Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka rakastaa ruokaa ylikaiken? :)

Vierailija
20.12.2017 |

Alkuun mainittakoon, että olen aivan normaalipainoinen/hoikka ja rakastan kyllä myös liikuntaa.

Mutta ruoka ❤️. Siis mä monesti syön vaikkei olisi edes nälkä. Ruoka on mulle koko elämä. Käytön hirveästi aikaa ruoan miettimiseen ja kaikkeen ruokaan liittyvään. Ruoka on ihana asia ja ehdoton piristys päivässä kun päivässä.

Ruoka on minulle suorastaan pakkomielle. Kaikki ihanat erilaiset ruoat ❤️ ai että!! Nam nam :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla muutama ruoka, joita voin syödä ilman, että on nälkä.

Vierailija
2/7 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös ruoka on todella tärkeä osa jokaista päivää. Mietin ruokaa kokoajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka tekee onnelliseksi ❤️

Vierailija
4/7 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ja olen lihava, vaikka liikuntaakin harrastan. Enkä rakasta pelkkää rasvaa ja lihaa, vaan erilaisissa ravintoloissa ja kotona on ihana käyttää erilaisia raaka-aineita ja testailla ja nauttia hyvästä ruuasta juomineen.

Tänään tehtiin tyttären kanssa joulushoppailuja. Pitihän sitä käydä lounaalla ravintolassa: täydellinen maksapihvi sipulirenkaineen ja perunamuussia, suolakurkkua, puolukkaa.

Päivällinen sitten noin kuuden tunnin päästä. Käytiin sushilla.

Himaan ostettiin Tuomaan markkinoilta erilaisia sokerisia herkkuja, että pikkasen fudgea maisteltiin. Loput menee paketteihin. Nyt tuhti glögi.

Vierailija
5/7 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua. En syö aamiaista, enkä iltapalaa, aina välillä tungen jotain kurkkuun kun vatsa kurisee. Ihan sama mitä, jotain mitä kaapissa on.

Vierailija
6/7 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai semmosta, mulla on esim. kesällä niin paljon mukavaa puuhaa pihassa ja puutarhassa, etten muista edes koko ruokaa. Vettä tulee kyllä litkittyä.

Vierailija
7/7 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on välttämätön paha. Joskus sitten vapaalla kun pääsee ravintolaan, on kiva syödä jotain kunnollista. Ei mitään kliseetä. Mutta moni päivä menee ilman lounasta ja aamiaista en ole syönyt liki kahteenkymmeneen vuoteen.