Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä silmällä lapsia

Zinx
20.12.2017 |

Jos mies on kotona ja antaa lapselle luvan askarrella , käyttää liimaa, tusseja jne. Hän ei yhtään vahdi mitä lapsi tekee. . Naama saattaa olla liimassa ja tussia vartalossa ja mies sanoo että itse olet ostanut/ jättänyt askartelukaappiin välineitä lapsille. Hän antaa luvan tehdä kun lapsi kysyy mutta ei tajua vahtia. Kyseessä vielä 4v lapsi. Kaiken lisäksi syyttää työstä palaavaa että itse olet jättänyt esille kyniä jne vaikka onkin paikalla olevana aikuisena antanut luvan. Miehen mielestä 4 v ei tarvitse yhtään vahtia . Ei katso leikkien perään jne. Huolettaa todella mitä voi tapahtua työssäolon aikana jos näin on.

Onko tää normaalia aikuisen käytöstä? Miehen mukaan ei pitäs olla sellanen kämppä ja tavarat että lapsi voi täysin vapaasti tehdä ja ottaa tavaroita. En ymmärrä tietysti lasta pitää seurata mitä tekee. Tästä on jatkuvasti riitaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, eikä meilläkään tarkkaan kytätä leikkejä. Ulkona ei saa olla ilman valvontaa ton ikäsenä.

Vierailija
2/2 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ole itsekään enää 4-vuotiasta seurannut kuin haukka taikka istunut vieressä katsomassa kun askartelee. Lapselle olen ostanut sellaiset askarteluvälineet joita saa yksin käyttää. Esim liimapuiksota ei suurta sotkua saa. Ja ostaa vesiliukoisen niin on helppo siivota. Tosin ei meillä 4-v enää itseänsä tuhrinut, muutenkin tuon ikäinen osaa jo aika kiltisti leikkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla