En ystävysty työttömien kanssa
Minulla ei ole yhtään työtöntä ystävää. Onpa käynyt hyvä tuuri, kun koko ystävä piirissäni ei ole ainuttakaan työtöntä. Voimme käydä yhdessä brunssilla. Eikä tarvitse kuunnella kenenkään valitusta rahasta. Sellainen pilaa muiltakin koko brunssin.
Kommentit (26)
Ennemminkin täysin munaton 😂
Ja kyllä myös minä käyn silloin tällöin täällä muun nettailun ohella. Näköjään myös sinä käyt:)
-ap-
Haha, mun eräs ystävä aina jaksaa ihmetellä miten pystyn työttömänä käymään vaikka missä ja investoimaan, enkä koskaan valita rahasta. Olen hänelle yrittänyt selittää kuinka työtä tekemällä ei voi rikastua. Jos haluaa rikastua pitää tehdä jotain aivan muuta. Hän kyllä alkaa pikkuhiljaa ymmärtämään, mutta ei oikein ole vielä sisäistänyt ajatusta.
Tapaamme usein erään naisporukan kanssa. Saimme vuosi sitten yt-potkut. Käymme syömässä, bilettämässä ja kaikenlaisissa kulttuuririennoissa. En ole elämäni aikana koskaan harrastanut kulttuuria niin paljon kuin tämän vuoden aikana. Ei töissä ollessa ollut aikaa. Lisäksi olen voinut tapailla muitakin ystäviä ja sukulaisia useammin.
Mulla parhaimmat ystävät työttömiä. Johtuu siitä etteivät istu pikkusormi pystyssä brunssilla ja niuhota turhista asioista. Tai ylipäätään ole kädettömiä ja jalattomia pikku prinsessoja joilla peukalo keskellä kämmentä. Eikä tarvii mennä auttamaan kun viemäri haisee. Osaavat meinaan ihan itse tyhjentää sen hiton hajulukon.
Vierailija kirjoitti:
Ainoat joiden kuulen oikeassa elämässä valittavan rahasta ovat työssäkäyviä.
Sama kokemus minullakin.
Ja yleensä nämä rahanpuutteesta valittavat ovat yleensä suht hyvätuloisia.
Heh, ja päivän kohokohta yrittäjällä on roikkua Vauva.fi av-palstalla. Pienimunainen?