Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka odotatte joulua kuumeisesti siksi, että se on tauko töistä, eikä joulun itsensä takia?

Vierailija
21.12.2017 |

Olen töiden takia niin piipussa, että suorastaan fyysisesti pahaa tekee. Melkein itkettää kun ajattelen, että edessä on muutama päivä, kun ei tarvi mennä töihin. Syksyn edetessä tämä stressitaso töissä on vain noussut nousemistaan, ja ihan nämä viimeisetkin päivät saa vielä tehdä tuhatta asiaa yhtaikaa ihan vain kuullakseen myöhemmin esimieheltä, että väärin tai huonosti tehty kuitenkin. Ei tietoakaan joulun rauhasta tai riemusta työpaikalla.

Joulu itsessään ei enää näin aikuisena ole enää ollut minulle suuri juhla, vaikka siihen edelleenkin kuuluu hyvä ruoka ja aika perheenjäsenten kanssa. Mutta nyt tuntuu, etten ole odottanut joulua koskaan näin paljon. Ihan vaan siksi, että se tarkoittaa vapaata!

Rauhallista joulua kaikille työn raskaan raatajille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, joulu ei ole merkinnyt mitään viimeisenä 30 vuonna, vapaapäivät kyllä tervetulleita.

Vierailija
2/3 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samat olotilat. Olen vielä välipäivät pekkasilla joten ihanan pitkä vapaa tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, se tunne, kun on oikeasti enemmän kuin kaksi päivää vapaata putkeen. Ei tarvi laittaa herätystä, eikä edes miettiä, että mihin asti voi valvoa että jaksaa seuraavan työvuoron! Kyllä siinä melkein itku pääsee ihan silkasta helpotuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän