eikä kukaan muukaan hänen tutuistaan - hän soitti läpi kaikki yhteystietonsa aivan paniikissa. 

Joku oli kaverini kotona yksin ollessaan pamauttanut nyrkillä ikkunaan (tai siltä se oli kuulemma kuulostanut). Kaverini oli rynnännyt paniikissa toiseen huoneeseen mutta palannut rauhoituttuaan takaisin huoneeseensa. Tämän jälkeen joku oli koputtanut ikkunaan kolme kertaa ja lopulta vielä kovempaa kuin ensimmäisellä kerralla rysäyttänyt ikkunaan. Sen jälkeen ei mitään.

Menin samana päivänä käymään kaverillani, ei luonnollisesti halunnut olla yksin. Hän kertoi, ja minä näin itse, että heidän kuistiltaan menee siistit, puhtaat, jalanjäljet lumessa hänen ikkunansa alle - mutta ei pois. Kaverini ikkuna on melko korkealla ja sellaisessa kohtaa ettei siitä mihinkään hypitä tai kiipeillä mitenkään. Jäljet olivat niin siistit että niitä pitkin ei todellakaan olla kävelty takaisin takaperin noin siististi. Eikä jälkiä ollut missään muualla, ainoastaan ovelta ikkunan alle. Tämä ei koskaan selvinnyt, aivan pirun karmiva tapaus

Vierailija
1344/7965 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroit, että ovi on auennut nyt 2 kuukautta. Minusta kissa ei noilla edellisissä viesteissäsi antamillasi tiedoilla sitä autkaise vaan ovi aukeaa jollakin muulla tavalla.

Jos hän olisi huolissaan sinusta tai välittäisi sinun pelostasi niin miksi hän ei selvittänyt ovi-tapausta jo heti alussa eli 2 kk sitten.

Toisin kuin nyt eli hän ei välittänyt vähääkään ja antoi sinun pelätä koko 2 kuukautta. Nyt kun hänelle on tulossa matka niin yhtäkkiä häntä rupesikin kiinnostamaan oven aukeaminen ja hätäpäissään keksii selityksen, vielä valheellisen sellaisen, että muka kissa aukaisisi oven. Kaikki tämä välinpitämättömyys ja valheet, jotta sinä jäisit yksin kotiin ja hän pääsisi matkalle!

Ymmärrät itsekin kissaselityksen valheeksi - ei kuulu alastulotömähdystä, kuten aina ennen eikä kahvan aukaisussa kissalle normaalia "klonksetta", kissa ei todellakaan paina kahvaa, kuten öisin itse kuulet kahvan aukeavan.

Saman suuntasia ajatuksia. Kerroit pelkääväs peiton alla tutisten, kun ovi aukeilee öisin. Eikä mies tee mitään kahteen kuukauteen. Kun vasta sitten että ite pääsis reissuun.

Onko se 2kk kääntänyt vaan kylkee, kun sä väriset peiton alla? Aika arre mieheksi

Tuota miestä kannatta siellä peiton alla piilottaakin ettei kukaan vaan nappaa 😁

Toinen vapisee peiton alla kun pelottaa oven aukeaminen ja mies vaan kääntää kylkeä ja pierasee 🙄

Vierailija
1345/7965 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota miestä kannatta siellä peiton alla piilottaakin ettei kukaan vaan nappaa 😁

Toinen vapisee peiton alla kun pelottaa oven aukeaminen ja mies vaan kääntää kylkeä ja pierasee 🙄

Kävi sen mies 2kuukauden aikana katsomassa miksi ovi aukenee. Mutta vasta 2kuukauden päästä jäi kytikselle ja muka selvisi, että kissa aukasee oven. En minäkään usko tuohon kissa juttuun.

Jos tosiaan toinen pelkää peiton alla ja mies on aidosti rakastava niin kieltämättä miehen olisi pitänyt jo heti jäädä kytikselle eikä vasta 2KK päästä kun pitää päästä matkalle.

Eli komppaan.

Vierailija
1346/7965 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri alkanut seurustella, kun mun ex, johon en ollut yhteydessä enää, yllättäen soitti että jaa oot alkanut seukkaamaan. Hämmennyin mistä tiesi tämän kun asui toisella puolella suomeakin. Meillä oli tasan yks yhteinen tuttu jolta kysyin oliko hän ehkä maininnut eksälle (mikä ois ollut ihan fine mulle, ihan sama!) ja vakuutti kivenkovaa että ei ollut puhunut.

Eikä tuolloin mitään faceja tai muita ollut mistä olisi saanut tiedon... Pieni juttu mutta tulee aina välillä mieleen. Epäilen yhteisen tutun valehdelleen jos kuvitteli että mua haittaisi. Mut jos ei valehdellu niin se vaivaa. Etenkin kun tuo ex usein aavisti jos olin tullut kaveriani moikkaamaan hänen paikkakunnalle, yhtäkkiä otti yhteyttä juuri silloin.

Vierailija
1347/7965 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisäni perunkirjoituksessa selvisi, että hän oli eläessään tehnyt kasan lahjakirjoja, joilla oli lahjoittanut omaisuutensa muutamille ikäville ihmisille. Minua vaivaa olivatko nämä 92-vuotiaan tekemät paperit aitoja, vapaasta tahdosta tehtyjä. Miksei hän ollut tehnyt lahjoituksia aikaisemmin.

Vierailija
1348/7965 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei välttämättä kuulu tähän ketjuun, koska asia selvisi. Mutta kerronpa kuitenkin. Meillä on parin  kuukauden aikana kuulunut usein keskiyöllä sellainen ääni joka syntyy,  kun kerrostalon sisäoven kahvaa painetaan. Ulko-ovi oli kuitenkin aina kiinni. Mutta sisäovi usein aamuisin auki. Olen skeptinen yliluonnollisten ilmiöiden suhteen, mutta panikoiduin tuosta ja olen nukkunut huonosti. Mies meni aina katsomaan, minä jäin tärisemään peiton alle, mutta mitään/ketään ei näkynyt. Hän on pian lähdössä lomamatkalle, ja aloin jo ajattelemaan, etten uskalla yöpyä täällä silläaikaa yksinäni.  

Olen lukenut viime aikoina kaikkia yliluonnollisiin ilmiöihin liittyviä ketjuja (täältäkin), ja pelkäsin että nyt se kostautuu. Onneksi mies jäi viime kerran jälkeen pimeään hiljaa kytikselle. Ja selvisi, että musta kissammehan siihen kahvaan aina keskiyöllä hyppää. Se kyllä oudoksutti, että kuulimme kahvan painumisen äänen, mutta emme minkäänlaista tassuilleen tömähtämistä. No oli miten oli, helpotti. Nyt uskallan jäädäkin tänne kissojen kanssa miehen loman ajaksi :)

Kirjoitit tuossa, että "kuulimme kahvan painumisen äänen, mutta emme minkäänlaista tassuilleen tömähtämistä".

A) kisu ei paina kahvaa, ihminen painaa

B) kisu pakostikin tulee alas, kyllä tassut tömähtää

Lisäksi muissa viesteissä kirjoitit, että ennen on kuulunut tömähdys kisun alastullessa niin pitäisihän sen silloin aina/öisinkin kuulua, jos kisu on asialla. Ei siihen vuorokauden ajankohta vaikuta millään tavalla.

Kirjoitit myös jossain viestissä, että ennen on kuulunut klonks, kun kisu aukaisee oven, mutta öisin tätä ei kuulu, kyllä sen pitäisi öisinkin kuulua kisun ollessa asialla.

---> Summa summarum, oven aukaisija ei ole kisu!

Vierailija
1349/7965 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei välttämättä kuulu tähän ketjuun, koska asia selvisi. Mutta kerronpa kuitenkin. Meillä on parin  kuukauden aikana kuulunut usein keskiyöllä sellainen ääni joka syntyy,  kun kerrostalon sisäoven kahvaa painetaan. Ulko-ovi oli kuitenkin aina kiinni. Mutta sisäovi usein aamuisin auki. Olen skeptinen yliluonnollisten ilmiöiden suhteen, mutta panikoiduin tuosta ja olen nukkunut huonosti. Mies meni aina katsomaan, minä jäin tärisemään peiton alle, mutta mitään/ketään ei näkynyt. Hän on pian lähdössä lomamatkalle, ja aloin jo ajattelemaan, etten uskalla yöpyä täällä silläaikaa yksinäni.  

Olen lukenut viime aikoina kaikkia yliluonnollisiin ilmiöihin liittyviä ketjuja (täältäkin), ja pelkäsin että nyt se kostautuu. Onneksi mies jäi viime kerran jälkeen pimeään hiljaa kytikselle. Ja selvisi, että musta kissammehan siihen kahvaan aina keskiyöllä hyppää. Se kyllä oudoksutti, että kuulimme kahvan painumisen äänen, mutta emme minkäänlaista tassuilleen tömähtämistä. No oli miten oli, helpotti. Nyt uskallan jäädäkin tänne kissojen kanssa miehen loman ajaksi :)

"" kissammehan siihen kahvaan aina keskiyöllä hyppää ""

.

.

.

"" oudoksutti, että kuulimme kahvan painumisen äänen, mutta emme minkäänlaista tassuilleen tömähtämistä. ""

.

.

.

En ole lukenut ketjua loppuun mutta oudoksuttaahan tuo kun kissa se ei ainakaan voi olla. Kissan kohdalla kahva ei painu ja kissa tulee varmasti alas.

Vierailija
1350/7965 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain hiljattain puhelimeeni viestin:"Maan omista tasoille jääneitä on tuossa pääsääntöisesti kysymys. Astraalitasojen hörhöjä ovat olleet."

Kukaan muu ei puhelintani käytä kuin minä, en ole viestiä tilannut, kysynyt mistään mitään, lähettäjän numero on salainen, viestin sisältö ei mulle aukea. Mutta kiitos viestistä nyt kumminkin :D

Vierailija
1351/7965 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin olla joku 13 kun käytin öisin sellasta purentakiskoa (?) joka esti yöllisen narskuttelun. Sellanen muovinen samantapainen kapistus mitä nyrkkeilijät pitää hammassuojina :D mä narskutin rikki ensimmäisen kappaleen joten sain hammaslääkäriltä uudet vielä vahvemmat raudat jotka ei hajonneet millään. Käytin niitä kuuliaisesti joka yö eivätkä ne enää jossain vaiheessa putoilleet yön aikana suustanikaan kun niihin totuin täysin. En harrasta unissakävelyä enkä mitään muita öisiä seikkailuja. Eräänä aamuna nämä raudat olivat kuitenkin kadonneet. Ne ei ole missään. Niitä ei löytynyt roskiksista, ja tästä on nyt 10 vuotta aikaa eikä niitä ole mistään esiin tupsahtanut muuttaessani tms. huoneita remontoidessa. Vessa olis varmasti myös tukkeutunut niistä raudoista, en niitä varmaan sinnekään unissani ole heittänyt. Niitä ei koskaan löytynyt eikä mysteeri selvinnyt ikinä

Olet ehkä nielaissut ne. Kannattaa käydä lääkärissä ja kuvauttaa itsensä.

Vierailija
1352/7965 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko yliluonnollisiin juttuihin tai ole niihin mitenkään perehtynyt, mutta outoja ennejuttuja itselleni on tapahtunut.

Esimerkiksi lapset. Aikoinaan ystäväpiiristäni tultiin ennen minua raskaaksi ja muistan miten itselleni tuli oudot olot ystävien lasketuista ajoista jotka olivat helmikuussa ja joulukuussa. Tunne oli todella vahva noiden kuukausien suhteen aivan kuin ne olisi minun lasteni kuukaudet. Vuosien päästä tulin raskaaksi LA olisi ollut toukokuussa, mutta meni ennen puoliväliä kesken. Toinen raskaus ja LA osui kappas vaan helmikuulle ja niin poika syntyi helmikuussa. Sama toistui seuraavana kertana LA osui joulukuulle ja vauva syntyikin silloin.

Vierailija
1353/7965 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkin on selvittämättömiä juttuja tapahtunut, mutta jaetaan nyt muutama.

Melko jännä juttu kävi nuoremman lapseni synnytyksessä. Olin erittäin kovissa kivuissa, ja odotimme paikalle hoitajaa joka saisi tipan laitettua epiduraalia varten (minulla tosi hankalat suonet, jotain spesiaali hoitajaa odoteltiin pitkä tovi). Siinä tuskissani sitten tajusin, että pystyin lukemaan ihmisten ajatukset! Eli kuulin siis etukäteen ihmisten mielestä, mitä aikoivat seuraavaksi sanoa - noin sekunnin, kahden viiveellä. Kuulin ihan selvästi lauseen mielessäni, keskityin oikein katsomaan ja kenenkään huulet eivät silloin liikkuneet, ja sitten tämä sama lause tuli ilmoille ääneen sanottuna. Kuulin sekä mieheni, että kätilöiden ajatukset. Tätä jatkui jonkin aikaa, kunnes lopulta hoitaja saatiin paikalle, tippa laitettua ja anestesialääkäri sai epiduraaliletkut pistettyä selkään. Kipujen helpottaessa myös jännittävä hetkellinen telepatiakykyni katosi. Mikä lienee ollut kipujen aiheuttama hallusinaatio, mutta oli kyllä kiintoisa kokemus!

Kipu on saanut aivosi hetkellisesti sekaisin, siis eri aistien signaalit tulleet perille aivoihin eri aikaan. Näköaistimus viiveellä, joten aivosi saivat sinut uskomaan, että kuulit "ajatukset" -eli ääneen sanotut lauseet etukäteen. Tarpeeksi shokeeraava tilanne saa tuollaisia ihmeellisyyksiä aikaan ihmisaivoissa. Esim. onnettomuuden tapahtuessa ihminen oikeasti ehtii "nähdä elämänsä kulkevan filminä silmiensä edessä," koska aika tuntuu hidastuvan, mitä se ei tietenkään oikeasti tee.

Vierailija
1354/7965 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm kirjoitti:

Olin varmaan jotain 12v, ja olin 14v serkkuni kanssa kotikaupungissamme Oulussa joululahjaostoksilla tms. Pekurinkulmalla tuli ensimmäisen kerran nuorisoporukka vastaan, joka huikkasi meille minun sukunimeni, esim "Lahtinen"! Olin ihan hämilläni, en ollut ikinä nähnytkään näitä tyyppejä, eivät olleet isosisaruksieni kavereitakaan. Jatkoimme matkaa, ja parin tunnin päästä sama porukka tuli Anttilan edessä vastaan, nyt huikkasivat "v*tun Lahtinen" ja jatkoivat taas matkaa. Minua vähän pelotti silloin, aika nuori kun vielä olin, ja pitkään ihmettelimme että mitä porukkaa tuo oikein oli ja mistä ihmeestä tiesivät sukunimeni. Vieläkin vaivaa, vaikka tapauksesta on yli 10 vuotta.

Onko sukunimesi jokin todella yleinen nimi? Jos huutelivat samaa sukunimeä useille ihmisille ja vahingossa sattui olemaan juuri sinun nimesi?

Oho, painoinkin väärää nappia. Tämä vastaus piti siis olla tähän:

Itsekin mietin tätä vaihtoehtoa silloin kun tapahtui, mutta en usko. Sukunimi ei ole mikään kovin yleinen, ei tosin harvinaisin mahdollinenkaan. Väestörekisteristä äsken katsottuani, tällä hetkellä meitä on alle 2000 sen nimistä.

Teitä on sitten aika monta, koska meitäkin on 13 koko maailmassa, kaverin suku on sen perhe (5ihmistä) ja toisella 7.. hyvä arvaus siis kundeilta?

Heh, ihan miten sen ottaa. Esim. Korhosia näyttää olevan 23 103, ja Virtasia 22 614. Toki meitä on enemmän kuin näitä nykyään suosittuja suojattuja sukunimiä, uusia sukunimiä tai kuolevia sukunimiä, joita on aina tyyliin tuo 13 koko maailmassa :) mutta aika hyvä arvaus täytyy olla, kun sukunimiä riittää, itse lähtisin huutelemaan ennemmin vaikka tuota Korhosta, olisi hiukan todennäköisempää osua kohdalle :D

KAIKKI SUKUNIMET OVAT "SUOJATTUJA" SUKUNIMIÄ!!

Pakko käyttää isoja kirjaimia kun tämä tyhmä harhaluulo taas pomppasi silmille. Ihan samat säännöt pätevät niin Korhoseen kuin Taivaanrannanmaalariinkin tai muuhun tekaistuun nimeen: yhtä suojattuja ovat.

Vierailija
1355/7965 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi keksi tuon kissahomman ettet pelkäisi. Kuulisit kyllä kahvan pärinää jos kissa sen aukaisisi - ei kissa niin vakaasti ja rauhallisesti sitä voi aukaista.

Ja suhun meni täysillä tuo kissaselitys - aika typerää.

Meidän kissa avasi ovia ihan päiväsaikaan.Ei kuulunut minkäänlaista tömähdystä.Kissa on sulavaliikkeinen,eikä rymistele.Siitä sanontakin johtuu,että joku liikkuu kissamaisesti.Niin,että uskon se olevan kissan tekosia.

Vierailija
1356/7965 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä kissaselitys haiskahtaa. Kissa kun pomppaa kahvaan, siitä kuuluu "klonks".

Minä tiedän, että siitä kuuluu se klonks. Meillä on 4 kissaa, joista tuo musta on ainoa joka osaa avata oven. Olen itsekin sen nähnyt, jos olemme yrittäneet sulkea makuuhuoneen oven päivällä. Silloin tuo musta hyppää siihen kahvaan  ja avaa, muut eivät osaa. Se ei aina onnistu ekalla yrityksellä, joskus se vaatii 3 tai 4. Ja muistan miltä se tassuilleen tömähtäminen kuulostaa. Nyt näiden keskiyön kahvaäänien jälkeen ei ole tömäystä kuulunut. Ja kahvasta kuulunut ääni ei ole ollut "klonks" vaan sellainen ääni kuin käsi sitä painaisi. 

Mies tosiaan kertoi nähneensä kissan hyppäävän kahvaan, mikä ei sinänsä mua hämmästytä kun se osaa. Mutta miksi tämä tapahtuu aina juuri keskiyöllä ja on alkanut parin kuukauden sisällä? Hitto, ei olisi pitänyt tätä tänne kirjoittaa, just kun sain itseni levolliseen rauhaan että kissa sitä ovea vain avaa...

Meidän kissa ei hypännyt kahvaan ,vaan venytti itsensä uskomattoman pitkäksi ja hiirenhiljaa sai oven auki.Kissat ovat taitavia venyttämään itsensä ja notkeita.En olisi uskonut,ellen itse olis nähnyt.

Vierailija
1357/7965 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi keksi tuon kissahomman ettet pelkäisi. Kuulisit kyllä kahvan pärinää jos kissa sen aukaisisi - ei kissa niin vakaasti ja rauhallisesti sitä voi aukaista.

Ja suhun meni täysillä tuo kissaselitys - aika typerää.

Meidän kissa avasi ovia ihan päiväsaikaan.Ei kuulunut minkäänlaista tömähdystä.Kissa on sulavaliikkeinen,eikä rymistele.Siitä sanontakin johtuu,että joku liikkuu kissamaisesti.Niin,että uskon se olevan kissan tekosia.

Höpöis. Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti. Tämä ihminen kertoi oven aukeavan kuin kahvaa painettaisiin. Täällä on videotakin esitetty siitä että kahvasta kuuluu lonks kun kissa aukaisee oven.

Vierailija
1358/7965 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä kissaselitys haiskahtaa. Kissa kun pomppaa kahvaan, siitä kuuluu "klonks".

Minä tiedän, että siitä kuuluu se klonks. Meillä on 4 kissaa, joista tuo musta on ainoa joka osaa avata oven. Olen itsekin sen nähnyt, jos olemme yrittäneet sulkea makuuhuoneen oven päivällä. Silloin tuo musta hyppää siihen kahvaan  ja avaa, muut eivät osaa. Se ei aina onnistu ekalla yrityksellä, joskus se vaatii 3 tai 4. Ja muistan miltä se tassuilleen tömähtäminen kuulostaa. Nyt näiden keskiyön kahvaäänien jälkeen ei ole tömäystä kuulunut. Ja kahvasta kuulunut ääni ei ole ollut "klonks" vaan sellainen ääni kuin käsi sitä painaisi. 

Mies tosiaan kertoi nähneensä kissan hyppäävän kahvaan, mikä ei sinänsä mua hämmästytä kun se osaa. Mutta miksi tämä tapahtuu aina juuri keskiyöllä ja on alkanut parin kuukauden sisällä? Hitto, ei olisi pitänyt tätä tänne kirjoittaa, just kun sain itseni levolliseen rauhaan että kissa sitä ovea vain avaa...

Meidän kissa ei hypännyt kahvaan ,vaan venytti itsensä uskomattoman pitkäksi ja hiirenhiljaa sai oven auki.Kissat ovat taitavia venyttämään itsensä ja notkeita.En olisi uskonut,ellen itse olis nähnyt.

Kertojan kissa ei ole ennen venyttelyt ovea aukaistessaan. Miksi ihmeessä se kissa päivisin avaisi oven hyppäämällä eli klonks ja öisin venyttämällä!

Kertoja on päivisin nähnyt kissan avaavan oven, ääni on klonks ja alastulon tömähtää.

Öisin kertoja luulee kuinka kahvaa painetaan, ei kuulu klonks eikä alastuloa.

Ei ne teidän kissat nyt niin vekkuleita ole että aina päivisin metelillä ovi auki ja joka ikinen yö äänettömästi ovi auki.

Haloota.

Vierailija
1359/7965 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa jo ju**lauta olla tuon kissa-asian 👊

Se ei ole kissa, joka ovea aukoo. Tajuaahan tuon nyt typerämpikin omistajan kertomien faktojen perusteella.

Pilaatte ketjun tällä tavoin!

TÄMÄ KETJU ON MUITA TARINOITA VARTEN.

Vierailija
1360/7965 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa jo ju**lauta olla tuon kissa-asian 👊

Se ei ole kissa, joka ovea aukoo. Tajuaahan tuon nyt typerämpikin omistajan kertomien faktojen perusteella.

Pilaatte ketjun tällä tavoin!

TÄMÄ KETJU ON MUITA TARINOITA VARTEN.

Kiitos 👍