Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordean masterkortti lukittunut - mitä tehdä?

Vierailija
20.12.2017 |

Olisin pitkästä aikaa joutunut turvautumaan masterkortin credit puoleen, mutta en muistanut kortin PIN-koodia. Yritin muutamia kertoja laittaa PIN-koodin pankkiautomaattiin ja kun näyttöön tuli teksti viimeisestä yrityksestä, niin aloitin Nordean tavovittelun. Sain lopulta jonkin henkilön langan päähän ja 5e vastaan lähettivät PIN-koodin. Kuvittelin kaiken olevan ok, mutta seuraavalla kerralla pankkiautomaatti sanoo minun jo laittaneeni PIN-koodin liian monta kertaa väärin. Koska tiesin, että minulla on viimeinen yritys niin laitoin PIN-koodin todella tarkkaan ja varmasti oikein.

Tilanne on nyt kuitenkin se, että kortti on lukossa. Yritän tietenkin soittaa huomenna uudestaan Nordeaan. Osaisiko joku kuitenkin neuvoa miten tilanne ratkaistaan tai onko itse tehtävissä mitään? Kiitos kaikista neuvoista ja kokemuksista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordealla on 24/7 numero, soita sinne!

Vierailija
2/5 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki paremmin palkattu työ, niin rahat riittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se pin tulee postissa....ja pin on ihan sama sekä debit-että credit-puolella.

Vierailija
4/5 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ihan niin kuin pitikin: kerroit huolesi av-palstalle. Nyt vain odotat yön yli ja kortti on auki aamulla.

Vierailija
5/5 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muutakaan, sitä vartenhan tämä palsta on olemassa. Odottelen parhaillaan Nordealta soittoa, mutta onko tosiaan niin että lukitus on poistunut yön aikana?