Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse exästä yli, vaikka erosta miltei 15 vuotta!

Vierailija
20.12.2017 |

Näin taas hänestä romanttista unta, en eroottista kuitenkaan. Unessa näin hänet ikkunan takaa pihalla katsovan minua ja hymyilevän. Selitin siskolleni vedet silmissä kuinka rakastan sitä miestä.

Samaan aikaan todellisuudessa mulla on aviomies ja kaksi lasta hänen kanssaan. Onnellista elämää kaikin puolin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista.

Tiedäthän, että rakastat mielikuvaa hänestä. Kyseessä on illuusio.

Vierailija
2/7 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tajusin taas äsken tuon. Järki sanoo, että totuus olisi toinen. Mutta jostain nämä unet kielivät. Ero tuli äkkiä, hänen toimesta, ihan puskista eikä olla sen jälkeen nähty kertaakaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää. Säälin miestäsi. Miehesi ansaitsee parempaa. Hyi.

Vierailija
4/7 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et oikeesti edes ikävöi häntä vaan sua kaihertaa se että sut jätettiin ja hylättiin.Jos hän ei aikoinaan kertonut mitään syytå niin se jää vaivaamaan.

Vierailija
5/7 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, unet todellakin kielivät siitä, että et ole käsitellyt hylkäämistä. Menitkö samantien uuteen suhteeseen? Kielsitkö itseltäsi vihan ja surun?

Prosessi menee niin, että ensijörkytyksen jälkeen kuuluu vihata silmittömästi, ja se vaihtuu suruksi. Jos silloin yrittää ajatella jotain muuta tms, niin ne kaikki tunteet jäävät sisimpään.

Vierailija
6/7 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli toiveuni.

Vierailija
7/7 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tuollainen uni mitään,jos et valveilla häntä jatkuvasti haikaile?

Mä nään unia existä, joskus painajaisia, joskus hyvinkin romanttisia, joissa ollaan edelleen yhdessä ja en kyllä tippaakaan kaipaa noita miehiä. Olen ollut naimisissa reilusti yli vuosikymmenen oman mieheni kanssa ja häntä rakastan enemmän kuin yhtään ketään miestä aiemmin. Jotkut tilanteet vaan tuo mieleen noita menneitä vuosia ja sitten se varmaan näkyy unissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme