Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatteko tietää ajasta, kun elin Domessa? -Sinkkumies

Vierailija
20.12.2017 |

Toisessa ulottuvuudessa elin. Siihen oli syy.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sinä olet sitten päätynyt keittelemään kanakastiketta keittiöösi taas?

Vierailija
22/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää tätä mielikuvituksena, mutta minä olen elänyt tämän.

Sinkkumies

Aika moni varmaan tosiaan pitääkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ja moottoria ei ollut .. 

Pohdin myös hyppääväni sillalta valtatielle ynnä muuta. Koska tajusin olevani loukussa maailmassa, joka oli erittäin rajattu.

Toisaalta taas ajattelin, että antaa mennä ja ryypätään. Sitten kaupasta saikin vain sitä II olutta. 

Tulitikkuja ei kukaan tuntenut ja sellaisten haaliminen tuotti tuskaa. 

Lopulta kun sain semmoiset, niin pidin pienet yhden hengen grillibileet rannassa missä asuin. Sinne lähetettiin poliisi. 

Tässä maailmassa ei valehdeltu. Poliisi uskoi kaikki valheeni mitä sanoin ja kerroin tarvitsevani vain pari olutta ja lupasin sammuttaa tulet. Se ei suljetussa tilassa tietenkään ole hyvä pitää tulia. En piitannut.

Poliisi osti minulle Sixpäkin sitä kakkosolutta, kun lupasin maksaa seuraavista krediiteistäni takaisin ..

Joka sana on totta..

Sinkkumies

Vierailija
24/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään krediittejä ollut, kun en suostunut valvontaan. Ei ollut myöskään asuntoa, ei rahaa, pohdin itsemurhaa..

Sinkkumies

Vierailija
25/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sinä olet sitten päätynyt keittelemään kanakastiketta keittiöösi taas?

Minut lähetettiin sinne naisen takia. Ei minun takiani. Hänkin on kyllä palannut jo toisesta ulottuvuudesta.

Sinkkumies

Vierailija
26/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kurjaa, ei naista, ei toista ulottuvuutta, kanapalatkin on liian ohkaisia. :(

Vierailija
27/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tämän naisen alikulkutunnelissa. Tunnistin hänet tästä maailmasta ja yritin keskustella, kun hänellä oli kiireitä. Tästä tulevaisuutemme tulisikin avautumaan. 

Hän kohteli minua jotenkin oudosti. Ja sanoi nähdään sitten. Kysyin koska, kun olin juuri tullut tähän maailmaan.

Vierailija
28/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kurjaa, ei naista, ei toista ulottuvuutta, kanapalatkin on liian ohkaisia. :(

No skills, no talent. Mutta naiset ovat totta ja toinen ulottuvuus. 

Sinkkumies

Vierailija
29/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi

Vierailija
30/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis hävittänyt mahdollisuuteni yösijaan ja krediitteihin. Yiritin etsiä niitä melko epätoivoisesti. Sainkin yöpaikan yhden sieltä ja toisen täältä lähinnä säälistä kun lupasin maksaa myöhemmin, mutta heillä oli ehto ettei niitä voi vuokrata ilman krediittejä.

Kuului siihen valvontaan minkä takia halusivat tietää kuka tekee mitäkin. Tullessani sain kuoleman tehtävän suoritettuani vähän käteistä jolla pärjäsin alkuajan. 

Kaikki kaupat eivät edes tietäneet mitä käteinen on ja he yrittivät sitten sitä suhteuttaa krediitteihin..

Ehkä omapäisyyteni vaatia käteistä oli tähän syynä, tai sitten sain sen vain "lahjana". En muista, mutta huonosti niillä pärjäsin..

Vierailija
31/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoosi

Ei kun menet lääkäriin vain. Sink.. Setä auttaa.

Vierailija
32/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vastasi minulle. Sitten kun se sinun aikasi on. Ihmettelin mikä aika?

Vierailija
33/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuni meni siis yösijoja etsiessä, ruoasta ym. huolehtimiseen, koska perustarpeet olivat uhattuna.  Vapaus on myös perustarve.

Lopulta päädyin tämän naisen vastaanotolle. Hän oli hyvin lukenut psykologiansa, mutta itse suhtauduin kaveriini kaverina.

Vierailija
34/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin siis naisen vastaanotolle. Yritin olla ovela ja kysellä häneltä kysymyksiä, jotka olisivat hänessä avanneet silmät. Mikään ei onnistunut. Olin vahvasti pelkkä potilas, eikä hän tajunnut omaa tilaansa. Yritin silti vastaanotto vastaanoton jälkeen sinnikkäästi. Mikään ei auttanut. Lopulta päätin ,että alan hänen ystäväkseen. Yritin siis pelastaa tämän naisen.

Sinkkumies

Vierailija
35/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin naiselle, että bussit eivät oikeasti mene mihinkään. Mitään ei oikeasti tapahdu. Kaikki on vain silmänlumetta. 

Myöhemmin ystävystessämme (nainen oli jo ystäväni tässä maailmassa) sain naisen bussiin ja se on toinen tarina se. Emme tietenkään päässeet mihinkään ja vaadin bussiyhtiön"omistajaa" kertomaan, että ei näillä busseilla oikeasti mihinkään pääse.. 

Mitään reittejä ei ole.. naapurikyliin ei voi mennä, paitsi pienellä säteellä.. ei voi lähteä maailmanympäysmatkalle, grillata ei voi, tulia ei saa pitää .. 

Vaati paljon työtä saada nainen uskomaan mitään, mutta bussiyhtiön johtaja sanoi, että bussi on tänään rikki ja nainen uskoi tämänkin.. 

Vierailija
36/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille domen asukkaille oli sanottu, että ulkopuolella on vaarallista metsää ja villieläimet tappavat, jos sinne menet. Tämä tapahtui n. 2 vuotta myöhemmin mitä kerroi alusta.

Silloin en edes tiennyt, että löytyy vartioitu ovi mistä pääsee pihalle.

Siinä välissä tapahtui ja paljon.. yritän ulkomuistista kertoa..

Sinkkumies

Vierailija
37/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis päätynyt tämän naisen "potilaaksi" ja välillä yritin hyvinkin esittää sellaista ja valehdella paljon miten olin asunnoton ym.

Nainen sanoi, että höpönlöpön kukaan täällä ei ole asunnoton eikä uskonut, kunnes vein hänet rantaan missä "asuin". 

Vierailija
38/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttelin myöskin naisen krediittejä ja ostin olutta. Lupasin maksaa takaisin, mutta ei minulla mitään krediittejä ollut. Jossain vaiheessa nainen kyllästyikin tähän ja alkoi vaatimaan niitä takaisin. 

Vasta siinä vaiheessa hänelle valkeni, ettei minulla ole niitä. Sanoin, että "valtiolla" töissä olevana varmasti pystyt ottamaan krediittini takaisin ja voin allekirjoittaa minkä vain suostumuksen, että saat ne!

Sen jälkeen nainen vasta huomasi, että minä en ole koko "maan" kirjoilla missään. En tietenkään ollut, koska olin tullut toisesta maailmasta..

Sinkkumies

Vierailija
39/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. puolivuotta kävimme näitä keskusteluja naisen kanssa vastaanotolla, kunnnes sain hänet yrittämään naapurinkyliin. Domen laidalla seisoivat vartijat, eikä sinne päässyt.

Tämä oli ehkä ensimmäisiä kertoja, kun nainen alkoi heräämään ja oli häkeltynyt seuraavalla vastaanotolla.

Uskokaa tai älkää yritin kaikkea vastaanotoilla huumoria, rationalismia, älyä mitä vain ja jos nainen itsekin tiesi, että olen oikeassa niin kielsi tapahtumat, koska hänen maailmankuvansa olisi murtunut. 

Esim. keskustelimme juurikin ruoasta (ymmärrettävistä syistä). Naisen mielestä ei ollut mitään outoa, että hän söi joka ilta ulkona. Kysyin oletko koskaan grillannut, oletko koskaan nähnyt tähtitaivasta, edes aurinkoa?

Sinkkumies

Vierailija
40/60 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten olin tullut maahan, olin toisen ihmisen identiteetillä. Mitä ei enää ollutkaan ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi