Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevat lakot aktiivimallia vastaan

Vierailija
20.12.2017 |

Mitä luulette, laajenevatko yleislakoksi?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lakkoilla, kun on kansan ENEMMISTÖN valitsema eduskunta/hallitus, joka muuten nauttii edelleen enemmistön kannatusta gallupien mukaan?

Vai jäikö aikanaan äänestämättä? 

Vierailija
22/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko samanlaiset ajat kuin 100 vuotta sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa puolitoista vuotta uusiin eduskuntavaaleihin ja silloin minua naurattaa!!

Vierailija
24/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee mahdollisimman laajat lakot. Reilun 200 miljardin bkt sulaa aika mukavalla vauhdilla kun teollisuus joutuu yhdeksikin päiväksi ajamaan tuotannon alas. Takaisin toimintaan vie päiviä ja siten yksikin päivä kunnon lakkoja aiheuttaa kerrannaisvaikutuksineen miljardin tai isommankin kuprun bkt:een.

Sinänsä surullista jos nousu tyrehtyy mutta toisaalta hallituksen toiminta on niin härskiä ja ylimielistä että antaa mennä. Toiseksi jos näin käy, hallitus ei voi syyttää ketään tai mitään muuta kuin itseään.

Vierailija
25/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan potentiaalisia lakkoilijoita tukea jotenkin? Tai osoittaa kannatusta asialle? En voi oikein noihin lakkoa lupailleihin liittoihinkaan liittyä, kun eivät ole omaa alaani.

Vierailija
26/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jotain tulee tapahtumaan. Tilanne on tulehdusherkkä. Joulun alla tehtiin päätös köyhien kurjistamisesta entisestään. Paperittomille annettiin ilmaiset terveydenhoito yms. palvelut. Itse olen töissä , mutta näen, että tämä johtaa johonkin todella huonoon tulokseen maassamme. Miten hallituksen annetaan toilailla näin? Nykyinen hallitus on tuhonnut maamme. Pelkään maamme puolesta.

Vierailija
27/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jotain tulee tapahtumaan. Tilanne on tulehdusherkkä. Joulun alla tehtiin päätös köyhien kurjistamisesta entisestään. Paperittomille annettiin ilmaiset terveydenhoito yms. palvelut. Itse olen töissä , mutta näen, että tämä johtaa johonkin todella huonoon tulokseen maassamme. Miten hallituksen annetaan toilailla näin? Nykyinen hallitus on tuhonnut maamme. Pelkään maamme puolesta.

Onneksi tuli tuo paperittomien terveydenhoito. Pelkkä katkera pahuus ja halu nöyryyttää heikompia eivät johda koko maata.

Meillä on toivoa niin kauan kuin löytyy tällaisia toivon pilkahduksen luovia päätöksiä.

Kiitos Helsinki! Kiitos vihreät!

Vierailija
28/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktiivimalli on Kikyn vastainen, joten kyllä on liitoilla syytä alkaa lakkoilemaan.

Meillä liitto vain ilmoitti etusivulla että tällai en on nyt tullut. Ei kritiikkiä.

Vierailija
29/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nostettiin ans sid vero 25%, sitten laskettiin asumistukea, nyt karenssipäivä/3kk.

Mitä seuraavaksi?

Vierailija
30/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aktiivimalli on Kikyn vastainen, joten kyllä on liitoilla syytä alkaa lakkoilemaan.

Meillä liitto vain ilmoitti etusivulla että tällai en on nyt tullut. Ei kritiikkiä.

Fiksu liitto. 

Vierailija
31/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä liitto? Itse eroaisin tuollaisesta. Ytk:kin sentään pitää aktiivimallia huonona.

Vierailija
32/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaa puolitoista vuotta uusiin eduskuntavaaleihin ja silloin minua naurattaa!!

Kokoomus tulee voittamaan, joten ei paljoa naurata. 

Vierailija
33/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien lakko epäilemättä romauttaa yhteiskunnan.

Vierailija
34/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kaikki teollisuusliiton ja rakennusliiton jäsenet työttömiä?

Vierailija
35/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kaikki teollisuusliiton ja rakennusliiton jäsenet työttömiä?

Eivät he mitään lakkoon mene.

Vierailija
36/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin asiasta päätetään?

Vierailija
37/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti laajenee, ettekö seuraa uutisia. Niin duunariliitot kuin toimihenkilöliitot vastatoimiin hallitusta vastaan.!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
38/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä liitto? Itse eroaisin tuollaisesta. Ytk:kin sentään pitää aktiivimallia huonona.

Pro.

Vierailija
39/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi lakkoilla, kun on kansan ENEMMISTÖN valitsema eduskunta/hallitus, joka muuten nauttii edelleen enemmistön kannatusta gallupien mukaan?

Vai jäikö aikanaan äänestämättä? 

Vierailija
40/65 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtaistelut käynnistyvät 15.1.2018.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän