Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei ole vieläkään aloittanut joulusiivousta

Vierailija
21.12.2017 |

Mietin että tässähän tulee kiire pian.. Huomennakin vielä töissä ja äsken sain viestin, että on menossa uimahalliin Liisan kanssa tänään töiden jälkeen. Ilmeisesti aikoo sitten lauantaina tehdä oikein koko pitkän päivän siivotessa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas huono yritys

Vierailija
2/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et aloita siivousta vaan valitat vaimoni siivoamattomuudesta av:llä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskottavaa, koska harva mies kiinnittää mitää huomiota saati sitten huomaa onko siivottu vai ei. Ja ne jotka huomaavat osallistuvat itsekin.

Vierailija
4/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäisin vaimolta uimahalliin menon tuossa tilanteessa ja antaisin töiden jälkeen piiskaa opetukseksi.

Vierailija
5/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On enää kolme päivää jouluaattoon eikä minun vetelä vaimoni ole tehnyt yhtään mitään jouluvalmisteluja. Hän lähtee aamulla kahdeksalta työpaikalle ja tulee illalla yhdeksältä ylitöistä. Niinpä minä eläkeläinen olen saanut huolehtia siivouksesta, jouluruokien ostamisesta ja valmistamisesta, kuusen hankkimisesta ja koristelusta, joulukorttien lähettämisestä myös vaimon sukulaisille sekä lahjojen hankinnasta aikuisille lapsillemme. En nyt osaa olla tästä pahoillani, riittää kun saan silloin tällöin seksiä vaimolta.

Vierailija
6/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehehheh, aika paska oli ap.

Vierailija
7/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka tekee "joulusiivouksia"?

Joulusiivous on käsitteenä jäänne ajoilta, jolloin siivoaminen ja muukin hygienia oli hankalaa. Silloin päätettiin siivota edes jouluksi.

Nykyään siivoaminen ja muu siisteydestä huolehtiminen on niin helppoa ympäri vuoden, että mitään "joulusiivouksia" ei edes tarvita.

Vierailija
8/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompi homma jos ap miehenä joutuu alkaa ottamaan vastuuta kodin siisteydestä. Siinähän perinteiset ja hyväksi todetut roolit kääntyvät ihan päälaelleen. Seuraavaksi loppuu sitten seksi ja intohimo. Veikkaisin että vaimo on jo päättänyt erota.

Vierailija
9/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja parempi kun ei aloitakaan. Joulusiivous on täysin yliarvostettua.

Vierailija
10/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänselvä provo, 0/5. 

Ihmettelen että jotkut jaksanneet edes vatata tähän.

Jos olisi ollut pitkä teksti ja perustelut miksi ei itse voi siivota niin olisi voinut mennä läpi, mutta heti kun näin että on vain pari riviä tekstiä niin tiesin jo provoksi.

Vierailija
11/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on ihan selvä piiskan paikka, nainen vain polvien päälle ja paljaalle takamukselle kunnolla avokämmenellä

Vierailija
12/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka tekee "joulusiivouksia"?

Joulusiivous on käsitteenä jäänne ajoilta, jolloin siivoaminen ja muukin hygienia oli hankalaa. Silloin päätettiin siivota edes jouluksi.

Nykyään siivoaminen ja muu siisteydestä huolehtiminen on niin helppoa ympäri vuoden, että mitään "joulusiivouksia" ei edes tarvita.

Mä teen🤗se on vähän perusteellisempi viikkosiivous. Pesen normisiivouksen lisäksi esim.peitot, torkkupeitot yms. saunan, jääkaapin ja kaikki ovet ( vaikka niitä muutenkin putsaan säännöllisesti). Ja tiedän monen muunkin normiviikkosiivouksen tekijän tekevän ns.joulusiivouksen.

Vierailija
13/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä sama provo ollut täällä myös viime vuonna?

Vierailija
14/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt provo

Vierailija
15/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe kaljalle.

Vierailija
16/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et aloita siivousta vaan valitat vaimoni siivoamattomuudesta av:llä?

Siivoileminen kun nyt vaan on naisten töitä.

En ole minäkään koskaan osallistunut sellaiseen, eikä käy edes ajatuksena mielessä, että osallistuisin, joku tolkku tulee olla femakoidenkin järjettömyydessä.

(Eri)

Vierailija
17/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prk..le ku pakastinkin on vielä sulattamatta ja mamma on vaan Vauva-sivuilla!

Vierailija
18/18 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa siellä kirjoitella mun mies.. suurieleisesti ilmoitti viime sunnuntaina, että "kyllä MEIDÄN täytyy siivota täällä ennen joulua!" No, eipä ole äijää näkynyt tällä viikolla yhtenäkään iltana kotona, ja tänäänkin on pois. Aikoo sitten vissiin huomenna ja lauantaina vetää oikein kunnon siivouspäivät, mä olen nimittäin töissä. Itse päätin, että ME ei ole niin, että minä siivoan täällä yksin, puolet teen ihan mielelläni.