Antaisitko Vuoden Naissolisti-Emman Evelinalle vai Jannalle?
Kommentit (19)
Jättäisin jakamatta kokonaan, jos nuo ovat vaihtoehdot.
Litku Klemetille se palkinto saisi mennä.
Japi kirjoitti:
Jättäisin jakamatta kokonaan, jos nuo ovat vaihtoehdot.
Tässä ovat ehdokkaat, mutta huomioon otamme mamma-palstalla ainoastaan Jannan, Evelinan ja Lauran.
Voutilaisen
Entä miessolisti? Antti vai Robin?
Vierailija kirjoitti:
Voutilaisen
Entä miessolisti? Antti vai Robin?
Tässä ei kysytä miessolistia. Aloita oma ketju niille äläkä sotke tähän.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä sinun marginaalimusiikin Litkusi saa jonkin muun palkinnon. Jos kukaan ei tiedä edes nimeä, ei tosiaankaan voi olla mikään Vuoden Naissolisti.
Mitä vitun ehdokkaita.
Jenni Vartiaiselle sais mennä.
Tiedän kyllä että olen ainoa tätä mieltä, mutta palkinto kuuluisi Jenni Vartiaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä että olen ainoa tätä mieltä, mutta palkinto kuuluisi Jenni Vartiaiselle.
Miksi laitat tänne useita spämmiviestejä? Ei Jennille mitään palkintoja jaella.
Jannalle tietty. Ei ole Laurasta tai Evelinasta mitään vastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voutilaisen
Entä miessolisti? Antti vai Robin?Tässä ei kysytä miessolistia. Aloita oma ketju niille äläkä sotke tähän.
Selvä,mä aloitan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä sinun marginaalimusiikin Litkusi saa jonkin muun palkinnon. Jos kukaan ei tiedä edes nimeä, ei tosiaankaan voi olla mikään Vuoden Naissolisti.
Litku on muuten Emma-ehdokkaana toisessa kategoriassa. Se, että sinä et tiedä kuin viihdeohjelmissa näkyviä ja paskoilla poppiradiokanavilla kuuluvia artisteja ei tarkoita, että kukaan ei tiedä...
Antaisin Johanna Iivanaiselle tai Kurkelalle muttei siellä taida näitä laatulaulajia olla ehdolla.
Näistä mieluiten Evelinalle. Mutta mieluiten ei sillekään.
Antaisin Paula Koivuniemelle aikojen loppuun asti
Vierailija kirjoitti:
Antaisin Johanna Iivanaiselle tai Kurkelalle muttei siellä taida näitä laatulaulajia olla ehdolla.
Et taida ymmärtää palkinnon sääntöjä? Täytyy olla julkaissut uutta musiikkia v2017 aikana. Albumi ei pakollinen. Jennille palkinto kuuluisi, tai Lauralle.
On siellä ehdokkaana Laura Voutilainenkin.