Miehet! Katseletko salaa ihastustasi?
Sen enempää tarkentamatta:
Katseletko salaa ihastustasi? Yritätkö olla katsomatta? Huomaatko heti kun ihastuksesi tulee vaikkapa samaan isompaan tilaan?
Jos hän vilkaisee sinua takaisin, mitä teet?
Olen saanut erään miehen kiinni tuijottamasta minua. Olen ihan nätti nainen ja meillä on hyvä kemia, mutta en usko että olisi ihastunut. Toki niitä merkkejä etsii kun jotain toivoo.
Mutta nyt hän on jo useamman kerran katsellut minua. Monta kertaa niinkin että on jäänyt kiinni ja sitten joko kääntää päänsä pois tai nyökkää takaisin. Riippuu vähän tilanteesta. Joskus hän katsoi minua peilin kautta ja kun jäi kiinni niin hämmentyi niin että lähti pois. Kerran hän tuijotti minua toiselta puolen huonetta ja kun katsoin takaisin niin hän katseli nopeasti muualle ja nyökkäsi vasta sitten minulle. Kerran hän katsoi minua ikkunan takaa, kun huomasin niin painoi päänsä äkkiä puhelimeen.
Kysymys ei niinkään ole nyt siinä, onko ihastunut vai ei, vaan siinä, että tykkäättekö miehet katsella salaa juuri sitä naista josta olette kiinnostuneita?
Kommentit (16)
Tietenkin katse hakeutuu sinne, missä on jotain kiinnostavaa. Luulisi tämän nyt kaikkien tietävän.
Tottakai. Onneksi ei tarvitse salaa vakoilla ;)
Mutta jos olet oikein kunnolla ihastunut, etkä halua jäädä siitä kiinni. Tuleeko silti väkisin katsottua?
No mikä ihmeen logiikka olisi olla katselematta etenkin jos on ihastunut?
Ei sille voi mitään. Ei kompassinkaan neula ajattele mihin suuntaan se kääntyy.
Tuijotan tietysti, mutta en kyllä nyökkäisi jos katseet kohtaisivat, vaan yrittäisin teeskennellä, että en huomannut. Olen näet kiltti mies ja myös pelkuri.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos olet oikein kunnolla ihastunut, etkä halua jäädä siitä kiinni. Tuleeko silti väkisin katsottua?
No totta munassa tulee!
Katse kääntyy ja kulli värähtää, kun ihastus astuu samaan huoneeseen. Ajatus seisahtaa ja vatsanpohjasta vääntää. Kasvoille leimahtaa puna.
Pitääkö muuten paikkaansa, että voi oikeasti hieman jäykistyä kun vain näkee ihastuksensa? :D
Vierailija kirjoitti:
Munaa pilluun ah ah!!!
Tällaistako sä täällä nyt sitten postaat, tunnistin heti työkaverini täältä! Ei kauaa mennyt kun aloitti trollina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munaa pilluun ah ah!!!
Tällaistako sä täällä nyt sitten postaat, tunnistin heti työkaverini täältä! Ei kauaa mennyt kun aloitti trollina.
Ihan kotonani tässä vemppaan menemään eli pidä turpa kiinni sönkkö!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munaa pilluun ah ah!!!
Kyllä, sinä se olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munaa pilluun ah ah!!!
Kyllä, sinä se olet.
Ime mun munaa, homppeli!
Vierailija kirjoitti:
Tuijotan tietysti, mutta en kyllä nyökkäisi jos katseet kohtaisivat, vaan yrittäisin teeskennellä, että en huomannut. Olen näet kiltti mies ja myös pelkuri.
Niin nyökkäyshän saattais avata tilanteen jutelulle :D
Eli katselet?