Montako orgasmia saat keskimäärin viikossa?
Antaako miehesi sinulle orgasmeja vai masturboitko ne itse?
Kommentit (17)
Minun orgasmit menee halujen mukaan, väsyneenä en edes yritä. Usein miten itse aiheuttamana 5-8 kertaa viikossa. Miehen kanssa saan orgasmin hyvin harvoin, sillon jos edellisestä nainnista on kulunut aikaa tulee orgasmi hetkessä.
Sinkkuna masturboin jotain 30 orgasmia viikossa.
1-3. Puolisolta saan 1 3-6 viikon välein.
Olen sinkku ja harrastan itse.
1-5 kertaa. Oikein väsyneenä en jaksa ollenkaan.
1-2. Joko yksin tai miehen läsnäollessa ja auttaessa
Joka päivä. Joko runkkaan tai miehen kanssa panen jos sitä kiinnostaa
0-1 joko yksin tai miehen tekemänä. Voi olla vaikka 1 kk 0 ja jonain viikkona 2.
5-10, itse täytyy hankkia kun en kiinnosta miestäni seksuaalisesti enää.
Vaimo saa keskimäärin 7, minä 3...
En seurustele tällä hetkellä, mutta laukean noin kolme kertaa viikossa. Orgasmin saaminen on todella tärkeää, koska muuten ei pystyisi nukkumaan eikä hoitamaan päivän askareita. Olen huomannut että jos laukean ennen nukkumaan menoa, niin kyllä uni maittaa, ja heräämiset jäävät erittäin vähiin. Kesäkuukausina laukeamiset yleensä lisääntyy, koska tytöt kulkevat sillon vähissä vaatteissa, ja kiihottuninen lisääntyy luonnollisesti. Jos olen edellisenä iltana/yönä juhlinut, niin seuraavana päivänä saatan todella kovassa kiimassa. Elikkä orkkuja saattaa tulla jopa kolme yhdessä päivässä.
Suunnilleen 14 orgasmia viikossa, eli kaksi päivässä.
Välillä on kausia, kun vaan yksi päivässä eli 7 viikossa ja välillä taas kausia, kun tulee useampi kuin kaksi päivässä.
Ei ole miestä, eli masturboimalla tai meditoimalla saan orgasmini.
Runkkaan 2-5 kertaa viikkoon joten keskimäärin varmaan 3-4.
M54
7-10. Vaimon kanssa en joka viikkokaan, omin käsin vähintään kerran päivässä.
Jos vaimo on jossain reissussa, niin vetelen 3-5 kertaa päivässä. M62v.
Joku 3-6 viikossa miehen kanssa. Masturbointi on vähän jääny ku seksielämä on vakiintunu.