Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuoletko köyhä nälkään?

Vierailija
21.12.2017 |

Kun leipäjonot loppuu, tukia vähennetään. Miten sinun käy?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ahkera köyhä.

Vierailija
2/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut kuolla vielä. Muista en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa kuolee nälkään jos ei syö, ei pelkästään köyhä.

Vierailija
4/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tingin lääkkeistä. Jotenkin vaan katkeraa kun eläkettä koko elämäni olen kerännyt ja tätä maata rakentanut ja nyt olen pelkkä roska. Taivaan Isä ottaa luokse.

Vierailija
5/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valtio ei maksa toimeentulotukea tai se ei riitä edes hengissä kitumiseen eikä ruokaa saa leipäjonoista, alan varkaaksi.

1 työpaikka 7 työtöntä kohti.

Vierailija
7/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tingin lääkkeistä. Jotenkin vaan katkeraa kun eläkettä koko elämäni olen kerännyt ja tätä maata rakentanut ja nyt olen pelkkä roska. Taivaan Isä ottaa luokse.

Sinun eläkkeesi on sen kokoinen minkä verran olet eläkemaksuja maksanut. Jos maksaa vähän, saa pienen eläkkeen, ja päinvastoin. Minunkin eläkkeeni on pieni, enkä juhli, mutta pärjään kun olen tarkka. Joulua ei tänä vuonna minulle tule, pienet säästöni menivät marraskuussa hampaan korjaukseen. Hyvää joulua ja jaksamista sinulle.

Vierailija
8/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nälkään tuskin mutta en voi vastata teoista jos niin pahaksi menee

Vierailija
9/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei oo enää kaviaarin alle leipää ja mersuani en myy!

Vierailija
10/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minä köyhä pummi aion syödä JA ryypätä! Ja vielä tupakkakin palaa välillä. Muahahahaha!

Vierailija
11/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa enemmän. Leipäjonot ruokahakelut eivät lopu ja ensi vuonna ja rahaa varattu ruokajakeluun enemmän kuin koskaan. Iltalehdestä löytyy.

Vierailija
12/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö millaiset ruokahävikit vaivaavat omien paikkakuntienne kaupungintalojen keittiöitä? Puolisoni on ollut työkkärin "orjatöissä" muutamia jaksoja tiskarina eli tiskiapinan hommissa (kuten hän itse asian ilmaisee) ja seurannut kaupungitalon ruoktatouhua läheltä. Ylijäämäruokaa myydään henkilökunnalle eurolla tai kahdella, mutta usein suuri osa ruokaa joudutaan heittämään pois. Samoin kaupungintalon "hienoihin tilaustilaisuuksiin" leivotaan kakkuja, pullaa ja leivoksia jne. Myös niitä jää auttamatta yli.

Pahaa tekee kun tiedän että monet kitkuttavat ruoan kanssa ja haluaisivat välillä myös herkutella ja joutuvat siitä kaupan leivoksesta tai pullasta maksamaan samaan aikaan, kun kaupungintalolla joudutaan heittämään näitä tuotteita roskiin. Niillä joiden pokka pitää, voisivat mennä pyytämään näitä ruokia suoraan keittiön ovelta. Ainakin tämän paikkakunnan "tiskiapina" sai orjatyöpäivänsä ruoat ja leivokset ilmaiseksi ja sai tuoda niitä myös kotiin. Nyt vain kaikki työttömät hakeutumaan hommiin keittiöille, niin voi säästää ruoassa.

Vierailija
13/13 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuole vielä, mutta tiedän jo nyt että kun SINÄ kuolet, teet sen yksin, unohdettuna ja katkerana :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän