Miksi IS:n ja HS:n uutisten kommentointi on rikki?
Miten voi yhtäkkiä tuollainen yksinkertainen systeemi hajota ja vielä molemmilla sivuilla? Iltiksessä kuitenkin vielä eilen pystyi kommentoimaan, vaikka Hesarissa ei.
Kommentit (33)
Liian paljon vääriä mielipiteitä 😱
Maanpetturuutta ei saa kommentoida
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa tosissaan ihmetyttää tää maa ja sen toimet. Nauretaan Pohjois-Korealle, mutta tää maa alkaa mennä samanlaista sensuuria ja sananvapauskieltoa kohti. En olisi esim. 10 vuotta sitten ikinä uskonut millainen on Suomi v. 2017. Sairas luokkayhteiskunta jossa sananvapaus on kielletty ja eliitti vie meitä keskiluokkaisia ja köyhiä kuin litran mittaa.
Mitä sä vedät? Mäkin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi yhtäkkiä tuollainen yksinkertainen systeemi hajota ja vielä molemmilla sivuilla? Iltiksessä kuitenkin vielä eilen pystyi kommentoimaan, vaikka Hesarissa ei.
Koodi on mennyt omia aikojaan rikki. Varmaan on jo liian vanha ja sieltä tippuu kirjaimia pois.
Eihän se silleen voi toimia 😮😝
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeistolaiset itkee kun eivät pääse spammaamaan "kansan mielipidettä" ja multitykkäämään omista viesteistään :D Ihan sama vaikka häviäis koko kommentointi, suurinta osaa edelleen kiinnostaa uutiset eikä teidän avuton propaganda.
Et sitten Hesarissa ole huomannut mitään propagandistisia uutisia?
Kun vielä istuin tekstianalyysin tunneilla luulin, että tarkoitus on oppia tunnistamaan kielellinen manipulointi. Nyt kun avaan päivän Hesarin huomaan, että kurssikaverit ottivat opin vähän toisella tavalla.. ;)
Mun mielestä on oikeasti omituista, että HS:n kommentointi on ollut rikki jo pari päivää. HS:n sivuilta ei ole löytynyt mitään tietoa siitä. Miten tuollaista ei saada korjattua?
Joku aika sitten poltettiin kirjoja, nyt kovalevyjä.
Samanlaiset besserwisser -fasistit asialla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on oikeasti omituista, että HS:n kommentointi on ollut rikki jo pari päivää. HS:n sivuilta ei ole löytynyt mitään tietoa siitä. Miten tuollaista ei saada korjattua?
Ei Hesari (Maanpetos Sanomat) halua korjata vikojaan. Ylimielisyyttä vaan lisää.
Tekninen vika - tuo ihana tekosyy joka sopii kaikkialle.
nykyaikaista softakehitystä, tuupataan softapäivitykset minimitestauksen jälkeen toimivaan järjestelmään ja sitten kun joku (taas kerran) hajoaa käyttäjien käsissä niin koitetaan vauhdissa korjalla
Kansan mielipide halutaan vaientaa, sillä osa alkaa jo käydä kuumana.
Pelätään että jotain konkreettista ehtii tapahtua ja ihmiset kasaantua suuremmiksi joukoiksi, ennenkuin kyttäyslait saadaan täydellä voimalla toimimaan.
Sen jälkeen on helpompaa poimia joukosta tekemiseen kykenevä väestön osa pelkistä suutaan soittavista lampaista.
Mua alkaa tosissaan ihmetyttää tää maa ja sen toimet. Nauretaan Pohjois-Korealle, mutta tää maa alkaa mennä samanlaista sensuuria ja sananvapauskieltoa kohti. En olisi esim. 10 vuotta sitten ikinä uskonut millainen on Suomi v. 2017. Sairas luokkayhteiskunta jossa sananvapaus on kielletty ja eliitti vie meitä keskiluokkaisia ja köyhiä kuin litran mittaa.