Mikä siinä Kari Ketosessa on niin hurmaavaa? Auttakaa minua muuttumaan hänen kaltaisekseen
Onko sillä kiva luonne? Komea kasvoista? Vai onko hänen vartalossaan mittasuhteet oikeanlaiset? Mä luulin, että lyhyet miehet ovat Jumalan hylkäämiä, mutta Kari Ketonen saa jollain konstilla naisten jalat veteläksi. Haluan selvittää mikä hänen salaisuutensa on.
Kommentit (23)
Siinäpähän ihmettelet.
Tuli yllätyksenä vai? Kannattaisiko joskus uskoa mitä naiset itse sanovat omasta miesmaustaan?
Humoristinen mies. Huumori ehdottomasti on hänen valttikorttinsa! Rento meininki ja huumori!
On todella itsevarma.
Ja saa naiset nauramaan.
Eikä ole yhtään ruma. Ei mikään hätkähdyttävä komistus, muttei rumakaan.
Naisten käsitys perustuu pelkkään julkiseen rooliin.
Kiva kuulla, että hauskuus on valttia. Olen aika hauska itsekin, mutta en saa hirveästi tilaisuuksia päästä näyttämään hauskaa puoltani.
Ap, wannabe ketonen
Varmaan joku sellainen lapsenomainen viattomuus sekoitettuna sopivaan määrään miehekkyyttä herättää hoivavietin naisissa.
Kari Ketonen on julmetun seksikäs. Katseessa on sitä jotain,
olisi varmasti ihana rakastella hänen kanssaan.
Kari on supliikki ja osaa kuunnella (hänhän siis on myös psykoterapeutti toiselta koulutukseltaan).
Sanoisin, että ne ovat hänen vahvuutensa, jotka mua kiinnostaa. Niin ja tuo älykkyys, kouluttauminen taiteen ja tieteen saloihin.
Hän on myös kiukkunen kranttu mies. Ne on isoja miinuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kari on supliikki ja osaa kuunnella (hänhän siis on myös psykoterapeutti toiselta koulutukseltaan).
Sanoisin, että ne ovat hänen vahvuutensa, jotka mua kiinnostaa. Niin ja tuo älykkyys, kouluttauminen taiteen ja tieteen saloihin.
Hän on myös kiukkunen kranttu mies. Ne on isoja miinuksia.
Totuushan on se, että ei ole paljoa ulkonäöllä väliä (kunhan ei ole täysin vastenmielinen) kunhan vain osaa puhua naisilta jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko mennä jonkun fiksun psykologin juttusille ja selvittää tarkemmin mitä siinö Ketosen katseessa on? Haluan opetella saman katseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä kiva luonne? Komea kasvoista? Vai onko hänen vartalossaan mittasuhteet oikeanlaiset? Mä luulin, että lyhyet miehet ovat Jumalan hylkäämiä, mutta Kari Ketonen saa jollain konstilla naisten jalat veteläksi. Haluan selvittää mikä hänen salaisuutensa on.
Ketterä äly, hulvaton huumori, pilke ja vilkutus silmissä. Rentous. Ja tietysti se kroppa!
Se huumori. Itseironia on taitolaji.
Vierailija kirjoitti:
Julkisuusstatus.
No sillä perusteella Loirin pitäisi olla vielä haluttavampi.
Mutta juu ei.
Säteily, karisma , valovoimaisuus millä nimellä sitä nyt kutsuisi. Sitä joko on tai ei. Ei sitä voi oppia, ei edes tämän palstan hyvillä neuvoillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tän kommentin taisi kirjoittaa Ketonen itse.
Silti olen samaa mieltä.
En kyllä unohda sitä Putin-sketsiä. Mikä läsnäolo ja karisma (ja vartalo, sanoinko jo vartalon?) Hän vain otti koko tilan, ihan vain saapumalla paikalle.
En nyt tiedä Ketosen naismenestyksestä.
Jos sitä on, niin varmaan julkisuus on avainsana. Ehkä jopa rento, hauska luonne.
Sitä voi vain arvella roolien heittäytymisen perusteella.
Vaikuttaa tosi sympaattiselta tyypiltä, mutta en siis tunne yhtään.