Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin.. Kerro tässä salainen tv-sarjan, leffan tai kirjan renttuhahmo, johon ihastuit.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Turha kysyy naisilta. Sanoo toista ja tekee muuta. Oman imagon säilyttämiseksi.
No kerropas sinä äijä sitten keneen renttuun olet ihastunut?
Kun olin alaikäinen, lähes kuolin aina kun näin Jack Sparrown. Nyt olen lähes 30v ja polveni notkahtavat yhä edelleen kun tuon roolihahmon näen.
Vierailija kirjoitti:
Aki Nikkinen
Nuori Aki Nikkinen vanhoissa Salkkareissa oli kyllä ihana, kuuma ja HAUSKA! :D Jonnet ei muista.
Uusimmissa Star Wars -leffoissa esiintyvä Kylo Ren <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rentut on kiinnostavia, telkkarista katsottuna. Oikeassa elämässä ei niitä jaksa.
Mutta Kylmässä ringissä on liuta ihania renttuja, mun lemppari on Adebisi.
Ps. ei kyllä ole mitenkään salaista tietoa tämä, kaikki tuttavani tietävät.
Minun salainen ihastukseni oli saman sarjan Ryan O'Reily! Kiitos, kun muistutit.
Hän oli kyllä JOKAIKISEN ihastus<3 Harvoin olen nähnyt OZ:in jälkeen. 30 Rockissa näytteli myös jotain limanuljaskaa.
!!! Oma ihastukseni on ollut lapsesta asti Hercules😂 KUNNES Kylmän ringin CHRIS KELLER ❤
Ajatus saa vieläkin hengityksen salpaantumaan. En voi uskoa, että niin seksikäs voi mies olla. Kroppa (varsinkin pylly) kuin enkelien veistämä, ja hunajaa päälle valuttama
Kylmäverisesti sinun sarjassa Antti Reinin roolihahmo. Uuuh, kuuma.😍
SOA Jax Teller ja Opie
Jack Sparrow
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rentut on kiinnostavia, telkkarista katsottuna. Oikeassa elämässä ei niitä jaksa.
Mutta Kylmässä ringissä on liuta ihania renttuja, mun lemppari on Adebisi.
Ps. ei kyllä ole mitenkään salaista tietoa tämä, kaikki tuttavani tietävät.
Minun salainen ihastukseni oli saman sarjan Ryan O'Reily! Kiitos, kun muistutit.
Hän oli kyllä JOKAIKISEN ihastus<3 Harvoin olen nähnyt OZ:in jälkeen. 30 Rockissa näytteli myös jotain limanuljaskaa.
!!! Oma ihastukseni on ollut lapsesta asti Hercules😂 KUNNES Kylmän ringin CHRIS KELLER ❤
Ajatus saa vieläkin hengityksen salpaantumaan. En voi uskoa, että niin seksikäs voi mies olla. Kroppa (varsinkin pylly) kuin enkelien veistämä, ja hunajaa päälle valuttama
Ihan käsittämättömän upea kroppa todellakin! Täydellinen <3
Niitä on kyllä monta.... nuorempana oli Draco Malfoy ja Kalkaros Harry Potterista. Max Zorin 007-Kuoleman katseesta, The Kurgan Highlanderista..... Jopa Jaws Bond-leffoista :D
Vampyyripäiväkirjat ja Damon Salvatore<3
Vierailija kirjoitti:
Vampyyripäiväkirjat ja Damon Salvatore<3
Ah Damon Salvatore
X-men elokuvien Wolverine (Hugh Jackman)!
Riddick-elokuvien nimikkohahmo (Vin Diesel).
Lie to me/paljastavat valheet sarjan Cal Lightman (Tim Roth).
Damon Salvatore, Klaus Mikaelson, Enzo ja Dean Winchester <3
Loki (marvel)
Lucifer (lucifer)
Logan, erik ja nuori charles(x-men)
Breaking Badin Jesse Pinkman. Ottaisin milloin vain omakseni jos saisin.