Olen ennustaja, ennustan 5 ekalle
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet tulevalle vuodelle?
Ei suuria muutoksia näkyvissä. Normaalia arkielämää, ei sairastelua flunssa lukuunottamatta. Tasaiselta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko vielä lapsen?
Saat.
Sun kristallipallo on nyt aikamoisessa pölyssä. Mä en nimittäin voi saada enää lapsia. Kunhan kokeilin mitä vastaat tähän hölynpölyyn :D Toivottavasti tämä siis oli ihan vitsi etkä tosissas leiki ennustajaa.
Jos viittaat sun kohdunpoistoon, niin muistathan, ettei biologinen lapsia ole ainut tapa saada lasta.
Taas pieleen! Ei multa ole kohtua poistettu. Ja nyt pistät vinkkupullon piiloon vähäksi aikaa, sun teksti on jo aika sekavaa. "biologinen lapsia ole ainut tapa saada lasta". Enkä muuten oo adoptoimassakaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulla on näin huono olo? Olenko sairas?
N37
Kilpirauhanen.
Että tällaista ennustusta tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko vielä lapsen?
Saat.
Sun kristallipallo on nyt aikamoisessa pölyssä. Mä en nimittäin voi saada enää lapsia. Kunhan kokeilin mitä vastaat tähän hölynpölyyn :D Toivottavasti tämä siis oli ihan vitsi etkä tosissas leiki ennustajaa.
Jos viittaat sun kohdunpoistoon, niin muistathan, ettei biologinen lapsia ole ainut tapa saada lasta.
Taas pieleen! Ei multa ole kohtua poistettu. Ja nyt pistät vinkkupullon piiloon vähäksi aikaa, sun teksti on jo aika sekavaa. "biologinen lapsia ole ainut tapa saada lasta". Enkä muuten oo adoptoimassakaan ketään.
Sun vuoksesi avaan vodkapullon.
Vierailija kirjoitti:
Että tällaista ennustusta tällä kertaa.
Sun Skepsiksen vuosimaksu on maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan mitä näet?
Ei mitään muutosta näkyvissä. Jatkat samassa työssä, raha-asiat samanlaiset kuin tähänkin saakka. Todellisesta rahan tiukkuudestahan sulla ei ole kyse, vaan siitä, miten käytät rahojasi.
Osui. Entä ihmissuhdepuoli?
Huijausta olin eka enkä saanut ennustusta
Vierailija kirjoitti:
Minä
Olet jouluna turhautunut
Tuleeko eksäni olemaan onnellinen naisen kanssa, jonka kanssa petti minua ja seurustelee yhä sen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko vielä lapsen?
Saat.
Mutta painpstuksella ja lapsi on isätön sitten
Mielenkiintoista kirjoitti:
Tuleeko eksäni olemaan onnellinen naisen kanssa, jonka kanssa petti minua ja seurustelee yhä sen kanssa?
Hetken, mutta kolmas lapsi vie heidät tuhoon
Vierailija kirjoitti:
Saanko yritykseni myytyä
Kyllä, ja olet tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet tulevalle vuodelle?
Juhlintaa ja laskuhumalaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko vielä lapsen?
Saat.
Sun vuoksesi avaan vodkapullon.
Hyi, siitä tulee pää kipiäksi. Mutta avaa vaan, senverran tomussa sun pallo oli. Mä avaan nyt punkkupullon ja hörpsäisen tässä siivouksien (ja palstailun) lomassa. Kippis meille!
Vierailija kirjoitti:
Rahat takaisin😬
Saat vain 1/3
Sä et ykkönen kertonut itsestäsi mitään. Olet nuori, elämä edessä kaikin puolin. Nauti kuitenkin tästä hetkestä, löydät puolison pian ja perustatte perheen.