Kävin pudottamassa jokaisen asukkaan postiluukusta taas nimettömän heippa lapun että älkää metelöikö jouluna!
Pudotin jokaisesta luukusta lapun jossa luki kirjai tarkkaan näin sillä kopioin viestin leikepöydältäni eli kirjoitin sen koneella ja viesti menee näin:
Heippa! Iloista joulun sanomaa! On vain ok, että viettää joulua ja on aivan ok eläimiä ja lapsiakin, mutta muistakaahan pitää ne kurissa ettei aiheudu suurempaa häiriötä :).
Turha enää sanoa mitään tuollaiset laput putosivat kirjai noin sillä tuo on se pohja jota käytin viesteissä!
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Pudotin jokaisesta luukusta lapun jossa luki kirjai tarkkaan näin sillä kopioin viestin leikepöydältäni eli kirjoitin sen koneella ja viesti menee näin:
Heippa! Iloista joulun sanomaa! On vain ok, että viettää joulua ja on aivan ok eläimiä ja lapsiakin, mutta muistakaahan pitää ne kurissa ettei aiheudu suurempaa häiriötä :).Turha enää sanoa mitään tuollaiset laput putosivat kirjai noin sillä tuo on se pohja jota käytin viesteissä!
Itse olen tapanut jättää 5-vuotiaan tasolla kirjoittavan tekstit noteeraamatta.
Määräilijä tyyppi, ärsyttävä, sinä et määrää mitä toiset tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa! Iloista joulun sanomaa! On vain ok, että viettää joulua ja on aivan ok eläimiä ja lapsiakin, mutta muistakaahan pitää ne kurissa ettei aiheudu suurempaa häiriötä :).Turha enää sanoa mitään tuollaiset laput putosivat kirjai noin sillä tuo on se pohja jota käytin viesteissä!
Itse olen tapanut jättää 5-vuotiaan tasolla kirjoittavan tekstit noteeraamatta.
Tapanut? Minkä ikäisen tasolla sinä sitten olet, 12-vuotiaan?
Kiitos. Säilytän lappusi, jos meiltä pääsee vessapaperi jouluna loppumaan.
Minulla on tapana olla jouluisin hissukseen, mutta tuollaisen lapun saatuani pitäisin huolta, että ainakin jotain meteliä syntyy.
Hankin 40 koiraa ja 32 lasta riehumaan omaan kerrostalokaksiooni jouluksi. Rauhaisaa joulua!
Ap itse rikkoi naapureiden kotirauhaa.
Luulen, että suurinta jos minkäänlaista häiriötä joulunaikaan eivät todellakaan ole aikaan saamassa lapset tai eläimet, vaan örveltävät aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että suurinta jos minkäänlaista häiriötä joulunaikaan eivät todellakaan ole aikaan saamassa lapset tai eläimet, vaan örveltävät aikuiset.
Ap:n teko oli typerä, mutta täytyy sanoa näin alkoholistin ja lapsiperheen naapurina, että valitettavasti se on kyllä lapsiperhe, josta enemmän häiriötä useimmiten minulle aiheutuu. Kaikki lapsiperheet toki eivät ole samanlaisia, mutta se lasten kiljunta ja juokseminen, jos sitä ei vanhemmat rappukäytävässä ja kotonaan rajoita, niin se on todella paljon häiritsevämpää naapureita kohtaan kuin oven takana tapahtuva örvellys.
Asia selvä olen selvä