Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko paistinpannun antaa joululahjaksi?

Tonttu
21.12.2017 |

Puoliso selaili facebookista jotain surkeimmat lahjat -viestiketjua ja repesi nauruun "ei helvetti, joku on oikeasti saanut joululahjaksi jonkun vi**n paistinpannun :D"

Mähän olen ostanut hänelle juurikin sellaisen lahjaksi. Kaikissa edellisissä halppispannuissa on mennyt pinnoite rikki aika nopeasti ja ajattelin yllättää laadukkaalla merkkipannulla.

Pannun ehtisi vielä palauttaa. Mielessäni ei ole muuta korvaavaa lahjaa kuin sähköhammasharja. Voiko sähköhammasharjasta loukkaantua? En ymmärrä naisia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hän loukkaantuu hammasharjastakin. Myös esimerkiksi nenäkarvatrimmeri ei miellyttäisi tai henkilövaaka. 

Vierailija
2/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut paistinpannun ja se oli ihan hyva lahja.

Toiset vaan vetaa palkokasveja kaikesta nenaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lahjan saajasta ja antajasta. Puolisolta saatu yhteiseen käyttöön tarkoitettu paistinpannu ei millään lailla ole hyvä lahja. Minua ainakin vituttaisi saada sellainen ja aivan varmasti hankkisin puolisolle seuraavaksi synttäri- tai joululahjaksi silitysraudan tai kahvikeittimen. Sen sijaan jos puoliso sattuu olemaan intohimoinen kokkaaja joka on toivonut keittiövälineitä, paistinpannu on hyvä. Samoin omillaan asuvalle nuorelle hyvät pannut ja kattilat ovat erinomainen lahjaidea.

Vierailija
4/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyväksyttävä lahja, kuten ei sähköhammasharjakaan, ellei lahjansaaja ole erityisesti toivonut. Samassa taloudessa asuvalta paistinpannu on varsinkin kyseenalainen, millä tavalla se on lahja erityisesti hänelle eikä sinulle? Etkö kokkaa tai edes syö?

Vierailija
5/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksesta. Minä tykkään ruuanlaitosta ja tykkään tehdä sitä hyvillä välineillä, joten huippulaatuinen paistinpannu olisi mieleinen. Joku halpa pinnoitettu paistinpannu olisi loukkaus.

Itse en käytä koruja tai hajuvesiä enkä tykkää hieronnasta tai kosmetologilla käymisestä vaikka valtaosalle naisia ne olisi mieleisiä lahjoja.

Vierailija
6/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lahjansaaja on selvästi osoittanut ettei halua mitään käyttötavaraa lahjaksi, niin sellaisia ei sitten varmaan kannata antaa.

Itse tykkään käytännöllisistä lahjoista ja sellaisia usein toivonkin, mutta tiedän kyllä useita naisia, joiden mielestä sellaiset olisivat ihan kamala lahja. Ja tietysti, jos rahatilanne antaa myöten voi sen paistinpannun tms. lisäksi antaa vaikka korun tai muuta henkilökohtaista lahjaksi.

Vierailija
7/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna paistinpannu teille yhteiseksi ja hanki puolisolle joku henkilökohtainen lahja.

Vierailija
8/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaanpas täällä niuhoja. Minä en ole ostanut miehelle muutamaan vuoteen yhtään mitään, kun en osaa ja meillä on yhteiset rahat, joista mies tienaa 80%. Tuntuisi ihan typerältä ostaa jotain kalliita, epäonnistuneita lahjoja miehelle hänen omilla rahoillaan, joten olen ohjeistanut hänet ostamaan omat lahjansa. Tänä vuonna työmatkan vuoksi mies viettää joulun yksikseen ja ajattelin että jotain pieniä lahjoja pitää olla, ettei tunnu niin kurjalta. Menin keittiötarvikeliikkeeseen haahuilemaan ja sieltä löytyi tiskirätti, joka on meillä juuri hajoamassa, valkosipulin kuorin (silikoniholkki) joka on meillä ollut jo jonkun aikaa huonokuntoinen. Lisäksi ostin teesiivilän/hauduttimen, joka on sellainen kelluva ankka ja silikonisen kattilankannen, josta mies toi leikata sous vide -astiaansa sopivan, ettei tarvitse taiteilla alumiinifolioiden kanssa. 40€ maksoi nämä ja väitän että mies ilahtuu. Kolme hyötylahjaa ja yksi hauska.

Pinnoitetun paistinpannun sijaan suosittelen valurautaa. Ne pinnoitetut ei ole pitkäikäisiä, mutta valurauta kestää äidiltä tyttärentyttärelle.

Vierailija
9/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan se ja sama mitä ostat, tänne tyttöystävä tulee kuitenkin joulun jälkeen tilittämään surkeaa lahjaansa. 

Minä olen pysynyt korulinjalla ja tähän mennessä on tullut ihan hyvää palautetta. Ja esimerkiksi Kalevalakorulla on aina samasta sarjasta useita tuotteita, niin meneen joulu-, syntymäpäivä- ja hääpäivälahja yhdellä pohdinnalla. Mutta huonona puolena on se valitus, kun rouva ei osaa päättää mitkä hän valitsee milloinkin. 

Vierailija
10/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut parikin laadukasta paistinpannua lahjaksi ja olen ollut niistä äärettömän iloinen. Tosin olen kokki ammatiltani ja intohimo kokkailuun näkyy kotonakin eli lahjanantajat ovat tienneet, että tulee mieluisa lahja.

En uskaltaisi ostaa paistinpannua toiselle lahjaksi, jos en olisi täysin varma, että toinen tykkää siitä. Omalle puolisolleni en ostaisi

Vierailija
11/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi räkä, pitää miettiä kaikki uusiksi