Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi työharjoitteluun on niin vaikeaa päästä?

Vierailija
20.12.2017 |

Pitäisi hommata työharjoittelupaikka muutamaksi kuukaudeksi, mutta tuntuu olevan aika hankalaa. Olen laittanut hakemuksia lähes 30 paikkaan, mutta suurin osa vastaa ettei nyt tarvitse harjoittelijaa ja moni jättää kokonaan vastaamatta. Ymmärrän, että taakkahan mä siellä ainakin aluksi olisin, mutta kun ei anneta edes mahdollisuutta. Ymmärrän hyvin, ettei ihmiset saa töitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työhönkään haluta ihmisiä joille joutuu kouluttamaan kaikki asiat perin pohjin läpi. Pitää olla kokemusta. Nyt tämä periaate taitaa kohta siirtyä harjoittelijoihinkin. jos ei ole tietystä muotista et pääse edes harjotteluun.

Vierailija
2/4 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai alasta. Itse olen päässyt joka kerta. Tai no en ensimmäiseen paikkaan päässyt, kun en ollut tarpeeksi kokenut 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alaa opiskelet? Nythän myös koulutus uudistuu amiksessa, ja työpaikathan ei saa enää korvausta opiskelijoista. Mahtaa hankaloittaa harjoitteluun pääsyä... On siis oikeasti todella ikävä juttu opiskelijoiden puolesta. 

Vierailija
4/4 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hae isoimpiin tunnetuihinpin paikkoihin. Niissä on ylitarjontaa. Kysele pienistä ja mieti, voisiko alan harjoittelua tehdäkin ihan jossain sellaisessa paikassa, mikä ei suoraan edusta alaasi. VAikea neuvoa, kun en tiedä alaa, mutta esim. toimistotöitä löytyy monenlaisesta paikasta.