Painatko nyt enemmän vai vähemmän kuin vuoden alussa?
Vai tismalleen saman verran?
Onko mahdollinen painonmuutos ollut tarkoituksellista vai ei?
Kommentit (34)
Noin kilon enemmän eli käytännössä saman verran, koska tuon verran paino voi vaihdella ihan turvotuksen takia.
Vierailija kirjoitti:
miks kysyä täällä kun gallupit häviää keskustelun virtaan. Orbizone apissa kysymyksen säilyy vaikka kuinka pitkään ja parhaat kysymykset nousee top listalle. Kaikenlisäksi eniten vastattu kysymys voittaa 10 000 egee.
Orbizonessa ei voi keskustella kysymyksestä koska näkyy vain gallupin tulos.
En omista vaakaa, mutta samat vaatteet sopii päälle mainiosti kuin 5 vuotta sitten niin olen samankokoisena pysynyt.
Pitkään on ollut paino 90 kilon tuntumassa, mutta nyt jostain syystä paino tuntuu jotenkin väkisinkin nousevan, nyt jo 95-96 kiloa.
Mahtaako sappikivileikkauksella olla painoa nostavia vaikutuksia, kun noi lisäkilot alkaneet leikkauksen jälkeen tulla? Vuoden aikana kilot kasvaneet, on kyllä koko ajan seurannassa mutta ihmettelen miksi paino nousee kun syömistavat ei kuitenkaan mielestäni ole muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
miks kysyä täällä kun gallupit häviää keskustelun virtaan. Orbizone apissa kysymyksen säilyy vaikka kuinka pitkään ja parhaat kysymykset nousee top listalle. Kaikenlisäksi eniten vastattu kysymys voittaa 10 000 egee.
Olen itse osallistunu viidellä kysymyksellä, mutta en ole noussut toplistalle ):
Mikä olisi sellainen kysymys, jolla voi voittaa?
Latasin orbi appin, mutta missä siellä muka sanotaan että voi voittaa 10000 ? Ei missään !
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän. Paino on tämän vuoden aikana pudonnut ihan itsestään viitisen kiloa, kun pääsin vuosi sitten eroon erittäin stressaavasta työkuviosta. Seuraavat viisi kiloa pitää pudottaa tavoitteellisesti, mutta sitten olenkin jo normaalipainossa.
Sama. Vaihdoin työpaikkaa ja jokailtainen lohtu"herkuttelu" jäi pois. Herkuttelen silloin tällöin edelleen, mutta se ei johdu työahdistuksesta enkä enää reagoi ahdistukseen ahmimalla.
Paino on pudonnut kuin itsellään normaalipainon ylärajalta keskihujakoille.
Kilpailusta tuli mieleen että onko jotakin saittia minne olis listattu kaikki kulloinkin voimassa olevat kilpailut ja arvonnat, tarttisin nyt rahaa kun joululahjat vie kukkaron tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitkään on ollut paino 90 kilon tuntumassa, mutta nyt jostain syystä paino tuntuu jotenkin väkisinkin nousevan, nyt jo 95-96 kiloa.
Mahtaako sappikivileikkauksella olla painoa nostavia vaikutuksia, kun noi lisäkilot alkaneet leikkauksen jälkeen tulla? Vuoden aikana kilot kasvaneet, on kyllä koko ajan seurannassa mutta ihmettelen miksi paino nousee kun syömistavat ei kuitenkaan mielestäni ole muuttuneet.
Tuskin on. Mulla on leikattu v 88 ja olen edelleenkin saman painoinen (57kg) kuin silloin. Anopilla leikattu 2005 ja on nyt lähes 10kg kevyempi.
En omista vaakaa enkä käy koskaan vaa'alla, mutta samat vaatteet menee päälle ku mitkä meni 17-vuotiaanakin. XS koko on.
Enemmän. Alkuvuodesta paino ei ollut vielä palautunut anoreksian relapsin jäljiltä ja parin kuukauden kuluttua saan vauvan. Eli positiivinen asia, että paino on noussut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on. Mulla on leikattu v 88 ja olen edelleenkin saman painoinen (57kg) kuin silloin. Anopilla leikattu 2005 ja on nyt lähes 10kg kevyempi.
Näin vähän arvelinkin.
Kun aikanaan lopetin tupakan polton niin sen jotenkin huomasi että muutama kilo tulee helposti lisää. Mutta tämä viimeisin painon nousu lienee sitten jokin huomaamaton syömistottumuksen muutos, eiköhän niitä pieniä juttuja löytyne kun tarkemmin aletaan katselemaan...
Tärkeätä tietysti se että painon hallinta on pidempiaikainen projekti, ei siinä mitään dieettejä tarvita sinällään.
Painan enemmän, koska olen raskaana. Lähtöpaino oli alipainon ja normaalipainon rajoilla, joten ihan normaalia on, että kiloja tulee.