Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isohkon luomen poisto kasvoista

Vierailija
20.12.2017 |

plastiikkakirurgi vai yleislääkäri?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa leikkasi ihan yleislääkäri tk:ssa. Ei jäänyt mitään arpea, mutta se nyt riippuukin ihmisestä itsestään miten helposti tulee.

Vierailija
2/5 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikka. Siis mene ihmeessä kunnon kirurgille. Olen nähnyt niin paljon huonosti tehtyjä luomenpoistoja, että en suosittele. Kunnon ammattilainen osaa ottaa sen myös pois juurineen, eikä pelkkää pintaa nappaise. Jos onkin pahanlaatuinen niin ei tarvitse sitten uudestaan leikata ja kaivaa juurineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plastiikka. Siis mene ihmeessä kunnon kirurgille. Olen nähnyt niin paljon huonosti tehtyjä luomenpoistoja, että en suosittele. Kunnon ammattilainen osaa ottaa sen myös pois juurineen, eikä pelkkää pintaa nappaise. Jos onkin pahanlaatuinen niin ei tarvitse sitten uudestaan leikata ja kaivaa juurineen.

Ja maksaa tieten tuplaten mitä yleislääkäri?

Vierailija
4/5 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kohdasta. Esim. jos on nenässä, niin yleislääkäri ohjaa plastiikkakirurgille.

Vierailija
5/5 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin laser tilkassa poistamassa laserilla 3 luomea kasvoista. Hintaa tuli 380€.

Ihan jees muuten mutta ainut mikä tuossa on ongelmana on että heti sen toimenpiteen jälkeen kasvoihin jää isot mustat ruvet joihin ei saa itse koskea. Niissä voi mennä viikko tai muutama että irtoavat itsestään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi