Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakkarainen suuteli niskaan

Vierailija
20.12.2017 |

Media tarkoituksellisesti liioittelee Hakkaraisen käytöstä.
Hakkarainen tarttui Veera Ruohon niskaan kumartuakseen antamaan suudelman hänen niskaansa.

Hakkarainen ei ottanut Ruohon niskasta kiinni estääkseen Veera Ruohoa pakenemasta tms. pakottamalla eikä Hakkarainen antanut suudelmaa suulle, mikä varmaan useimmille tulee mieleen.

Minusta tuossa on aika iso ero.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet yhtä ällöttävä kuin Hakkarainenkin.

Vierailija
2/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan, suutelu niskalle ei ole raiskaus

on kyse vain turhautuneesta poikamiehestä joka haluaisi rakkauden ja lämmön kokemusta, toivotaan että hakkarainen saa vaimon espanjasta tai filippiineiltä, ällöttäviä nämä suomalaiset feministibitchit muutenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo osallistui #Metoo kampanjaan.

Vierailija
4/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä, kun Ruohon itse on kertonut että Teuvo liimasi suunsa hänen suuhunsa kiinni ja puoli suuta oli seuraavana päivänä kipeä. Sen verran ehti Ruoho varmaan kääntää päätä sivuun että vain puoli suuta sai kunnon osuman. Ap, mikä sinua oikein VAIVAA kun keksit näitä valheita. Mene lääkäriin pyytämään apua.

Vierailija
5/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikallani naiset pitävät minusta ja harrastavat kevyttä flirttiä. Pyytävät usein hieromaan hartioitaan. En tee sitä mitenkään seksuaalisesti eikä minulla ole mitään seksuaalista ajatusta niissä - näin kunniasanalla. Olen naimisissa ja vaimoni tuntee näitä meidän toimiston naisia, jotka aina kehuvat vaimolleni kuinka mukava olen ja hieron heitä.

Tuo on minusta aivan tervettä. Ahdistelua, lähentelyä tai pakottamista ei ole. Nämä toimiston naiset ovat suunnilleen ikäisiäni. Ketään nuoria kolmikymppisiä tms. en kylläkään rohkenisi mennä koskettelemaan elleivät muiden läsnä ollessa selvästi esim. pyytäisi hieromaan hartioitaan tai niskaansa.

Jotain rajaa ja suhteellisuudentajua pitäisi olla noissa ahdistelujutuissakin.

t. ap

Vierailija
6/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoho keksinyt näitä valheitaan vaan saadakseen rahaa ja huomiota arabeilta

Vierailija
7/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä, kun Ruohon itse on kertonut että Teuvo liimasi suunsa hänen suuhunsa kiinni ja puoli suuta oli seuraavana päivänä kipeä. Sen verran ehti Ruoho varmaan kääntää päätä sivuun että vain puoli suuta sai kunnon osuman. Ap, mikä sinua oikein VAIVAA kun keksit näitä valheita. Mene lääkäriin pyytämään apua.

Puoli naamaa oli kipeä koska niskassa on jotain välilevyongelmia ja teukka jotenkin onnistui vääntämään niskaa huonosti. Opetellaan lukemaan ne alkuperäisjutut eikä valehdella vaikka kaltaisellesi trollipellelle asioista valehtelu tuleekin kuin luonnostaan.

Vierailija
8/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikallani naiset pitävät minusta ja harrastavat kevyttä flirttiä. Pyytävät usein hieromaan hartioitaan. En tee sitä mitenkään seksuaalisesti eikä minulla ole mitään seksuaalista ajatusta niissä - näin kunniasanalla. Olen naimisissa ja vaimoni tuntee näitä meidän toimiston naisia, jotka aina kehuvat vaimolleni kuinka mukava olen ja hieron heitä.

Tuo on minusta aivan tervettä. Ahdistelua, lähentelyä tai pakottamista ei ole. Nämä toimiston naiset ovat suunnilleen ikäisiäni. Ketään nuoria kolmikymppisiä tms. en kylläkään rohkenisi mennä koskettelemaan elleivät muiden läsnä ollessa selvästi esim. pyytäisi hieromaan hartioitaan tai niskaansa.

t. ap

Teuvo itsekö se siellä haastelee? Kukaan muu ei noin idioottimaista tarinaa voi suoltaa.

Vierailija
9/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli naamaa oli kipeä koska niskassa on jotain välilevyongelmia ja teukka jotenkin onnistui vääntämään niskaa huonosti. Opetellaan lukemaan ne alkuperäisjutut eikä valehdella vaikka kaltaisellesi trollipellelle asioista valehtelu tuleekin kuin luonnostaan.

Älä valehtele, suu oli kipeä Teuvon suutelemisen yrityksestä. Olet oikeasti ihan SAIRAS. Mene hoitoon.

Vierailija
10/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Mitä tekemistä tällä on Hakkaraisen jutun kanssa? Haluatko sanoa että jos menisit yhtäkkiä ja ottaisit naisen rajuun kuristusotteeseen ja yrittäisit suudella, sitä voisi jotenkin verrata tilanteeseen jossa nainen pyytää sinua hieromaan hartioitaan, jonka kaiken lisäksi olet kertonut tekeväsi ei-seksuaalisesti?

Vierailija
11/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suu oli kipeä suutelemisesta" , voi mitä paskaa, ei suu voi mennä kipeäksi suutelemisesta ellei Teuvo ole purrut huulia auki

miksi naiset on nykyään niin vihaisia?

Vierailija
12/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

runojen tutkija Hunk kirjoitti:

"suu oli kipeä suutelemisesta" , voi mitä paskaa, ei suu voi mennä kipeäksi suutelemisesta ellei Teuvo ole purrut huulia auki

miksi naiset on nykyään niin vihaisia?

Koska te täällä kirjoittelevat miehet olette niin sysipaskoja ihmisiä.

Vierailija
13/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Ruoho olisi suudellut julkisesti eduskunnassa naisen kanssa tai harrastanut vessassa naisen kanssa seksiä, niiin nämä eministihupakot olisivat hurraamassa vain täällä ja kadulla, että "hienoa, naisen pitää olla vapaa ja abortti on hyvä asia"

Vierailija
14/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

runojen tutkija Hunk kirjoitti:

jos Ruoho olisi suudellut julkisesti eduskunnassa naisen kanssa tai harrastanut vessassa naisen kanssa seksiä, niiin nämä eministihupakot olisivat hurraamassa vain täällä ja kadulla, että "hienoa, naisen pitää olla vapaa ja abortti on hyvä asia"

Psykoosipena taas vauhdissa? Vau, vertauksesi menevät läpi hyvällä tuurilla kehitysvammaisten laitoksessa. Onnea sulle että edes siellä.

Vierailija
15/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele, suu oli kipeä Teuvon suutelemisen yrityksestä. Olet oikeasti ihan SAIRAS. Mene hoitoon.

Taas pitää päivitellä että miten paskaa trollia tälle palstalle on pesiytynyt. Ethän sinä edes yritä, vaikka rima on todella matalalla niin sinä kierrät senkin kun ei jaksa pätkääkään jalkaa nostaa.

Toivottavasti et tunne ylpeyttä noin surkean esityksen jälkeen.

Vierailija
16/16 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas pitää päivitellä että miten paskaa trollia tälle palstalle on pesiytynyt. Ethän sinä edes yritä, vaikka rima on todella matalalla niin sinä kierrät senkin kun ei jaksa pätkääkään jalkaa nostaa.

Toivottavasti et tunne ylpeyttä noin surkean esityksen jälkeen.

Just :). Hyvä uutinen on se, että joka kerta kun kirjoitat trollauksesi tähän ketjuun, tiedetään ettet ole tuolla ulkona kiusaamassa oikeita ihmisiä. Toivotaan että tästä tulee oikein pitkä ketju!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä