Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain lahjan allekirjoituksella "Kesäpuron tonttujoukko"??

Vierailija
20.12.2017 |

Kotiin tuli joulukortti, jossa tällainen tonttujoukko oli tehnyt puolestani lahjoituksen Syyrian lapsille. Kortti oli virallinen olisiko SPR:n lahjoituskortti, mutta allekirjoitus oli tuolta Kesäpuron joukolta.

Minulla vain ei ole aavistustakaan, onko tämä kortti tullut väärään osoitteeseen, ehkä tarkoitettu jollekin toiselle samannimiselle Helsingissä? Pääasia tosin on että lahjoitus on mennyt noin hyvään tarkoitukseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sitä kai kukaan muukaan voi paremmin tietää. Lienet itse ainoa, joka pystyt arpomaan, tunnetko keitään, jotka asuvat/ovat kotoisin/ovat nimeltään/viettävät kesää/työskentelevät Kesäpuro(ssa). Ainakin Helsingissä näyttäisi olevan Kiinteistö Oy Kesäpuro (LINDSTRÖM NUMMITIE 12, 00760 Helsinki), saattaa olla myös työpaikan tai mökin nimi, tai joku pieni paikkakunta/kylä. Eli nyt vain nystyrät raksuttamaan, niin voi olla, että keksit, keistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtis selvittelemään, jos ei heti tule mieleen. Sen moka, joka kirjoitti väärän osoitteen, voivoi.

Vierailija
4/4 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haravoinut mielen sopukoista sekä suomeksi että ruotsiksi tuon nimen, mutta en löydä. - Kiitos lahjoittajalle kuitenkin Syyrian lasten puolesta! :-) Hyvä mieli tuli lahjoituksesta myös meille.

ap