Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kertokaa minulle

Vierailija
21.12.2017 |

Mikä on tämä "se", mikä minulta tuntuu puuttuvan? Saan kuulla että olen muuten mukava, mutta "se" puuttuu.

Mikä se?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mihin et voi itse juuri vaikuttaa. Eli kipinä, se tunne mikä toisesta ihmisestä tulee.

Vierailija
2/9 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se" on liukas kuin saippua; aina kun luulet että nyt sinulla on "se", muuttuu "sen" määritelmä. Oxymoron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tarkoittaa sitä, että persoonassasi tai ulkonäössäsi ei ole mitään varsinaisesti epämiellyttävää, mutta nainen ei vain tunne vetoa sinuun.

Tarkoitus on löytää se, jonka haluaa eikä tyytyä siihen joka kelpaa.

Vierailija
4/9 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikea näin tuntematta ja enempää avaamatta sanoa. Se voi olla tietynlainen röyhkeys/itsevarmuus (en puhu jännämiesten vastaavasta, siinä välillä todellakin on harmaata maastoa), ehkä intohimo (mitään/kaikkea kohtaan, olkoon se harrastus, nainen, elämä yleensä). Ehkä se on sarkasmi tai muu huumorinlaji, ehkä olet liian vakava. Ehkä sinulta puuttuu ns. pilke silmäkulmasta. Ehkä olet haluttoman, vetämättömän oloinen, negatiivinen, valittaja, alakuloinen. 

Sun pitäisi kysyä henkilöltä siinä hetkessä, kun hän sanoo. Pyydä tekemään palvelus ja avaamaan tarkemmin, ei niin että voisit kuitenkin saada hänet itsellesi, vaan jatkoa varten.

Vierailija
5/9 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea naama. Ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää sanoa sitä, joten asiaa korvaa mystinen "se"

Vierailija
6/9 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämäkkyys? Päättäväisyys? Sitkeys? Kyllä multa lopulta vei jalat alta se, miten sitkeästi mun mies alkuvaiheessa yritti päästä mun pöksyihin alkuvaiheessa. Ei tapahtunut ihan muutamassa kuukaudessa. Täällä levitetään mielikuvaa että suurinpiirtein ekoilla treffeillä kuuluu saada.

Vierailija
7/9 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikea näin tuntematta ja enempää avaamatta sanoa. Se voi olla tietynlainen röyhkeys/itsevarmuus (en puhu jännämiesten vastaavasta, siinä välillä todellakin on harmaata maastoa), ehkä intohimo (mitään/kaikkea kohtaan, olkoon se harrastus, nainen, elämä yleensä). Ehkä se on sarkasmi tai muu huumorinlaji, ehkä olet liian vakava. Ehkä sinulta puuttuu ns. pilke silmäkulmasta. Ehkä olet haluttoman, vetämättömän oloinen, negatiivinen, valittaja, alakuloinen. 

Sun pitäisi kysyä henkilöltä siinä hetkessä, kun hän sanoo. Pyydä tekemään palvelus ja avaamaan tarkemmin, ei niin että voisit kuitenkin saada hänet itsellesi, vaan jatkoa varten.

Toisin sanoen ne miehet joilla on asiat hyvin ja elämä hymyilee, ovat myös niitä keihin naiset ihastuvat. Se on tavallaan jotenkin "väärin" koska siinäkin sille annetaan jolla jo on...

Vierailija
8/9 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen ne miehet joilla on asiat hyvin ja elämä hymyilee, ovat myös niitä keihin naiset ihastuvat. Se on tavallaan jotenkin "väärin" koska siinäkin sille annetaan jolla jo on...

Epätoivon ja valheen haistaa. Irroitettuani toiveeni mitään miehiä kohtaan olen ollut paljon onnellisempi.

Vierailija
9/9 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on pituutta n. 25-30 cm. Sulla ehkä vain noin puolet tuosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi