Kaverin ällöttävät tavat ja epähygienisyys
Minulla on eräs tuttava jota näen silloin tällöin.
Tämä nainen on tosi mukavaa seuraa, mutta hänen epähygienisytensä ja käytöstapojen puute inhottaa minua.
Ensinnäkin, kaverilla ei ole koskaan wc-paperia kotonansa.
Joudun aina tuomaan oman rullan mukanani ja hän loukkaantuu tästä aina silminnähden.
En ymmärrä loukkaantumisen syytä, sillä kyllä minä haluan pyyhkiä vessa käynnin yhteydessä, olin sitten kotona tai kylässä.
Wc-harjaakaan ei tyyppi omista, joten voitte vain kuvitella miltä pöntön sisus näyttää ja haisee.
Kaverini on lievästi ylipainoinen ja avoimen vihamielinen hoikkia ihmisiä kohtaan.
Hänellä on tapana supista minulle esimerkiksi kaupan kassajonossa, että hyi mikä luuviulu, jos hän näkee tavallista hoikemman ihmisen.
Myös minun mieheni ulkonäkö on saanut kaverilta huutia, ei tosin suoraan vaan piilovittuilun merkeissä.
Kaveri saattaa peruuttaa sovittuja näkemisiä parin tunnin varoitusajalla, joskus ei peruuta ollenkaan, jättää vain tulematta ja kun hänelle yrittää soittaa on puhelin suljettuna.
Hänellä ei ole koskaan kotona mitään tarjottavaa, mutta kyläillessään meidän luona, hän olettaa että pitopöytä on katettuna.
Usein vierailut venyvät pitkiksikin, joten hän uskoo minun haluavan tarjoilla lounasta, välipalaa ja iltapalaa.
Tiedän, että moni on sitä mieltä että olen lammas.
Olen hieman yksinäinen ja voin myöntää että jos minulla olisi muita kavereita enemmän, en luultavasti liikkuisi tämän tyypin kanssa ainakaan yhtä paljoa.
Onko muilla vastaavia kokemuksia perseilevistä ihmisistä?
Miten toimisitte tilanteessani?
Kommentit (48)
Minä ainakin avautuisin hänelle näistä asioista. Ei ole kaveri eikä mikään jos ei voi puhua myös negatiivisista asioista.
Hyi mikä kusi-iita, itse en tuollaisen basilli pöpön kanssa olisi missään tekemisissä.
Mistä muuten johtuu että monet ylilihavat ovat myös epähygienisiä.
jos se käyttää käsisuihkua itsensä pesemiseen vessakäynnin jälkee? niinhä ne tekee tuolla aasiassa
Kohteleeko muitakin kavereitaan tuolla tavoin vai vaan sinua?
Jos vastaus on jälkimmäinen, älä tuhlaa enää sekunttiakaan kyseisrn tyypin ajattelemiseen, poista hänen numeronsa puhelimesta ja etsi oikeita kavereita. Usko pois, saat sellaisia varmasti.
tosin en vaa sitä tajua et miten ne sit kuivattaa ittensä sen suihkun jälkee. pyyhkeelläkö? ällöä...
jåjåjå kirjoitti:
jos se käyttää käsisuihkua itsensä pesemiseen vessakäynnin jälkee? niinhä ne tekee tuolla aasiassa
Juu paskantamisen jälkeen kyllä, mutta kuset saavat muhia alushousuissa vaikka viikko tolkulla.
Ap
Se nauraa sulle selän takana, miten helppo sua on pompottaa.
Olet sille kynnysmatto.
Vierailija kirjoitti:
Osta sille joululahjaksi vessaharja!
En voisi kuvitella, ettei kotini vessassa olisi vessaharjaa ja vessapaperia. Järkkyä!
Siis nostaako tuo sottapytty pöntöltä noustessaan vain housunsa ylös välittämättä, että kusi ja paska valuu pitkin reisiä ja pyyhkiytyy housuihin? Mahtaa olla melkoiset hajuvanat perässä ja läntit housuissa?
Ei ihme, että seurustelut loppuu lyhyeen. Enemmän ihmetyttää, jos tuollaisen kanssa on joku muka seurustellut? Käytöksen perusteella ei pitäisi olla katkera ja kateellinen pariskunnille, kun itse tekee kaikkensa ollakseen luotaantyöntävä.
Onko tämä juttu edes totta?
Seurustelun kadehtiminen ei liity ulkonäköön välttämättä. Tyylikäs työkykyinen tuttava kadehtii meitä, kun poikaystävän kanssa ollaan ennenaikaisella sairaseläkkeellä tyytyväisiä vaatimattomaan elämäämme, sen mitä voi.
Kateus ja katkeruus ei auta mitään.
Liikunta voi auttaa jos inhoaa itseään/muita. Kun hyväksyy itsensä, sietää muitakin.
Jos laitat välit poikki, mitä menetät?
Totta vai tarua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta sille joululahjaksi vessaharja!
En voisi kuvitella, ettei kotini vessassa olisi vessaharjaa ja vessapaperia. Järkkyä!
Siis nostaako tuo sottapytty pöntöltä noustessaan vain housunsa ylös välittämättä, että kusi ja paska valuu pitkin reisiä ja pyyhkiytyy housuihin? Mahtaa olla melkoiset hajuvanat perässä ja läntit housuissa?
Ei ihme, että seurustelut loppuu lyhyeen. Enemmän ihmetyttää, jos tuollaisen kanssa on joku muka seurustellut? Käytöksen perusteella ei pitäisi olla katkera ja kateellinen pariskunnille, kun itse tekee kaikkensa ollakseen luotaantyöntävä.
Onko tämä juttu edes totta?
Usko tai älä, totta on joka sana.
Olen käsittänyt että kuset saavat jäädä valumaan pitkin reisiä. Hän on joskus sanonut, että pyyhkiminen silloin on ihan turhaa.
Minulla on eräs tuttava joka käy uimahallissa menkkojenkin aikana, ilman tamponia.
Veret saavat valua uima-altaaseen. Hyi hele!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on eräs tuttava joka käy uimahallissa menkkojenkin aikana, ilman tamponia.
Veret saavat valua uima-altaaseen. Hyi hele!
Siis onko tuo edes luvallista?
Taas yksi syy lisää miksi olla menemättä uimahalliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veret saavat valua uima-altaaseen. Hyi hele!Siis onko tuo edes luvallista?
Taas yksi syy lisää miksi olla menemättä uimahalliin.
Siis ei tosiaankaan ole luvallista.
Muutenkin täytyy viirata pahasti päässä jos ei tuon vertaa piittaa muista ihmisistä, että valuttaa menkkaveret altaaseen. Sitä vettä menee uidessa suuhunkin, ainakin lapsilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epähygienisyyden voisi vielä laittaa masennuksen piikkiin, mutta huonoa käytöstä ei voi siten selitellä.
Ap, sano sille suorat sanat! Varsinkin tapaamisten peruuttamisesta. Tee selväksi ettei hän ole niin mahtavaa seuraa että hän voisi jättää vain tulematta.
Selvästikkin ajattelee ettei sinulla ole muuta elämää ja että hän on sinulle korvaamaton.Sanottu on, suuttui tästäkin ja alkoi syyllistämään minua siitä etten ymmärrä että hän ei vain aina jaksa nähdä muita.
Kuitenkin on tapaamisten ehdottamisessa se aktiivisempi osapuoli.
Mutta olet oikeassa, selvästi hän nauttii siitä että pääsee pompottamaan minua.
Mielenkiinnosta kysyn, että minkä ihmeen takia sinä haluat tuollaista ihmistä elämässäsi mukana roikottaa?
Jos joku sanoisi minulle jälkeenpäin tehtyään oharin itse sopimilleen treffeille, että "hän ei vain aina jaksa nähdä muita", minä sanoisin, ettei tästä eteenpäin tarvitsekaan, koska en enää haluaisi tavata mokomaa. Joku tuolla sanoikin, että mieluummin yksin kuin huonossa seurassa. Ei noin epätoivoinen saa olla, että kelpuuttaa seuraansa noin törkeästi käyttäytyvän ihmisen.
Sanoisin että nämä jutut menkkaverien valuttamisesta uima-altaisiin, oharien tekemiset ja muut jännäilyt ovat provoa, mutta muutama kuukausi sitten tutustuin ihmiseen jolla on juurikin vastaavan laisia tapoja. En ollut ennen voinut kuvitellakkaan, että joku ihminen voisi olla niin tökerö kuin tämä uusi tuttavuus.
Hän pitää itseään sympaattisena ja ystävällisenä, vaikka todellisuudessa on ap:n aloituksen kaltainen törkimys.
Nuolee sormensa syömisen jälkeen, eikä tämän jälkeen pese käsiä, kuvottavaa!!!
Hän kävi meillä kerran kylässä jonka jälkeen minun oli kuurattava kaikki pinnat mihin oli kuolakäsillään koskenut.
Kyseessä siis ihan aikuinen nainen eikä taapero.
Kenkää törky-ystävälle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epähygienisyyden voisi vielä laittaa masennuksen piikkiin, mutta huonoa käytöstä ei voi siten selitellä.
Ap, sano sille suorat sanat! Varsinkin tapaamisten peruuttamisesta. Tee selväksi ettei hän ole niin mahtavaa seuraa että hän voisi jättää vain tulematta.
Selvästikkin ajattelee ettei sinulla ole muuta elämää ja että hän on sinulle korvaamaton.Sanottu on, suuttui tästäkin ja alkoi syyllistämään minua siitä etten ymmärrä että hän ei vain aina jaksa nähdä muita.
Kuitenkin on tapaamisten ehdottamisessa se aktiivisempi osapuoli.
Mutta olet oikeassa, selvästi hän nauttii siitä että pääsee pompottamaan minua.Mielenkiinnosta kysyn, että minkä ihmeen takia sinä haluat tuollaista ihmistä elämässäsi mukana roikottaa?
Jos joku sanoisi minulle jälkeenpäin tehtyään oharin itse sopimilleen treffeille, että "hän ei vain aina jaksa nähdä muita", minä sanoisin, ettei tästä eteenpäin tarvitsekaan, koska en enää haluaisi tavata mokomaa. Joku tuolla sanoikin, että mieluummin yksin kuin huonossa seurassa. Ei noin epätoivoinen saa olla, että kelpuuttaa seuraansa noin törkeästi käyttäytyvän ihmisen.
Kuten aloituksessa mainitsinkin, olen melko yksinäinen.
Lapsen syntymän jälkeen mini kaveri on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Ehkä yritän pitää kiinni siitä viimeisestä vanhasta tuttavasta.
Tosin näitä vastauksia luettuani, olen tullut tulokseen, että laitan häneen välit kokonaan poikki.
Ap
Kaverisi kuulostaa vakavasti masentuneelta. Tai jotenkin muuten (mielen)terveysongelmista kärsivältä. Siihen viittaisi välinpitämättömyys hygieniaan ja ihmissuhteiden hoitamiseen. Minulla on yksi tällainen sukulainen. Kotikin on kuin pommin jäljiltä. Hän tarvitsee apua kaikessa. Pahimpina aikoina hän ei käynyt kaupassakaan.
Ap, yritä saada kaverillesi apua. Mielenterveysongelmat eivät oikeuta kavereiden kurjaan kohteluun ja on ihan oikeutettua olla loukkaantunut. Yritä silti saada hänet avun piiriin.
Kuulostaa siltä ettei kaverisi pidä sinua kaverina vaan paskakaivona johon kaataa oma vitutus ja henkilökohtaisena kokkina.