Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadehditteko tekin uskovaisia?

Vierailija
20.12.2017 |

Siis ollapa tuollainen rauha ja varmuus. Itse olen luonteeltani liian järkevä ja asiallinen voidakseni uskoa ja liian monet kysymykset jäävät hämärän peittoon. Itselleni liian paljon vastaamattomia kysymyksiä. Mutta olisi ihana jos pystyisi heittäytymään noin. Kateeksi käy!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopestyjäkö pitäisi siis kadehtia.

Vierailija
22/24 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous saattaa olla synti, mutta ihan samalla viivalla on myös pahan puhuminen tai ajatteleminen. Ei ole suuria syntejä, eikä pieniä, vaan vain syntejä. Homoutta vastaan taistellaan, mutta ilkeyttä vastaan en ole huomannut yhtään kulkuetta... Ja miksi uskovaiset siitä huolehtivat, mitä ei-uskovaiset tekevät? Onhan ei-uskovainen joka tapauksessa ilman Jumalaa, vaikka eläisi täysin oikein ja pysyisi kuinka kaidalla tiellä. Homojen avioliittoa vastustetaan, mutta miksei kahden ei-uskovaisen avioliittoa vastusteta? Ihan yhtä väärällä tiellä hekin ovat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homous saattaa olla synti, mutta ihan samalla viivalla on myös pahan puhuminen tai ajatteleminen. Ei ole suuria syntejä, eikä pieniä, vaan vain syntejä. Homoutta vastaan taistellaan, mutta ilkeyttä vastaan en ole huomannut yhtään kulkuetta... Ja miksi uskovaiset siitä huolehtivat, mitä ei-uskovaiset tekevät? Onhan ei-uskovainen joka tapauksessa ilman Jumalaa, vaikka eläisi täysin oikein ja pysyisi kuinka kaidalla tiellä. Homojen avioliittoa vastustetaan, mutta miksei kahden ei-uskovaisen avioliittoa vastusteta? Ihan yhtä väärällä tiellä hekin ovat!

Siis uskovien näkökulmasta, ei toki itseni! Minulla ei todellakaan ole mitään homoja vastaan, ei heidän avioitumistaan, ei adoptio-oikeuttaan tai mitään muutakaan.

Vierailija
24/24 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin uskovaisia. Jokaikinen heistä tulee pettymään kun ei olekaan mitään "kuolemanjälkeistä elämää". Tai ei siinä tajuttomana tietenkään välitä.