Ovatko yksinhuoltajat muita haluttomampia?
Hei,
tapasin treffipalvelun kautta aluksi tosi viehättävältä vaikuttaneen nuoren yksinhuoltajanaisen, jolla oli yhteishuoltajuus. Kaikki meni hyvin ja juttu luisti, mutta seksuaalisesti hän oli jotenkin tosi estynyt. Minä yritin parhaani mukaan, käytin aikaa esileikkiin, annoin suuseksiä ja innostuinpa joitain hyväksitietämiäni lelujakin hankkimaan. Mutta ei, hän ei vain syttynyt - vaikka muuten oikein nätti ja herttainen.
Juttu alkoi kuihtui pikkuhiljaa pois toistuvien pettymysten jälkeen. Jäi jotenkin kuitenki harmittamaan kun koen tällaiset aina epäonnistumisina, vaikka ulkonäöstäni ja petitaidoistani kehuja olen saanutkin. Ja nyt sitten pohdin, että onko se vaan niin, että yksinhuoltajat ovat vaan niin uupuneita taakkansa alle, että sitten kun olisi hetki vapaaa, niin ei edes seksi maistu?
Kommentit (11)
Hah, olet siis tavannut yhden ja kysyt että onko kaikki saman ominaisuuden omaavat naiset samanlaisia :D? Voiko joku olla noin yksinkertainen? Itse olen toista maata, sen olen kuullut tapailukumppanini suusta kymmeniä kertoja. Ihan sama jos olisin yhden tamperelaisen kanssa sängyssä, ja päättelisin että "tamperelaiset ei varmaan tykkää siitä ja siitä", tämän yhden kokemuksen perusteella.
Yksinhuoltajat ovat yleensä puutteessa. Kerron kokemuksesta...
Eli oletko itse yksinhuoltaja vai tapailetko sellaista? Tarkoitukseni ei siis ole ilkeillä yksinhuoltajille, mutta se väsymys oli silmiinpistävää.
Oma kokemus oli, että ensin oltiin halukkaita, mutta sitten kun oli lempeä tarjolla, oltiinkin aina väsyneitä tai joissain toisissa ajatuksissa. Tarkoitin hyvää ja olin ehdottomasti myös kärsivällinen, mutta että loputtomiin tuollaistakaan ei jaksa. Ehkä se on tämä Espoon ilmasto joka väsyttää noin? :D
Kun olin yh 7 v, ei käynyt seksi mielessäkään. Ei kertsk6aikkiaan kiinnostanut miehet lainkaan. Olin niin kiinni lapsessa ja arjen pyörittämisessä. Vasta kun lapsi meni kouluun, aloin ns itsenäytyä siitä itsekin ja löytää taas itseni ja seksuaalisuuteni. Veikkaan, että luonto oli tarkoittanut sen näin, jotta lapsi sai kaiken mahdollisen hoivan ja huomion pienenä.
Yksinhuoltaja, jolla oli yhteishuoltajuus. Eli ei yksinhuoltaja.
Okei. Ymmärrän. Miten itse ratkaisit ongelmasi kun puutetta ilmeni? Hankit rakastajan vai tyydytit itse?
Miksi yksihuoltajat on yleensä puutteessa? Eikös maailma ole täynnä ratkaisuja?
Vai puutteessa. Sanotaanko näin onko aikaa menoille. Aika moni mies ilmeisesti vähän pelkää yksinhuoltajaa. Ei noista miesystävistä parisuhteeseen ollut. Omia himojaan vain, mut täytyy antaa kun kerrankin saa.
Anteeksi mutta puuttuiko sulta jotain sanoja tosta vastauksesta kun en ihan tajunnut kaikkia lauseitasi? :)
Ei ne pääsääntösesti olis yksinhuoltajia jos seksi kiinnostaisi....