Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatteko tietää ajasta, kun elin Domessa? -Sinkkumies

Vierailija
20.12.2017 |

Toisessa ulottuvuudessa elin. Siihen oli syy.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää siis siitä sarjasta dome?

Vierailija
42/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää siis siitä sarjasta dome?

Ei vaan mä olen elänyt tämän. Mutta siellä elettiin vastaavasti ..

Oli ahdistavaa etenkin aluksi.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka sana on totta..

Niin kuin sanoit poliisillekin kun valehtelit sille

Vierailija
44/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka sana on totta..

Niin kuin sanoit poliisillekin kun valehtelit sille

Myöhemmin tarinassa (joka on totta) siihenkin palataan. Olin jo unohtanut koko asian ja olisin tietenkin maksanut kaiken takaisin, mutta ei ollut krediittejä. 

En muista oliko minulla silloin ja n. 1½ vuotta myöhemmin kun tämä tapahtui, niin nämä ihmiset alkoivat myöskin havahtua siihen, että ihmiset voivat valehdella.

Tässä maailmassa ei valehdeltu. (ainakaan ennenkuin minä sinne päädyin)

Näitä hölmöjä olikin helppo vetää nenästä, niin helppo, että siitä tunsi jo syyllisyyttä ..

Vierailija
45/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa siis 1½ vuotta myöhemmin, kun tämä nainen oli rock bottom, niin olin poliisiasemalla missä kukaan ei auttanut häntä, niin tuli puhe niistä krediiteistä..

Sinkkumies

Vierailija
46/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin yksi kerta siis vastaanotolla lähtisikö tämä nainen (kaverini) joka ei tuntenut minua tässä maailmassa, vaan piti ainoastaan potilaana ulos kanssani, vaikka syömään. Ei siis ollut tarkoitus tehdä mitään suurempaa, vaan käydä ulkona syömässä, jota hän teki joka päivä.

Nainen oli epävarma ja "kiireinen" (olimme joskus törmänneet ulkona syömässä). Sepittelin sitten täydellisen valheen, koska hänestä potilassuhteessa näin ei voinut toimia, että se pykälä on purettu jo pois ja sitä ei enää ole olemassa. Voimme siis kavereina mennä syömään ulos.

Nainen empi hetken, mutta vakuuttelin, että nykyisin se on ok! (valehtelin ja keksin kaiken tietenkin omasta päästäni)

Vierailija
47/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden tapahtumien jälkeen kun nainen sai minulle hommattua krediitit hän alkoi vaatimaan niitä takaisin. Rationaalisena miehenä en tietenkään aikonut koskaan maksaa takaisin ja ehdotin hyvin löysää maksuaikataulua. Nainen suostui tähän ja niistä melkein tulikin riitaa, ennenkuin alkoi tapahtumaan muuta ..

Vierailija
48/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut oli siis viskattu toiseen maahan kuin orja, eikä minulla ollut mitään siteitä tähän paikkaan. Ainoa mistä pidin oli tästä naisesta ystävä pohjalta.

Sinkkumies

Vierailija
49/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme siis naisen kanssa ulos syömään ja alussa harvemmin, mutta myöhemmin tästä tuli meidän arkirutiineitamme käydä syömässä.

Hän myös melkein sai potkut hänen työkavereidensa bongattua meidät syömässä, koska olin sepitellyt valheita. Mutta koska hänet oli kiinnitetty tähän työhän tarkoituksella, niin tietenkään hän ei saanut potkuja. Kaikella on tarkoitus. Potkuilla on tarkoitus, niiden ei saamisella on tarkoitus.

Sinkkumies

Vierailija
50/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun söimme grillattuja kana Wingsejä naisen kanssa ja muutaman ensimmäisen kerran hänestä oli oikein mukavaa, että hänellä oli ystävä. Muutamaa kertaa myöhemmin huomasin naisen katseen vaeltelevan muihin pöytiin. Huomasin, että hän on anxious. En maininnut mitään. Lähdimme illallisen jälkeen kävelylle ja näimme sillalla komeraamisen miehen suutelevan tyttöystäväänsä ja huomasin naisen ilmeen.. 

Silloin vasta ymmärsin hänen vaeltelevan katseensa. Ja minut oli paiskattu tähän maailmaan jonain 150 cm kääpiönä, joka ei tietenkään herättänyt samoja tunteita.

Sinkkumies

Vierailija
51/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chapter Two - Levottomuuden kasvu, paluu tähän maailmaan (satunnaisesti)

Vierailija
52/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme siis toisessa maailmassa. Minä kutsuin niitä säikeiksi, säieteorian mukaan. 

https://www.youtube.com/results?search_query=string+theory

Olin siis päätynyt toiseen maailmaan ja olin tämän naisen vastaanotolla. Keskustelimme tavallisista asioista, kunnes halusin hänen ymmärätävn mistä olin tullut. Ja aloin kyselemään mistä hän luulisi minun tulleen. Jotenkin näin keskustelu meni, en muista aivan tarkkaan, mutta se johti johonkin erittäin suureen, eli kerroin tulleeni toisesta säikeestä.

Hän tietenkin nauroi, että se ei ole mahdollista ja on täysin mahdotonta. 

Jouduin siis pyytämään jumalalta (mr. Laforge) voimia, että palauttaisi meidät toiseen säikeeseen. 

N. 5 minuuttia pyytämisestäni toiveeni toteutui.

Vierailija
53/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kerroin. Tämä nainen oli siis katsellut pareja sillalla ja toivonut itselleen samaa. Täydellistä rakkautta.

Nyt hän joutui suuren valinnan eteen, häneltä kysyttiin että palatakseen tähän maailmaan rakastaisiko hän näitä miehiä?

Vierailija
54/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoi ehdottomasti rakastavansa. Hän sai 2kk aikaa näyttää olevansa sanojensa mittainen.

Vierailija
55/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä palattuamme tähän maailmaan nainen sanoi, että olen ihan erinäköinen, kuin toisesta maailmasta. Oli kiinnostunutkin. Jouduin vakuuttelemaan, että minä se olen ja kertomaan mitä olimme kokeneet yhdessä.

Kerroin, että kyllä täältä komeampiakin miehiä löytyy sinulle. Nainen oli kaunis ja vähän yli 25 vuotias.

Sinkkumies

Vierailija
56/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin siis näyttämään tätä maailmaa. Kävimme katsomassa revontulia, grillaamassa, teattereissa, ravintoloissa jne.. 

Naista selvästi vaivasi edellisen elämänsä vaiheet. Mikään ei maistunut, mitään mitä näytin ei kelvannut. Nainen oli kiinnostunut vain niistä miehistä, joista oli jäänyt paitsi. Ne olivat ainoat mitä naisen mielessä pyörivät.

Vierailija
57/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa vaiheessa naista kiinnosti ainoastaan teatterit, ravintolat ynnä muut paikat missä komeita miehiä voi tavata.

Ehdottelin paljon muutakin tekemistä, mutta koska hän vaati niihin paikkoihin pääsyä, niin vein häntä näihin paikkoihin.

Vierailija
58/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssitin häntä ravintoloissa, mutta jouduin pyytämään apua tähän, vaikka minut komistettiinkin esittämään tätä roolia.

Pyysin komeita miehiä häntä tanssittamaan ja hän viihtyi. Pikkuhiljaa hänen arvomaailmansa auttajasta alkoi muuttumaan hieman toisenlaisemmaksi ja kovemmaksi. Hän ei enää osannut arvostaa ihmisiä, joita hän oli aikaisemmin auttanut ..

Vierailija
59/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän alkoi tiuskimaan miehille jotka eivät häntä miellyttäneet ja kaikki jotka olivat eri mieltä hänen kanssansa saivat hänet raivon partaaalle, mutta eräänä päivänä kaikki muuttui. 

Postiluukusta tipahti vastikkeeton kultakortti ja sen jälkeen hänestä tuli hirviö.

Vierailija
60/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä palsta on menossa kiinni. Kertoisin muuten enemmän elämänkokemuksistani.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan