Rakastatko exääsi edelleen? Oliko hän SE OIKEA?
Tuli kaverin kanssa puhetta suhteista ja siitä miten vaikeeta niiden loppuminen voi olla. Mietittiin sitten että voiko oikeesti käydä niin, ettei koskaan pääse yli siitä entisestä vaan on edelleen siihen rakastunut, vaikka sitten olisikin myöhemmin uudessa suhteessa? Vai onko se vaan rakkausromaanien hömppää?
Kommentit (6)
En vieläkään tajua miten saatoin ollakkin hänen kanssaan niin monta vuotta... Nyt onnellisesti naimisissa Sen Oikean kanssa! :)
Nuori olin vielä niin halusin kokeilla muitakin.. Tapasimme sitten 7vuoden päästä uudestaan ja oih sitä tunnetta vieläkin.. Mahasta ottaa joka kerta kun hän tulee vastaan! Meillä kemiat sopii yhteen enemmän kun hyvin! Se oli niin tulista rakkautta ja on tavallaan vieläkin. MInä olis sinkku sillon kun tavattiin sen 7vuoden taon jälkeen, voi sitä kiihkoa.. Juteltiin 12tuntia kaikesta ja itkettiin.. Mies oli naimisissa, joten ei voitu sen enempää tehdä kun jutella.. Ikuisesti muistan sen tunteen kun halattiin ja vaihdettiin yksi suudelma tapaamisen päätteeksi... Nyt ei olla vuosiin taas nähty, mut jos joskus jostain syystä ero minulle tulee ja hän on sinkku niin uskon että palaisimme yhteen.
Olen kyllä seukannu monen kanssa, mutta ketään muuta kohtaan en ole tuntenut sitä mitä tunnen nyt miestäni kohtaan
erosta jo yli vuosi ja edelleen tuntuu että se mies olisi ollut se oikea.
En siis ollut mikään 14-vee, vaan suhteen aikana 23-24-vuotias. Mä ajattelin tosi pitkään, etten ikinä voi rakastaa ketään niin paljon ja tuntu käsittämättömältä, että se ei rakastanutkaan mua yhtä paljon.
Tunne on edelleen niin voimakas ja " tuttu" minulle, sellainen lämmin tuulahdus sydänalassa, että luulen rakastavani häntä jollain tavalla koko elämäni. Minulle hän olisi ollut se oikea. Hän oli se syli, joka tuntuu kodilta, se tuoksu, jota nuuhkimalla voisin elää, se ääni, jonka erotan miljoonista muista äänistä ja joka saa kaikki muut maailman äänet häviämään. Se kosketus, se lämpö, se hyväksyntä, yhteenkuuluvaisuuden tunne. Katse johon olisin voinut sukeltaa. Se nauru, pehmeä kädenote, se luja rutistushalaus, se kylmä jalka yöllä jalkaani vasten.
Mutta valitettavasti minä en ollutkaa se oikea hänelle. Toivon sydämestäni, että hän olisi onnellinen nyt, vaikka se tarkoittaakin, että jonkun muun kuin minun kanssani. Eli oikeastaan hän ei kuitenkaan ollut se OIKEA minulle, koska sen IHAN oikean kanssa molemmilla on paras olo!!