Olen ihastunut yhteen mieheen töissä- onko hän minuun?
Olen siis korviani myöten ihastunut yhteen mieheen töissä. Koitan olla näyttämättä ihastumistani hänelle, mutta olen hänelle aina ystävällinen ja käyn joskus hänenkin työpöytänsä ääressä juttelemassa niitä näitä, joskus työasioita, sopivassa tasapainossa, ettei osaisi epäillä mitään. Chättäillään usein töissä, usein työasioita, mutta toisinaan meillä on sellainen tunnin-parin chättäily, jossa kumpikin kirjoittelee niitä näitä esim. ”onpa tylsä palaveri, mitäs sinne kuuluu” (tehdään siinä välissä kyllä töitäkin, ei siis kirjoiteta koko ajan, vaan viestejä harvakseltaan.) Olen aina ajatellut, että en ole kovin haluttava tai kaunis, ihan ok, mutta en mikään ihmeellinen. Tämä mies sen sijaan on aika täydellinen, monenkin naisen mielestä.
Mies kuitenkin aina vastailee ei-töitä- koskeviin chätteihinkin, on oma-aloitteinen juttelija, pyytää syömään tai kahville muun porukan mukana ja saattaa katsoa joskus minua, kun luulee, etten huomaa. Joskus puheista huomaa, että hän muistaa mun kertomia asioita tai tapahtumia yksityiselämän puolelta, toisin kun saman työporukan muut eivät muista. Tulee usein yhteisissä palavereissa viereeni istumaan. Periaatteessa voi siis olla ihan kaverillista, mutta sillä on paljon omiakin kavereita töissä eikä siis periaatteessa tarvitsisi minua kaverikseen, kun ei meillä sillein ole mitään yhteistä, toisin kuin hänellä ja toisilla työkavereillaan on (samoja harrastuksia, kiinnostuksen kohteita). Voisi olla hyvin huomioimatta minua, mennä vaan ohi syömään/kahville sanomatta mitään, kun ei siis sano muillekaan työkavereille syömään mennessään aina mitään. Toisaalta ei kyllä siis aina keskeytä töitään ja ala keskittyä minuun, jos tulen juttelemaan vaan tekee töitään, mikä sekin on ihan normaalia.
Tästä kaikesta jaarittelusta seuraa siis kysymys, että onkohan mies ihastunut minuun vai kuvittelenko vaan niin, koska olen itse ihastunut häneen? Ja siis, varattuja ollaan ja jo kolmekymppisiä, jos joku epäilee teineiksi. Siksi en aio juuri tehdä asioiden eteen mitään. Mutta kaipaan kanssasisarten analysointiapua, koska en oikein omille kavereilleni voi hänestä puhua!
Kommentit (31)
Kiitos kommenteista. Tulikin vähän lytätympi olo kuin mitä kuvittelin. Olen siis ruma wt ja huonosti koulutettukin, vaan koska uskalsin tänne kirjoittaa. No, onneksi live-elämä on erikseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista. Tulikin vähän lytätympi olo kuin mitä kuvittelin. Olen siis ruma wt ja huonosti koulutettukin, vaan koska uskalsin tänne kirjoittaa. No, onneksi live-elämä on erikseen. Ap
Sullahan on jo se amismies. Nou hätä.
Tyydyt vain tasoiseesi puolisoon ja heräät horteesta. Mukavia joulupyhiä.
No, itsehän jo myönsit olevasti rumilus. Vitun haaska. Mitä jos suoraan kysysisit että mennäänkö siivouskomeroon paemanaa. Teetkö itsesi naurunalaiseksi? Et tietenkään, hänhän varmaan unelmoi sinusta illat ja kerää rohkeutta vaimonsa jättääkseen. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Se haluais vaan sopivan tilaisuuden tullen vedellä sua mennen tullen ja et "eihän sitten kerrota kenellekään"
Minulle kävi juuri näin. Olin ihastunut työmaalla mieheen. Työskentelimme eri firmoissa, mutta näimme toisiamme työasioissa päivittäin. Aina kuin näimme ilmassa oli flirttailua. Katsoimme toisiamme jutellessa suoraan silmiin ym.
Jossakin vaiheessa aloimme vapaa-ajalla soittelemaan ja viestittelemään toisillemme. Tapasimme muutaman kerran töiden ulkopuolellakin kahvilla ym.
Sitten yhtenä päivänä päädyimme viettämään yhteisen yön. Tämän yön jälkeen kaikki loppui kuin seinään. Itse olisin halunnut jatkaa, mutta toinen ei ja mitään selityksiä en saanut.
Eniten minua harmitti se, että menetin tässä kaikessa hänessä hyvän ystävän. Ystävän jolle pystyi kertomaan murheistaan ja iloistaan.
Mies varmasti tykkää sinusta, mutta se ei tarkoita, että hän olisi valmis pettämään tai eroamaan sinun takiasi tai että sellaiseetsa seuraisi mitään hyvää. Molemmille varmasti on paras olla sanomatta mitään ja nauttia siitä, ettei on olemassa joku, joka tykkää. Näin ajattelen miehenä työkaverista, joka käy työpisteessääni kertomassa kissansa lääkärikäynneistä ja pyytää lounaalle. En haluaisi pilata pitkäaikaista ystävyyttä ja henkistä läheistyyttä työkaverin kanssa sillä, että tehdään joitain peruuttamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Mies varmasti tykkää sinusta, mutta se ei tarkoita, että hän olisi valmis pettämään tai eroamaan sinun takiasi tai että sellaiseetsa seuraisi mitään hyvää. Molemmille varmasti on paras olla sanomatta mitään ja nauttia siitä, ettei on olemassa joku, joka tykkää. Näin ajattelen miehenä työkaverista, joka käy työpisteessääni kertomassa kissansa lääkärikäynneistä ja pyytää lounaalle. En haluaisi pilata pitkäaikaista ystävyyttä ja henkistä läheistyyttä työkaverin kanssa sillä, että tehdään joitain peruuttamatonta.
Minä miehenä olen täysin samaa mieltä. Olen kuin tuo ap:n kuvailema mies ja tykkään naiskollegastani todella. Meillä vaan synkkaa tosi hyvin ja kannustetaan toisiamme töissä chatillä ja jaetaan ilot ja surut. Mutta molemmilla moraali niin korkealla ettei mennä pitemmälle.
Eli sanoisin AP:lle että kyllä se mies on ihastunut sinuun ja pitää seurastasi.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, yritä nyt edes näin joulun alla keskittyä siihen omaan parisuhteeseesi, äläkä kuolaa saavuttamattomien miesten perään ja leiki sen jälkeen marttyyria. Itsehän pyysit mielipiteitä asiasta, ja kyllä tuo nyt vaikuttaa kertomasi mukaan siltä, että hän on ihan vain kaverillisesti liikenteessä. Vaimon haukkumisesta sait noottia ihan syystä, tajuat sen varmaan itsekin. Ja itsehän ilmoitit oman ulkonäkösi kovin vaatimattomaksi tätä superkomeaan työkaveriin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä olen täysin samaa mieltä. Olen kuin tuo ap:n kuvailema mies ja tykkään naiskollegastani todella. Meillä vaan synkkaa tosi hyvin ja kannustetaan toisiamme töissä chatillä ja jaetaan ilot ja surut. Mutta molemmilla moraali niin korkealla ettei mennä pitemmälle.
Eli sanoisin AP:lle että kyllä se mies on ihastunut sinuun ja pitää seurastasi.
Pitää ap:n seurasta, mutta ei ole ihastunut. Se on se todennäköisempi vaihtoehto.
Sano sille miehelle että tettiläisiin ei saa koskea.
Miehet kaveraa ja hassuttelee naisille jotka näkee kaverina eikä naisina. Ne jotka nähdään haluttavina ja kiinnostavina niille ollaan kohteliaita ja miehekkäitä, ei mitään pellejä.