Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsutko appivanhempasi joulun viettoon kotiisi?

Vierailija
21.12.2017 |

Itse olen mieheni kanssa päättänyt, että olemme aina omassa kodissa joulun. Lapset tulee, ketkä haluaa ja tuovat osan ruuista tullessaan. Itse olen kyllä leiponut kaiken, joten leivonnaisia ei heidän tarvi tuoda.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, anoppi tulee ja mun lapset sekä muutama muu vieras. Ja oon tehnyt/teen kaikki ruuat itte. Ihan mielelläni.

Vierailija
2/15 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun kyllä appivanhemmat, oikein mielelläni. Anoppi on juuri toipumassa isosta leikkauksesta. Mies on luvannut myös kyydit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsutaan. Mulla on kivat appivanhemmat :) Ollaan jo vuosikaudet vietetty joulut yhdessä, alkuun appivanhempien luona ja sitten kun meillä perhe kasvoi ja muutettiin omakotitaloon, appivanhemmat ovat tulleet meille.

Vierailija
4/15 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Emmekä mene mihinkään sukulaisiin jouluna, ei ole menty 15 vuoteen. Rauhoitutaan kotona ja muutkin saa tehdä mitä itte tykkää.

Vierailija
5/15 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kutsu. Kummankin vanhemmilla on muitakin lapsia, lapsilla puolisot, heillä lapsia ja heillä alkaa olla puolisoita ja lapsia. Anoppi odottaa, että kaikki käyvät heillä eikä se kävisi ollenkaan, että hän ei olisi kotona, jos joku päättää pistäytyä.

Vierailija
6/15 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kutsunut monena vuonna. Parempi meillä kuin heillä, saan tarjota mieleiset ruuat jne. Käly perheineen oli mukana yhtenä jouluna, ja sitä en enää halua. Käly ei edes tervehtinyt minua, ei kiittänyt missään vaiheessa, ja jutteli vain omien sukulaistensa kanssa.

Vierailija
7/15 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme kutsu. Kummankin vanhemmilla on muitakin lapsia, lapsilla puolisot, heillä lapsia ja heillä alkaa olla puolisoita ja lapsia. Anoppi odottaa, että kaikki käyvät heillä eikä se kävisi ollenkaan, että hän ei olisi kotona, jos joku päättää pistäytyä.

Ihan, ku minä se sun anoppi!

Vierailija
8/15 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin. Anoppi pahoitti mielensä kun kerroimme viettävämme joulun kotona, olisi halunnu meidät sinne. No halutaan kuitenkin kaikki olla kotona ja rauhoittua joululomalla. Kun laitoin viestin että meille saa mielellään kyllä tulla joulun viettoon, niin vastaus oli "kiitos samoin" :D ovela :D

Vierailija
9/15 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma anoppini on liian sairas lähtemään mihinkään. Yksi mieheni lapseton sisko vie joulun anopille kotiinsa.

Vierailija
10/15 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällisen harkinnan jälkeen emme kutsu (lue kuljeta ja hoida). Asuvat hoitokodissa ja anoppi on jo erittäin huonossa kunnossa. Kyläilyn vielä ehkä jaksaisivat, mutta nyt vaan meillä itsellä ollut kaiken keskellä niin työntäyteinen ja uuvuttava syksy, että emme vain valitettavasti pysty heitä ottamaan. Pelkään, että jotain sattuisi, kun meillä ei ole turvakaiteita yms. ja minusta ei ole vanhuksen vaippojen vaihtoon, miehellekin tekee tiukkaa (haukkukaa vaan kehnoksi miniäksi, mutta en vain pysty). Jos välimatka olisi lyhyt ja voisi hakea vaikka pariksi tunniksi, niin olisi kiva, mutta matkaa on sen verran, että olisivat vähintään koko päivän, ehkä myös yön yli. Ei onnistu. Kurjalta tuntuu, mutta on ajateltava kokonaisuutta.

Vierailija
11/15 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsu, koska menevät anopin luokse jouluksi, siellä on myös miehen veli perheineen.

Ja luitte ihan oikein: appi ja anoppi asuvat erillään ja viettävät aikaansa jommankumman kodissa yhdessä tai erikseen. Appi asuu naapurissamme.

Vierailija
12/15 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kutsuttiin. Eivät tule. "Kuka nyt jouluna kotoaan pois lähtisi." Samaan hengenvetoon sitten paheksuu kun ei mennä sinne, eikä näe lapsia. Kaksi tervettä eläkeläistä, välimatkaa 15km. No, mies käy varmaan siellä lasten kanssa myöhemmin, mulla vain aatto vapaata, joulupäivänä jo iltavuoroon meno.

Vierailija
13/15 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kutsui heidät luokseen, joten tapaamme äidilläni jouluisin.

Vierailija
14/15 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
15/15 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko ei ole enää hengissä mutta kyllä pyydettiin anoppia viettämään joulua meidän kanssamme. Häneltä on tosin joulumieli totaalisesti kadonnut sillä kuukausi sitten hänen pitkäaikainen avomiehensä kuoli. Joten voi olla, että me poikkeamme hänen luonaan kahvilla aattoiltana etti tarvitse ihan yksin olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi