Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

57-v. Teuvo Hakkaraisen äidiltä kysellään IS:ssä pojan toilailuista

Vierailija
21.12.2017 |

Iltapäivälehtien toimittajat on kyllä typeriä. Jättäsivät äidin rauhaan!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äitihän tuon on maailmalle lähettänyt.

Vierailija
2/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, totta. Itse huomasin jutusta  toteamuksen että Hakkarainen oli 20v (!) raittiina ja alkoi taas dokaamaan kun kansanedustajuus alkoi. Olen aina ajatellut että kyseessä on tunne-elämältään ehkä hieman epävarma ja herkkä, riippuvuuden kanssa taistellut ihminen, joka ei ole kestänyt työn tuomaa painetta ja julkisuutta. Mitä nyt olen tyyppiä seurannut, on yrittänyt tehdä työnsä kunnolla kun on kyennyt. Törkeitä nuo kännimokailut ja olisi pitänyt pistää katkolle ja hoitoon jo aikoja sitten eikä hyssytellä, mutta sääliksi käy silti. Hänen pitäisi päästä hoitoon ja elämään rauhassa Viitasaarella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, totta. Itse huomasin jutusta  toteamuksen että Hakkarainen oli 20v (!) raittiina ja alkoi taas dokaamaan kun kansanedustajuus alkoi. Olen aina ajatellut että kyseessä on tunne-elämältään ehkä hieman epävarma ja herkkä, riippuvuuden kanssa taistellut ihminen, joka ei ole kestänyt työn tuomaa painetta ja julkisuutta. Mitä nyt olen tyyppiä seurannut, on yrittänyt tehdä työnsä kunnolla kun on kyennyt. Törkeitä nuo kännimokailut ja olisi pitänyt pistää katkolle ja hoitoon jo aikoja sitten eikä hyssytellä, mutta sääliksi käy silti. Hänen pitäisi päästä hoitoon ja elämään rauhassa Viitasaarella.

Ei tohon voi oikein muuta sanoa kuin: ite läksit.

Ei pakota kukaan kansanedustajaksi, ei viinaa juomaan. Apuakin saa, kun on avusta varaa maksaa.

Vierailija
4/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun Nykäsen vanhemmilta kyseltiin aina Matin tempauksista. Oikeasti jättäkää iäkkäät ihmiset rauhaan! Suututtaa todella!

Vierailija
5/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista paras on se, kun Vesa Keskinen esiintyi TV:ssä kännissä ja Vesan äiti soitti lähetykseen ja haukkui poikansa. Olikohan kyse Maria Maria ohjelmasta, Veitola kun osaa hyvin nolata vieraansa.

Vierailija
6/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuudesta kysyn: löytyisikö sulta saman verran sääliä jos Hakkarainen olisikin narkkari eikä alkkis?

Vierailija
7/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä lähteä jos pää ei kestä.

Vierailija
8/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihän poikansa parhaiten tuntee ja osaa selvitää, miksi Teukka juo ja on väkivaltainen.

Vierailija
9/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitihän poikansa parhaiten tuntee ja osaa selvitää, miksi Teukka juo ja on väkivaltainen.

Kyllä löytyy aina nainen syyllistettäväksi.

Entäs isä? Vai eikö ole elossa enää?

Vierailija
10/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no jos lähes kuusikymppinen mies olisi jo itse vastuussa valinnoistaan, ettei kyllä tarvitsisi äitiä enää vaivata. Äiti on varmaan pojastaan huolissaan muutenkin, tartte sitten vielä iltapaskaan koko kansan juoruiltavaksi. 😞

Vierailija
11/11 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy aina nainen syyllistettäväksi.

Entäs isä? Vai eikö ole elossa enää?

Mitä sekoilet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi